[POZIOM 12] Donkey Escapes Prison cz.3 | Shrek 2 The Game poradnik Shrek 2: The Game
Ostatnia aktualizacja: 23 września 2019
Dotrzesz do małego skarbca, pokazanego na obrazku [19] . Zbierz wszystko i wróć się do wielkiej sali. Potem rozbij kratę i wciśnij przycisk, otworzy się krata na dole - zeskocz na pajęczynę, potem poczekaj po prostu, aż wylądujesz. Biegnij do skrzynek-niespodzianek (będziesz musiał przeskoczyć wyrwę), które wskazane są przez prawą strzałkę na obrazku [20] . Środkowa i lewa to dwie klatki, po których zeskocz na dół.
Masz do wyboru dwie drogi, pokazane na obrazku [21] . Lewa to krata do zniszczenia, prawa - pajęczyna. Skorzystaj z prawej, a dostaniesz się na trzeci poziom - pokazuje go obrazek [22] . Tu Pozbieraj zawartość skrzynek-niespodzianek, sprawdź także dokładnie, co jest za kratami (worek ze złotem). Uważaj na nietoperze. Gdy zbierzesz wszystko, wskocz na pajęczynę i zejdź na dół w taki sam sposób jak wcześniej. Teraz rozwal kratę (lewa strzałka na obrazku [21] ) i biegnij dalej.
Kolejny trudny moment (obrazek [23] ). Jest tu wielka kula na łańcuchu, która utrudnia skoki. Skocz na platformę naprzeciwko, a potem na jedną po lewej, z niej na tą po prawej, później znów na dalszą lewą, z niej na następną (uważaj tylko - obie ostatnie zapadają się), a później do wyjścia wskazanego najwyższą strzałką. Rozwal deski i biegnij dalej. Pokonaj dwóch rycerzy, biegnij w prawo (obrazek [24] ), potem na schodach pokonaj następnego, wskazanego strzałką.
Biegnij dalej. Na obrazku [25] prawa strzałka pokazuje parę rycerzy, których pokonaj, środkowa i lewa - miejsca ze skrzynkami-niespodziankami, oraz kratami, które warto wyłamać i przeszukać cele (znajdziesz w jednej czekoladkę, a w drugiej - całą skrzynkę). Teraz biegnij jedyną możliwą drogą dalej, zapiszesz grę. Zbiegnij na dół, pokonaj trzech rycerzy (środkowa strzałka na obrazku [26] ). Lewa wskazuje automat, prawa - deski, które wyłam. Pozwoli ci to zbiec na dół.
Gdy zejdziesz na dół (obrazek [27] ), pokonaj dwie trójki rycerzy, wskazanych przez dwie strzałki. Idź w lewo - na obrazku [28] widać dwie przeszkody z walących o siebie drewnianych bali. Już pokonywałeś takie przeszkody, więc nie powinno być problemu. Na dole pokonaj dwóch rycerzy.
To jeden z najtrudniejszych momentów. Przeszkodą są trzy, wskazane na obrazku [29] wielkie kule. Niestety, między nimi nie ma miejsca się zatrzymać, więc trzeba poczekać na odpowiedni moment i przebiec, modląc się o szczęście. Najlepiej zacznij biec wtedy, gdy pierwsza i trzecia kula będzie po lewej lub prawej, a środkowa na środku. Gdy dobiegniesz do środkowej, pozycje powinny się zamienić, by po chwili znowu zmienić się na początkowe - dzięki czemu trzecia kula nie będzie blokować drogi. Szybko przeskocz niżej i biegnij korytarzem. Na obrazku [30] widać bossa-grubego rycerza. Jest prosty do pokonania. Wystarczy tylko cały czas go bić, by po chwili zakończyć poziom.