[POZIOM 13] Poos 'n' Boots Escapes Prison | Shrek 2 The Game poradnik Shrek 2: The Game
Ostatnia aktualizacja: 23 września 2019
POZIOM 13 - Poos 'n' Boots Escapes Prison
To nie błąd gry, że pokazuje się ta sama animacja. Teraz będziesz kierował Kotem w Butach (niestety, po raz ostatni już) i zadanie masz to samo: wydostać się z więzienia.
Pokonaj dwa szczury (lewa i prawa strzałka na obrazku [1] ). Zbierz zawartość skrzynek-niespodzianek, uważając na te wybuchowe. Później skocz na platformę poniżej (środkowa strzałka) i odwróć się. Na obrazku [2] pokazana jest jeszcze niższa platforma oraz rura, po której musisz zejść (gdybyś skoczył, to byś się zabił).
Na dole pokonaj dwa szczury. Zerwij dziesiąty plakat wskazany prawą strzałką na obrazku [3] i idź kanałem (lewa strzałka). Na rozwidleniu skręć w prawo, dojdziesz po pokazanej na obrazku [4] czterolistnej kończyny. Wróć się do rozwidlenia i pójdź drugą drogą.
Znów wskocz na tratwę (dolna strzałka, obrazek [5] ), która popłynie z tobą do rury (górna strzałka), po której się wespnij. W kanale ściekowym, przez który przejdź, zapiszesz grę. Dojdziesz do kolejnego pomieszczenia, pokazanego na obrazku [6] . Na dobry początek zbierz wskazane strzałkami monety.
Musisz skakać po wskazanych przez strzałki (obrazek [7] ) wysepkach i uważać, by nie spaść do lawy - kończy się to natychmiastową śmiercią. Po obu stronach będą też stały skrzynki-niespodzianki, które możesz przeszukać. Przedostań się na drugą stronę - zobaczysz to, co przedstawia obrazek [8] . Lewa strzałka to automat (jeśli nie masz - kup jeden eliksir zmniejszający), prawa natomiast - kierunek, w który musisz iść.