Solucja 13 poradnik Scrapland
Ostatnia aktualizacja: 7 października 2019
Użyj komunikatora i zadzwoń do niego.
| Po chwili zadzwoni do Ciebie Głębokie Gardło - wpadłeś w pułapkę, leci na Ciebie flota uzbrojonych statków.
|
Musisz odnaleźć sondy floty i zniszczyć je po kolei. Gdy zniszczysz ostatnią sondę, flota napastników wycofa się.
| Teraz leć do komunikatora i zadzwoń do Głębokiego Gardła. Dowiesz się, że tym tajemniczym urzędasem, który zwabił Cię w pułapkę, był Zdrajcerz. Musisz go nastraszyć, a wtedy wyśpiewa, kto go nasłał.
|
Leć do Dzielnicy Przemysłowej i postrzelaj do Zdrajcerza. Tylko go nie zabijaj. Jego poziom życia ma spaść do 30% i utrzymywać się tak przez 60 sekund, wówczas powie Ci, co wie.
| Teraz ucieknij policji, po czym skieruj się do komunikatora i zadzwoń do Zdrajcerza. Niestety nie dowiesz się zbyt wiele.
|
Zadzwoni do Ciebie Głębokie Gardło. Musisz zdobyć zaufanie Zdrajcerza.
| Udaj się na Posterunek i zmień w Urzędasa.
|
Odszukaj Zdrajcerza i powiedz mu, ze chcesz wstąpić do jego klubu. Zanim zostaniesz przyjęty do Urzędasów Kwiatasów i zdobędziesz zaufanie Zdrajcerza, musisz wykonać trzy zadania. Pierwsze zdanie polega na spraniu Pikusia.
| W tym celu odszukaj lidera Łomociarzy (kieruj się za żółtą strzałką na radarze) i jako D-Tritus porozmawiaj z nim. Łomociarze chętnie spiorą urzędasa Pikusia za Ciebie.
|
Zaprowadź Łomociarzy do wiezienia, tylko nie idź za szybko, bo się zgubią. Pokaż im, gdzie siedzi Pikuś
| i obserwuj, jak będą go lać.
|