Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

SOMA - poradnik do gry

SOMA - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

02 - Metro / Laboratorium Davida Munshi | Opis przejścia SOMA SOMA poradnik solucja

Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019

02 - Metro / Laboratorium Davida Munshi

Odebrać czy nie odebrać, oto jest pytanie... - 02 - Metro / Laboratorium Davida Munshi | Opis przejścia SOMA - SOMA - poradnik do gry
Odebrać czy nie odebrać, oto jest pytanie...

Akcja przeniesie się do nowej lokacji, wagonu metra. Nie ma tu zbyt wiele do zrobienia - można jedynie rozejrzeć się po wnętrzu wagonu, gdyż nie będziesz w stanie nigdzie się ruszyć. Gdy zadzwoni telefon, odbierz go, a po zakończeniu rozmowy akcja ponownie się przeniesie, tym razem do lokacji docelowej.

Pierwsza ukryta wskazówka - kod dostępu do drzwi. - 02 - Metro / Laboratorium Davida Munshi | Opis przejścia SOMA - SOMA - poradnik do gry
Pierwsza ukryta wskazówka - kod dostępu do drzwi.

Trafisz do ciemnego pomieszczenia, dlatego warto od razu zapalić światło - włącznik znajdziesz na ścianie, na prawo od twojej aktualnej pozycji. Gdy w pokoju zrobi się widno, udaj się do biurka znajdującego się w rogu. Znajdziesz tutaj komputer, na którym przeglądnąć możesz kilka maili - tym razem jednak nie ma tutaj nic do wysłania. W górnej szufladzie biurka leży notes - przeglądnij go, by znaleźć kod (2501), który niedługo ci się przyda. Pozostało tylko odłożyć notes, otworzyć środkową szufladę, by przeczytać artykuł, a następnie udać się do pobliskich drzwi.

Wklep znaleziony kod, by odblokować przejście. - 02 - Metro / Laboratorium Davida Munshi | Opis przejścia SOMA - SOMA - poradnik do gry
Wklep znaleziony kod, by odblokować przejście.

Kliknij na nie, a następnie poczekaj, aż bohater spróbuje dodzwonić się do Davida Munshi. Gdy odzyskasz kontrolę nad postacią, wejdź w interakcję z panelem znajdującym się obok drzwi - wklep znaleziony wcześniej kod (2501), odtwórz drzwi pociągając za klamkę i wejdź do korytarza. Większość drzwi jest tutaj zamknięta - możesz jedynie udać się do małego pokoiku, przypominającego serwerownie (drzwi po prawej stronie), lecz nie ma tutaj do zrobienia nic, prócz możliwości przyjrzenia się zdjęciom na tablicy, na wprost wejścia.

Już sam wygląd fotela nie budzi zaufania... - 02 - Metro / Laboratorium Davida Munshi | Opis przejścia SOMA - SOMA - poradnik do gry
Już sam wygląd fotela nie budzi zaufania...

Wyjdź z serwerowni i przejdź przez drzwi na końcu korytarza, gdzie czeka na ciebie David Munshi. Po krótkiej rozmowie odzyskasz kontrolę nad postacią - nie ma tutaj niczego do zebrania czy aktywowania, możesz jedynie kilkakrotnie porozmawiać z lekarzem, by dowiedzieć się kilku szczegółów o czekającym cię zabiegu. Gdy już to zrobisz, usiądź na fotelu, a po kilkudziesięciu sekundach czeka cię kolejna zmiana scenerii i początek właściwej rozgrywki.