Solucja 22 poradnik Scrapland
Ostatnia aktualizacja: 7 października 2019
![]() Najemnicy będą Ci w tym przeszkadzać, będą też atakować statki pracowników Bankiera. Chroń ich i siebie. Gdy wykonasz to zadanie, w nagrodę dostaniesz plan pojazdu Szefa Bankierów.
| ![]() Teraz udaj się do Banku. Musisz się zakraść do pokoju Szefa Bankierów, a tylko on może się tam dostać. Znajdź go - spaceruje gdzieś po Banku i zamień się w niego (domyślnie prawy przycisk myszy).
|
![]() Ucieknij policji i użyj teleportu.
| ![]() Rozpocznie się animacja. Szalony Gracz i Szef Bankierów to jeden robot.
|
![]() Zadzwoni do Ciebie Berto.
| ![]() Udaj się na Złomowisko.
|
![]() Skorzystaj z komunikatora. Głębokie Gardło poinformuje Cię, że wpadłeś w pułapkę. Berto zabrał Twoją matrycę z Wielkiej Bazy Danych. Na dodatek nadciągają setki Bertów, by Cię zaatakować. Potrzebny Ci jest Wzmacniacz Pozytronowy, żeby złapać Berta z Twoją matrycą.
| ![]() Taki wzmacniacz ma urzędnik Głuptus. Wsiadaj do swojego pojazdu i uciekaj do Dzielnicy Handlowej. Odszukaj Głuptusa, zestrzel go i zabierz wzmacniacz. Teraz uciekaj do Śródmieścia.
|
![]() Zbyt wielu Bertów zakłóca sygnał Twojej matrycy, musisz się ich pozbyć. Najlepiej użyć do zniszczenia dużej ilości Bertów broni TESLA lub INFERNO i najlepiej zrobić to w jakimś dogodnym miejscu, gdzie skupi się duża liczba tych przeciwników. Tunel będzie odpowiedni do wykonania tego zdania. Gdy zostanie zlokalizowany Berto z Twoją matrycą - zniszcz go i zabierz matrycę.
| ![]() Teraz skorzystaj z komunikacji miejskiej i pojedź do Świątyni.
|
![]() Zmień się w Biskupa
| ![]() i wejdź do Wielkiej Bazy Danych.
|