SOMA: Stacja Alfa Opis przejścia
Aktualizacja:
20 - Stacja Alfa

Wejdź do stacji, a następnie podążaj przed siebie. Podnieś na wpół otwarte drzwi do góry, zejdź po schodach i otwórz kolejne drzwi. Cały czas idź przed siebie, a po otwarciu dwóch kolejnych drzwi trafisz do trochę bardziej otwartego pomieszczenia.

Skręć w lewo i wejdź do wąskiego korytarza, a następnie idź cały czas przed siebie. Po krótkiej chwili marszu trafisz do sporego pomieszczenia, w centrum którego będzie serce WAU. Wetknij w nie rękę, tak samo jak podczas leczenia, po czym nastąpi seria scen.

Gdy odzyskasz kontrolę nad postacią, skieruj się do drzwi po prawej stronie - spiesz się, gdyż WAU zacznie cię ścigać. Biegnij przed siebie, gdy wylecisz z tunelu, skręć w prawo. Biegnij cały czas przed siebie, podążając za zielonymi światłami. Po krótkiej przebieżce dotrzesz do wejścia do stacji Phi - by dostać się do środka, wciśnij przycisk po lewej stronie, wbiegnij do śluzy, a następnie wykorzystaj Omnitool, by otworzyć dalsze przejście i zakończyć etap.
- SOMA - poradnik do gry
- SOMA: Poradnik do gry
- SOMA: Opis przejścia
- SOMA: Mieszkanie Opis przejścia
- SOMA: Metro, Laboratorium Davida Munshi Opis przejścia
- SOMA: Przebudzenie Opis przejścia
- SOMA: Stacja Komunikacji Opis przejścia
- SOMA: Głębia Oceanu Opis przejścia
- SOMA: Stacja Kolejowa Opis przejścia
- SOMA: W drodze do stacji Lambda Opis przejścia
- SOMA: Stacja Lambda Opis przejścia
- SOMA: Wrak okrętu CURIE Opis przejścia
- SOMA: Stacja Delta Opis przejścia
- SOMA: W drodze do stacji Theta Opis przejścia
- SOMA: Stacja Theta Opis przejścia
- SOMA: Laboratorium Theta Opis przejścia
- SOMA: Theta Opis przejścia
- SOMA: Na zewnątrz stacji Omicron Opis przejścia
- SOMA: Stacja Omicron Opis przejścia
- SOMA: Zejście w głębiny Opis przejścia
- SOMA: W drodze do stacji Tau Opis przejścia
- SOMA: Stacja Tau Opis przejścia
- SOMA: Stacja Alfa Opis przejścia
- SOMA: Stacja Phi Opis przejścia
- SOMA: Opis przejścia
- SOMA: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Właśnie sam to zauważyłem i pytałem o "walktrough" . Finalizując używanie tego czegoś zmienia rozgrywkę
Z tego co zrozumiałem z gry WAU to nazwa systemu sztucznej inteligencji mającego nadzorować (przynajmniej w założeniu) pracę Pathos II.Narośla to jakaś forma manifestacji tego systemu w otoczeniu. Znaczenie tych narośli nie jest sprecyzowane i chyba chodzi o to by samemu je odkryć. W pewnym momencie gry protagonista sam przyznaje, że nie wie co to, ale dzięki temu czuje się lepiej. Poza oczywistą funkcją regeneracji zdrowia, po użyciu takiej narośli czasem dezaktywuje się jakiś przełącznik którego mogliśmy użyć, lub pojawia się jakieś zagrożenie. Dlatego zamiast pchać od razu łapę radzę najpierw się przyjrzeć i zastanowić.
Tak jak podane zostało wyżej - w momencie "podpięcia" się do WAU (narośli) bohater regeneruje do pełna zdrowie. Save pointy są porozrzucane po etapach, a zapisanie stanu gry sygnalizowane jest migającą ikonką mózgu, która na kilka sekund pojawia się w prawym dolnym rogu.
Można też zapisać grę samemu, wciskając ESC i wybierając "save & exit" (coś a'la Diablo 2) - na ile to jest skuteczne to nie powiem, bo jedyna moja próba zapisania gry w ten sposób zakończyła się uszkodzeniem stanu gry. :P
@mtp
Z rozdziału "O poradniku":
Wiem, że nazywane przeze mnie "narośle" mają oficjalną nazwę w grze - WAU. Nazwałem je naroślami, gdyż gracz poznaje oficjalny termin dopiero daleko w grze, a twory te przypominają właśnie narośl.
Kilka razy w tekście padło stwierdzenie, że bohater regeneruje zdrowie - chodziło mi oczywiście o to, że widoczność wraca do normy. By zregenerować kompletnie zdrowie, trzeba znaleźć WAU i się do niego "podpiąć".
Czym jest ta narośl , save point czy jakiś walktrough point że tak powiem
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
