[POZIOM 09] The Potion Fails cz.1 | Shrek 2 The Game poradnik Shrek 2: The Game
Ostatnia aktualizacja: 23 września 2019
POZIOM 9 - The Potion Fails
I znowu gramy poczciwym ogrem. Dużo tu będzie bijatyk z bandytami, wyskakującymi z krzaków. Nie ma natomiast praktycznie żadnych przepaści, w które można zlecieć i zginąć.
Lewa strzałka na obrazku [1] pokazuje automat - możesz zaopatrzyć się na drogę. Idź przez most (prawa strzałka) do następnej lokacji. Na obrazku [2] środkowa strzałka pokazuje miejsce, skąd wybiegać będą bandyci - w sumie czterech. Idź za dom (lewa strzałka).
Zbierz monety i rozwal pokazaną na obrazku [3] skrzynkę-niespodziankę. Następnie wróć się i idź przez otwartą bramę, którą pokazuje prawa strzałka na obrazku [2] . Biegnij dalej, rozpraw się z bandytami i rozwal bramę. Zeskocz na siano, które widzisz na obrazku [4] , a następnie pokonaj wszystkich bandytów, którzy wyskoczą z krzaków (będzie ich czterech).
Biegnij w lewo, po drodze zbierając monety. Wieśniacy uciekną za dom, w prawo - co pokazane jest na obrazku [5] - i zamkną bramę. By ją otworzyć, musisz przesunąć trzy dźwignie. Pierwsza jest po prawej, na obrazku [6] . Na początek jednak rozprawisz się z sześcioma bandytami, nadbiegającymi z różnych stron.
Druga znajduje się blisko bramy, zasłonięta przez skrzynkę-niespodziankę. Obie rzeczy wskazane są przez strzałki na obrazku [7] , natomiast ostatnią dźwignię (też po lewej, ale dalej od bramy) widać na obrazku [8] . Pozbieraj monety i biegnij przez stojące otworem wejście w drzewie. Skręć w prawo.
Obrazek [9] pokazuje miejsce, w którym się znajdziesz. Lewa strzałka wskazuje wieśniaka, którego załatw, środkowa - miejsce gdzie pobiegnij, by znaleźć monety i skrzynkę-niespodziankę. Później wróć się i zerwij siódmy plakat ze ściany wskazanej przez prawą strzałkę. Biegnij teraz drugą drogą, lewa strzałka na obrazku [10] pokazuje skrzynkę-niespodziankę, prawa natomiast - drogę do wyjścia z tej części wioski.