[POZIOM 13] Poos 'n' Boots Escapes Prison cz.2 | Shrek 2 The Game poradnik Shrek 2: The Game
Ostatnia aktualizacja: 23 września 2019
Na górze (obrazek [9] ) czeka cię podobna przeszkoda, lecz tym razem do gry wchodzą "palniki" z kwasem. Dwie dolne strzałki pokazują platformy, po których będziesz skakał. Lewa natomiast poręcz, na którą wskocz - wespniesz się na górę. Wypij eliksir zmniejszający i wejdź do dziury w drzwiach. Zbierz z pokoju złoto oraz czekoladki i wracaj do poprzedniego pomieszczenia. Górna strzałka pokazuje miejsce, do którego musisz się dostać. No i skacząc po sali nie zapomnij sprawdzić zawartości skrzynek-niespodzianek. W korytarzu ściekowym zapiszesz grę i dostaniesz się do okrągłej sali. Zeskocz na dół. Lewa strzałka na obrazku [10] pokazuje skrzynki-niespodzianki (drugie - na pierwsze skoczyłeś), a prawa - dźwignię.
Po jej przesunięciu uważaj - kwas zacznie się podnosić. Musisz w odpowiednim momencie wskoczyć na pokazaną na obrazu [11] platformę. Poczekaj, aż kwas osiągnie maksymalną wysokość, a platforma zawiezie cię pod rurę prowadzącą do kanału. Skocz na nią i wejdź na górę. Ten natomiast zabierze cię do ciemnego pokoju (obrazek [12] ) ze szczurami (które pokonaj) i skrzynkami-niespodziankami (które przeszukaj). Biegnij potem tam, gdzie pokazuje strzałka - zapiszesz grę.
W kolejnym pokoju - na obrazku [13] - pokonaj wskazane strzałkami szczury. Przeszukaj ten i następny pokój, a następnie zejdź po rurze na dół. Poczekaj aż okrągła platforma przewiezie cię pod dźwignię - pokazaną na obrazku [14] lewą strzałką. Przesuń dźwignię i szybko wskocz na tratwę obok (prawa strzałka).
Poczekaj, aż zjedziesz na sam dół i przez kanał dostań się do wielkiej sali - pokazanej na obrazku [15] . Rozwal skrzynki-niespodzianki po lewej i prawej, a potem po wskazanych przez strzałki platformach dostań się na drugą stronę i zapisz grę. Teraz możesz wrócić się odrobinę i spróbować zabrać czekoladkę, ale trudno się do niej dostać. Biegnij dalej - dotrzesz do podobnego pomieszczenia co wcześniej, tyle że dwie wysepki (strzałki na obrazku [16] ) co chwila zapadają się w kwas. Musisz poczekać, aż się wynurzą i wtedy na nie skoczyć. Poza tym, po obu brzegach są skrzynki-niespodzianki.