[POZIOM 12] Donkey Escapes Prison cz.2 | Shrek 2 The Game poradnik Shrek 2: The Game
Ostatnia aktualizacja: 23 września 2019
Na poziomie, na którym jesteś, biegnij do pająka wskazanego na obrazku [9] . Rozwal go i wskocz na jego pajęczynę - znajdziesz się na wyższym. Lewa strzałka na obrazku [10] pokazuje skrzynki-niespodzianki. Prawa też, lecz za tym jest krata, którą możesz wyłamać - za nim jest dziewiąty plakat. Zbiegnij na niższy poziom po pochyłej podłodze. Aha, no i po drodze uważaj na uciążliwe nietoperze.
Biegnij teraz tam, gdzie był zapis gry, a potem przed siebie. Znajdziesz się w miejscu pokazanym na obrazku [11] . Pierwsza od lewej strzałka to rycerz, którego pokonaj, druga - automat. Dwie prawe strzałki to skrzynki-niespodzianki, których zawartość sprawdź. Potem obróć się w lewo. Zobaczysz to, co pokazuje obrazek [12] . Trzy lewe strzałki wskazują kolejno platformy, po których wskakuj. Uważaj, bo po paru sekundach platforma, na której stoisz, zapadnie się. Prawa strzałka to rycerz i przycisk, który walnij z kopyta.
Odwróć się - z lewej wysuną się trzy platformy (trzy strzałki na obrazku [13] ). Te już się nie zapadną. Wskocz po nich tam, gdzie pokazuje prawa strzałka, pokonaj rycerza i porozwalaj skrzynki-niespodzianki (uważaj tylko na te wybuchowe). Spójrz na dół - pokazuje to obrazek [14] . Po dwóch platformach po lewej (dwie lewe strzałki, uważaj - platformy zapadają się) wskocz tam, gdzie pokazuje prawa i walnij przycisk z kopyta.
Odwróć się. Spójrz tam, gdzie wskazuje obrazek [15] - dolne strzałki to platformy po których wskocz, a górna - kolejny przycisk. Udaj się z powrotem do poprzedniego przycisku i spójrz teraz w lewo. Z lewej (trzy dolne strzałki na obrazku [16] ) wysuną się trzy, nie zapadające się platformy. Dostań się tam, gdzie pokazuje środkowa strzałka (już tam byłeś), a następnie po platformach (dwie prawe strzałki i lewa górna) wskocz do pajęczyny, która wyrzuci cię na górę. Tam rozwal kratę i zapisz grę. Ostatni skok jest dość trudny, więc może ci za pierwszym razem nie wyjść.
Na obrazku [17] dwie strzałki pokazują skrzynki-niespodzianki. Pokonaj dwóch rycerzy i cztery szczury. Potem spójrz na obrazek [18] i przez wygięte kraty wejdź do drzwi, pod którymi jest otwór. Teraz wypij eliksir zmniejszający i przejdź przez szparę.