Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

South Park: The Fractured But Whole - poradnik do gry

South Park: The Fractured But Whole - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Narodziny Przyjaciela Szopa | Opis przejścia - Zadania główne Poradnik South Park: The Fractured But Whole

Ostatnia aktualizacja: 18 października 2017

Nagrody: stacje szybkiej podróży, miejsce na artefakty, odblokowanie nowych regionów - Ulica Główna

Z nowym poziomem postaci otrzymasz dodatkowe miejsca na artefakty - Narodziny Przyjaciela Szopa | Opis przejścia - Zadania główne - South Park: The Fractured But Whole - poradnik do gry
Z nowym poziomem postaci otrzymasz dodatkowe miejsca na artefakty

Wróć do piwnicy Cartmana i pogadaj z nim. Posiądziesz teraz możliwość użytkowania artefaktów - przedmiotów, które podnoszą parametry twojej postaci dopóki są noszone. W grze znajdziesz wiele artefaktów, niektóre możesz także samodzielnie stworzyć posiadając odpowiednie przepisy i składniki.

Punkt szybkiej podróży, szukaj ich po mieście, by móc podróżować szybciej - Narodziny Przyjaciela Szopa | Opis przejścia - Zadania główne - South Park: The Fractured But Whole - poradnik do gry
Punkt szybkiej podróży, szukaj ich po mieście, by móc podróżować szybciej

Po wyjściu z piwnicy zobaczysz stację szybkiej podróży. Znajdziesz je w większości regionów. Musisz każdą z nich aktywować, by móc przenosić się między nimi. Udaj się teraz w pobliże przystanku autobusowego, gdzie znajduje się grupa szóstoklasistów - będziesz musiał zmierzyć się z nimi.

Tym razem gra zasugeruje rozpoczęcie walki poprzez rzucenie kapiszonem w fajerwerki znajdujące się w koszyku jednego z rowerów - Narodziny Przyjaciela Szopa | Opis przejścia - Zadania główne - South Park: The Fractured But Whole - poradnik do gry

Tym razem gra zasugeruje rozpoczęcie walki poprzez rzucenie kapiszonem w fajerwerki znajdujące się w koszyku jednego z rowerów. Spowoduje to podpalenie dwóch przeciwników, dzięki czemu rozpoczynając walkę będą oni mieli znacznie mniejszą ilość zdrowia, jednak to oni wykonają pierwszy ruch. Przed walką masz możliwość zmiany poziomu trudności starcia, później możesz to zrobić z pozycji menu. Wyższy poziom trudności walk nie daj żadnych bonusów. Zasada jest prosta: jeśli są fajerwerki koło stojących oponentów, podpalaj je - w przeciwnym razie rzucaj w oponentów pierdami nim rozpoczniesz walkę.