Solucja 20 poradnik Scrapland
Ostatnia aktualizacja: 7 października 2019
Skieruj się do komunikatora i zadzwoń do Szefa. Resztę danych, którą masz zdobyć dla niego, mają wysocy urzędnicy. Masz ich zabić. Policja Cię nie ruszy, jeśli sam jej nie zaatakujesz.
| Zniszcz wszystkie broniące danych pojazdy, zestrzel ich lidera i zbierz wszystkie dane.
|
Gdy to zrobisz, leć do komunikatora i zadzwoń do Głębokiego Gardła. Masz zająć czymś przez 5 minut Garbusa, żeby Gardło mógł zdobyć kod dostępu do archiwum z danymi.
| Skieruj się do Śródmieścia. Podleć do komunikatora i zadzwoń do Garbusa. Zaproponujesz mu zakład. Wygra ten, który pierwszy zestrzeli 10 statków. Gdy Ty unicestwijisz pojazd punkt traci Garbus i odwrotnie. A jeżeli zestrzelisz Garbusa lub wypadniesz z mapy - przegrywasz.
|
Leć na miejsce spotkania i rozpocznijcie zakład.
| Pamiętaj, że masz zając Garbusa przez 5 minut, więc nie spiesz się bardzo z wygrywaniem tego zakładu.
|
Gdy czas minie, zakończ zakład i skieruj się do komunikatora. Zadzwoń do Głębokiego Gardła. Masz kod do archiwum.
| Leć do Redakcji. Zmień się w Pancercopa.
|
Idź do archiwum. Włącz 4 przyciski. Alarm je resetuje, więc unikaj wzroku gliniarzy. Wciśnij te przyciski, których dosięgniesz.
| Następnie zmień się w Kuriera
|
i podleć, by wcisnąć kolejne. Unikaj wykrycia przez 30 sekund. Po czym uciekaj.
| Teraz zmień się w D-Tritusa i idź do redakcyjnego pokoju. Panel z człowiekiem zniknął.
|