12 - Stacja Theta | Znajdźki SOMA SOMA poradnik solucja
Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019
12 - Stacja Theta
Po rozwaleniu szyby gaśnicą, wskocz przez nowe przejście i dobiegnij do komputera na drugim końcu pomieszczenia, gdzie znajduje się gniazdo na Omnitool. Wsadź doń narzędzie, a po chwili Catherine przywróci zasilanie i otworzą się przejścia znajdujące się na lewo od bramy. Zaglądnij jeszcze do komputera obok, gdzie znajdziesz niewiele mówiącą mapę budynku.

Gdy tylko znajdziesz się w laboratorium Catherine, udaj się w prawo. Po prawej stronie sali znajdziesz komputer, z którego dowiesz się kilku rzeczy o tym, co się tutaj działo.

Wróć teraz do wejścia do laboratorium i udaj się do pomieszczenia po przeciwnej stronie - Catherine opowie ci o tym miejscu i o tym, jak skanowane były tutaj mózgi ludzi. Na ścianie po lewej stronie znajdziesz terminal z transferem danych. Gdy ten dobiegnie końca, zignoruj na razie pobliski komputer (lecz zapamiętaj jego lokalizację) i wejdź do małego pomieszczenia po przeciwnej stronie. W terminalu na wprost dowiesz się kilku ciekawych rzeczy, dotyczących między innymi głównego bohatera.

Gdy dojdziesz do korytarza, z pomieszczeniami po bokach, czeka cię trochę zwiedzania. W pokoju mieszkańca "Guy Konrad" znajdziesz notatkę leżącą na biurku, po lewej stronie pomieszczenia, a po przeciwnej stronie pomieszczenia, w szafce po prawej stronie, znajdziesz kilka zdjęć. Oprócz tego, nad łóżkiem wiszą kolejne dwie fotografie.

Wróć na korytarz i wejdź do pomieszczenia "Catherine Chun". Na biurku na wprost leży tablet, na którym znajdziesz trochę informacji, a w szafce przy drzwiach trafisz na pluszowego misia, którego podniesienie wywoła rozmowę pomiędzy bohaterem a Catherine.

Wyjdź z pomieszczenia, a następnie wejdź do pokoju "Mark Sarang", po lewej stronie korytarza. Na biurku znajdziesz notatkę, w górnej szufladzie po prawej stronie leży zaś rejestrator, z którego odsłuchać możesz ciekawe nagranie. W górnej szufladzie biurka, tym razem po lewej stronie, leży notatnik. Na szafce nocnej przy łóżku znajdziesz z kolei książkę, a w pierwszej i drugiej szufladzie odpowiednio dokument i notatki. Teraz odwróć się w lewo i przejrzyj 6 fotografii wiszących na mapie.

Wróć do korytarza i wejdź do pomieszczenia naprzeciw, z napisem "Robin Bass". Na wprost od wejścia znajduje się łóżko, a nad nim dwie fotografie, a kolejne cztery zdjęcia nad biurkiem po lewej stronie. Na samym biurku znajdziesz dodatkową fotografię i notatkę. To koniec zwiedzania - wyjdź z pomieszczenia i udaj się do drzwi prowadzące do "Brandon Wan".

Pstryknij światło zlokalizowane przy drzwiach, a następnie uruchom transfer danych, do którego terminal znajduje się po prawej stronie. W obu szaflach koło terminalu są także fotografie do przeglądnięcia. Gdy je przejrzysz, odwróć się o 180 stopni i podejdź do biurka. W szufladzie po lewej stronie znajdziesz notatkę, w szufladzie po prawej identyfikator, a na biurku i półce wiszącej nad nim po jednej fotografii. Na koniec przejrzyj dane na komputerze.