Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

SOMA - poradnik do gry

SOMA - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

21 - Stacja Phi | Opis przejścia SOMA SOMA poradnik solucja

Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019

21 - Stacja Phi

Chwilę minęło od ostatniego spotkania z Catherine. - 21 - Stacja Phi | Opis przejścia SOMA - SOMA - poradnik do gry
Chwilę minęło od ostatniego spotkania z Catherine.

Gdy śluza się otworzy, idź przed siebie, aż dojdziesz do nowego pomieszczenia. Wetknij Omnitool do gniazda po lewej stronie, by przywrócić zasilanie na stacji. Gdy wróci prąd, udaj się pomieszczenia z napisem "Loading Docks" nad drzwiami, a następnie zejdź po drabinie na dół.

Skorzystaj z narośli, jeśli bohater oberwał od wroga. - 21 - Stacja Phi | Opis przejścia SOMA - SOMA - poradnik do gry
Skorzystaj z narośli, jeśli bohater oberwał od wroga.

Gdy wejdziesz do pomieszczenia, udaj się na wprost i w lewo, do małej sali w której na wprost od wejścia znajdziesz Battery Pack. Zawróć i skręć w lewo, a następnie trzymaj się cały czas lewej ściany, aż dotrzesz do pomieszczenia, w którym jest narośl (WAU), jeśli bohater zostały ranny podczas ucieczki w poprzedniej misji.

Wsadź baterię, by odblokować przejście. - 21 - Stacja Phi | Opis przejścia SOMA - SOMA - poradnik do gry
Wsadź baterię, by odblokować przejście.

Na prawo od WAU znajduje się też panel, do którego wsadzić należy baterię. Wejdź do pomieszczenia i zbierz Arkę, a następnie udaj się do pomieszczenia znajdującego się na prawo od drabiny (patrząc na drabinę), po której się tutaj dostałeś.

Wsadź ARKę do gniazda pocisku. - 21 - Stacja Phi | Opis przejścia SOMA - SOMA - poradnik do gry
Wsadź ARKę do gniazda pocisku.

Wsadź ARKę do gniazda w czymś co przypomina pocisk, a następnie odwróć się i dokonaj transferu danych na zwłokach po lewej stronie. Teraz wróć do panelu, w którym jest Battery Pack, wyciągnij go i wróć do pomieszczenia w którym jest teraz ARKa - obok trupa, na którym można wykonać transfer danych jest panel kontrolny, w który trzeba wsadzić baterię.

Przeciągnij Omnitool przy panelu, by zamknąć śluzę. - 21 - Stacja Phi | Opis przejścia SOMA - SOMA - poradnik do gry
"Przeciągnij" Omnitool przy panelu, by zamknąć śluzę.

Odwróć się, wdrap po schodkach i aktywuj panel, by zamknąć komorę z ARKą. Wróć teraz na górę, zbierz Omnitool i wejdź do pomieszczenia oznaczonego jako "Launch Dome", które znajduje się na prawo od panelu Omnitoola. Wejdź do środka i wykorzystaj narzędzie, by zamknąć za sobą przejście, a następnie idź dalej.

Musisz odpowiednio manewrować X - odpowiednie ustawienie sygnalizowane jest zmianą koloru na zielony. - 21 - Stacja Phi | Opis przejścia SOMA - SOMA - poradnik do gry
Musisz odpowiednio manewrować "X" - odpowiednie ustawienie sygnalizowane jest zmianą koloru na zielony.

Wyjdź na zewnątrz i skręć w "pierwsze prawo", a następnie wdrap się po kładce na górę. Wsadź Omnitool do gniazda i usiądź na fotelu. Czeka cię teraz mała zagadka środowiskowa - musisz przenieść ARKę do wyrzutni. Poczekaj, aż załaduje się system i bierz się do roboty.

Musisz odpowiednio manewrować dźwigiem. Nakieruj pomarańczowy "X" tak, by zawisnął nad pociskiem z ARKą - krzyżyk zmieni wtedy kolor na zielony. Naciśnij klawisz interakcji, a następnie, gdy dźwig podniesie pakunek, przetransportuj go do wyrzutni, zatwierdzając wszystko klawiszem interakcji. Pocisk zostanie załadowany. Poczekaj, aż Catherine skończy mówić i wciśnij przycisk "Launch", by odpalić rakietę.

Arka

Ostatnia ankieta przed końcem gry. - 21 - Stacja Phi | Opis przejścia SOMA - SOMA - poradnik do gry
Ostatnia ankieta przed końcem gry.

Przeczekaj napisy końcowe (nie wyłączaj gry!), by zobaczyć jak właściwie wygląda ARKa. Gdy bohater się obudzi, wstań z fotela i wyjdź z jaskini. Idąc przed siebie natrafisz na terminal z ankietą - wykonaj ją jeśli chcesz, a następnie kontynuuj wędrówkę. Wkrótce dotrzesz do Catherine, tym razem w postaci ludzkiej, co zakończy grę.