Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Scrapland - poradnik do gry

Scrapland - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Solucja 20 poradnik Scrapland

Ostatnia aktualizacja: 7 października 2019

Skieruj się do komunikatora i zadzwoń do Szefa. Resztę danych, którą masz zdobyć dla niego, mają wysocy urzędnicy. Masz ich zabić. Policja Cię nie ruszy, jeśli sam jej nie zaatakujesz. - Solucja 20 - Scrapland - poradnik do gry
Skieruj się do komunikatora i zadzwoń do Szefa. Resztę danych, którą masz zdobyć dla niego, mają wysocy urzędnicy. Masz ich zabić. Policja Cię nie ruszy, jeśli sam jej nie zaatakujesz.

 

Zniszcz wszystkie broniące danych pojazdy, zestrzel ich lidera i zbierz wszystkie dane. - Solucja 20 - Scrapland - poradnik do gry
Zniszcz wszystkie broniące danych pojazdy, zestrzel ich lidera i zbierz wszystkie dane.

 

Gdy to zrobisz, leć do komunikatora i zadzwoń do Głębokiego Gardła. Masz zająć czymś przez 5 minut Garbusa, żeby Gardło mógł zdobyć kod dostępu do archiwum z danymi. - Solucja 20 - Scrapland - poradnik do gry
Gdy to zrobisz, leć do komunikatora i zadzwoń do Głębokiego Gardła. Masz zająć czymś przez 5 minut Garbusa, żeby Gardło mógł zdobyć kod dostępu do archiwum z danymi.

 

Skieruj się do Śródmieścia. Podleć do komunikatora i zadzwoń do Garbusa. Zaproponujesz mu zakład. Wygra ten, który pierwszy zestrzeli 10 statków. Gdy Ty unicestwijisz pojazd punkt traci Garbus i odwrotnie. A jeżeli zestrzelisz Garbusa lub wypadniesz z mapy - przegrywasz. - Solucja 20 - Scrapland - poradnik do gry
Skieruj się do Śródmieścia. Podleć do komunikatora i zadzwoń do Garbusa. Zaproponujesz mu zakład. Wygra ten, który pierwszy zestrzeli 10 statków. Gdy Ty unicestwijisz pojazd punkt traci Garbus i odwrotnie. A jeżeli zestrzelisz Garbusa lub wypadniesz z mapy - przegrywasz.

 

Leć na miejsce spotkania i rozpocznijcie zakład. - Solucja 20 - Scrapland - poradnik do gry
Leć na miejsce spotkania i rozpocznijcie zakład.

 

Pamiętaj, że masz zając Garbusa przez 5 minut, więc nie spiesz się bardzo z wygrywaniem tego zakładu. - Solucja 20 - Scrapland - poradnik do gry
Pamiętaj, że masz zając Garbusa przez 5 minut, więc nie spiesz się bardzo z wygrywaniem tego zakładu.

 

Gdy czas minie, zakończ zakład i skieruj się do komunikatora. Zadzwoń do Głębokiego Gardła. Masz kod do archiwum. - Solucja 20 - Scrapland - poradnik do gry
Gdy czas minie, zakończ zakład i skieruj się do komunikatora. Zadzwoń do Głębokiego Gardła. Masz kod do archiwum.

 

Leć do Redakcji. Zmień się w Pancercopa. - Solucja 20 - Scrapland - poradnik do gry
Leć do Redakcji. Zmień się w Pancercopa.

 

Idź do archiwum. Włącz 4 przyciski. Alarm je resetuje, więc unikaj wzroku gliniarzy. Wciśnij te przyciski, których dosięgniesz. - Solucja 20 - Scrapland - poradnik do gry
Idź do archiwum. Włącz 4 przyciski. Alarm je resetuje, więc unikaj wzroku gliniarzy. Wciśnij te przyciski, których dosięgniesz.

 

Następnie zmień się w Kuriera - Solucja 20 - Scrapland - poradnik do gry
Następnie zmień się w Kuriera

 

i podleć, by wcisnąć kolejne. Unikaj wykrycia przez 30 sekund. Po czym uciekaj. - Solucja 20 - Scrapland - poradnik do gry
i podleć, by wcisnąć kolejne. Unikaj wykrycia przez 30 sekund. Po czym uciekaj.

 

Teraz zmień się w D-Tritusa i idź do redakcyjnego pokoju. Panel z człowiekiem zniknął. - Solucja 20 - Scrapland - poradnik do gry
Teraz zmień się w D-Tritusa i idź do redakcyjnego pokoju. Panel z człowiekiem zniknął.