Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

SOMA - poradnik do gry

SOMA - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

06 - Stacja Kolejowa | Opis przejścia SOMA SOMA poradnik solucja

Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019

06 - Stacja Kolejowa

Przywrócić zasilanie

Nie przegap transferu danych na samym początku etapu. - 06 - Stacja Kolejowa | Opis przejścia SOMA - SOMA - poradnik do gry
Nie przegap transferu danych na samym początku etapu.

Po otwarciu się włazu, skieruj swoje kroki do tunelu na wprost - na samym dole, po lewej stronie znajdziesz terminal z transferem danych. Po przesłuchaniu dramatycznej wiadomości, rozejrzyj się po okolicy. Na wprost od twojej aktualnej pozycji znajduje się włącznik prądu, a tuż obok niego, na lewo, pociąg - oba są w tym momencie nieaktywne, z uwagi na brak prądu na stacji. Obok włącznika prądu znajdziesz znaną ci już narośl, z którą wejść można w interakcję.

Daj palec, a wezmą całą rękę. - 06 - Stacja Kolejowa | Opis przejścia SOMA - SOMA - poradnik do gry
"Daj palec, a wezmą całą rękę."

Na prawo od tunelu (a więc na lewo patrząc od miejsca, w którym jest włącznik prądu) znajduje się przejście, którym należy się udać. Na końcu tunelu skręć w wyrwę w ścianie po lewej stronie, a następnie przeciśnij się wąskim przejściem do kolejnego tunelu. Tutaj czeka cię ponownie wędrówka do końca tunelu, by móc wejść do małego pomieszczenia po lewej stronie.

Jedna z wielu tego typu decyzji w grze - ktoś umrze. - 06 - Stacja Kolejowa | Opis przejścia SOMA - SOMA - poradnik do gry
Jedna z wielu tego typu decyzji w grze - ktoś umrze.

Wewnątrz znajdziesz Amy, której imię z pewnością obiło ci się o uszy - jeśli nie umknęły ci żadne zapiski i nagrania audio, rzecz jasna - i z którą zamienić można kilka słów. Amy utrzymywana jest przy życiu dzięki maszynie, która dla odmiany ciągnie prąd z małej skrzynki. Jak nietrudno się domyślić, by przywrócić zasilanie na stacji, musisz odłączyć oba przewody prowadzące od skrzynki, do maszyny podtrzymującej Amy. Cały proces zakończy się dla dziewczyny źle, jednak dzięki temu będziesz w stanie kontynuować wędrówkę.

Zanim wsiądziesz do właściwego wagonu, otwórz ten niebieski i zbadaj wnętrze. - 06 - Stacja Kolejowa | Opis przejścia SOMA - SOMA - poradnik do gry
Zanim wsiądziesz do właściwego wagonu, otwórz ten niebieski i zbadaj wnętrze.

Wróć do włącznika prądu, a następnie przerzuć dźwignię, by na stacji zapanowało światło. Po przywróceniu zasilania, nie wchodź jeszcze do żółtego pociągu - po przeciwnej stronie znajduje się niebieski wagon. Otwórz jego bok, wykorzystując klawisz interakcji, by w środku znaleźć zdjęcie, a także tablet, dzięki któremu dowiesz się więcej o tym, co dzieje się w świecie gry, jak i o historii Amy.

Podróż do stacji Lambda

Wejdź teraz do żółtego wagonu, przeglądnij leżący na fotelu notatnik, a następnie skieruj się w stronę siedzenia maszynisty - 06 - Stacja Kolejowa | Opis przejścia SOMA - SOMA - poradnik do gry

Wejdź teraz do żółtego wagonu, przeglądnij leżący na fotelu notatnik, a następnie skieruj się w stronę siedzenia maszynisty. Wsadź Omnitool do gniazda, a następnie odczekaj kilka sekund, by system wystartował. Musisz teraz uruchomić systemu pociągu - by to uczynić, przeciągnij w dół małe dźwignie, znajdujące się w prawym dolnym rogu panelu (patrz zdjęcie wyżej), w którym znajduje się teraz twój Omnitool, a następnie wciśnij czerwony przycisk.

Teraz wystarczy tylko wybrać cel podróży i rozsiąść się w fotelu. - 06 - Stacja Kolejowa | Opis przejścia SOMA - SOMA - poradnik do gry
Teraz wystarczy tylko wybrać cel podróży i rozsiąść się w fotelu.

Gdy to uczynisz, usiądź na fotelu, na ekranie który wkrótce się pojawi wybierz stację "Lambda", po czym czeka cię dość długa przejażdżka, która zakończy ten etap.