Potrzebujemy narzędzia, Setki rąk chaosu | Solucja South Park Poradnik South Park: The Fractured But Whole
Ostatnia aktualizacja: 29 sierpnia 2018
Nagrody: możliwość usuwania lawy, dostęp do budynku U-Store-It (M1,21), klucz do garażu Buttersa
Ponownie wróć do kryjówki Szopa. Po krótkiej rozmowie wróć do swojego domu, zjedz obiad i udaj się spać. By wyjść z domu musisz zebrać teraz 3 klucze: złoty wisi poniżej schodów, jak wcześniej, brązowy znajdziesz w kuchni przy swoim ojcu, ostatni zaś w salonie (przez naelektryzowaną wodę przejdziesz z użyciem Czasopierdu Pauzy. Otwórz teraz w drzwiach trzy zamki, a dwie zasuwy zestrzel kapiszonami. Podążaj teraz za nowym towarzyszem...
Kolejny etap to walka z czterema bezdomnymi w SoDoSoPa. Potrafią zadawać dość spore obrażenia, staraj się trzymać jednej strony, by uniknąć ataku od wszystkich oponentów na raz. Podążaj dalej...
Na obszarze magazynu żeby móc kontynuować, podnieś maskę leżącą na ziemi. Idź dalej za Narzędnikiem. Drogą zablokuje ci duży zbiornik - przewalić go pomoże ci wezwany Kapitan Cukrzyca. Potem użyj Czasopierdu, by ustawić go na poprzednim miejscu.
W kolejnym obszarze czeka cię jeszcze jedna walka z dwiema falami przeciwników. Oszczędzaj siły w pierwszej walce (warto mieć w tej walce Człowieka-Latawca w swojej drużynie i korzystać z jego umiejętności leczenia - pamiętaj, że może on jednocześnie leczyć więcej niż jedną osobę, byleby stali w jednym rzędzie). W drugiej rundzie będziesz osaczony z każdej strony, na szczęście przeciwnicy nie korzystają z żadnych nieprzewidywalnych ataków.
Przejdź przez drzwi garażowe po prawej stronie. W środku najpierw użyj Czasopierdu Pauzy, by przejść obok działka i wyłączyć je przełącznikiem na ścianie, następnie przesuń w prawy dolny róg pudełko z dynamitem i odpal je kapiszonem. Potem kieruj się cały czas w prawo aż dotrzesz do ostatniego magazynu.
Tu zmierzysz się z generałem. Twoim celem jest wyeliminowanie tylko jego, więc na nim skup całą swoją uwagę. Staraj się także nie trzymać swoich kumpli zbyt blisko siebie - po niedługim czasie generał zacznie zsyłać spod sufitu lawę, która wystrzeliwać będzie po zapełnieniu się paska w dolnej części ekranu. Na nic się nie przyda umiejscawianie przeciwników pod machiną, są bowiem całkowicie odporni na ogień.
Po walce kieruj się na dach. Zniszcz kapiszonami podpory wieży i usuń lawę, wyjdź na wieżę i przeleć na sąsiedni budynek. Potem zejdź na dół i kieruj się "w głąb" (tam, gdzie znajduje się lawa). To jeszcze nie koniec... Pokonaj oponentów na drodze i biegnij do magazynu z beczkami.
Tam w pierwszej kolejności detonuj owe beczki na dystans, starając się przy okazji zranić jak najwięcej oponentów i wywoływać reakcje łańcuchowe (każda z beczek wybucha w ten sam sposób, tworząc znak "+"), przydatna tu będzie Dziewczyna na telefon. Drugie starcie w magazynie: przeciwnicy dysponują działkami (automatami do piłeczek tenisowych). Są one neutralne: nie musisz ich niszczyć. Lepszym sposobem będzie przesuwanie się cały czas w prawo wszystkimi członkami drużyny, gdyż później od lewej strony przybędą posiłki, narażone właśnie na działanie działek.
Walka z finałowym bossem przebiega w nieco inny sposób. Jego podstawową metodą ataku są rakiety, które po namierzaniu w jednej turze są wystrzeliwane dopiero w kolejnej, oraz zawsze rzuca granatem podpalającym. Oponent ma jednak bardzo dużo zdrowia i jest odporny na działanie wszystkich efektów, dlatego należy używać ataków, które po prostu zadają jak największe obrażenia fizyczne (warto ewentualnie pozmieniać używane moce przed walką). W drugim etapie walk boss regeneruje swoje zdrowi i przybywa czterech jego medyków - wyeliminuj ich w pierwszej kolejności, potem powtarzaj atak na głównego wroga. W trzeciej i ostatniej fazie oponent nie będzie już próbował cię podpalić, a Obrzydzać. Jest już dodatkowo podatny na odrzucanie i zajmuje tylko jedno pole. Wykonuje jednak po dwa ataki na turę. Warto podczas walki posiadać Makaronowy Obrazek, który uleczy twoich towarzyszy.