Solucja 01 poradnik Scrapland
Ostatnia aktualizacja: 7 października 2019
Po prologu znajdziesz się na Stacji Orbitalnej Chimera. Skieruj się w lewo do drzwi (żółta strzałka na radarze)
| i porozmawiaj ze Strażnikiem. Dowiesz się podstawowych rzeczy na temat Scraplandu. Wybierz "Nie mam więcej pytań. Możesz otworzyć drzwi?" i wejdź do środka.
|
Masz udać się do Komory Odkażania. Kierując się za żółtą strzałką na radarze, wejdź do teleportu i naciśnij przycisk akcji.
| Teraz dalej podążaj za radarem - wejdziesz do Komory Odkażania. Rozpocznij odkażanie. Po jego zakończeniu, masz zameldować się w Recepcji.
|
Idź dalej. Po drodze spotkasz Tajniaka, porozmawiaj z nim, a dowiesz się, za co możesz być ścigany na Scraplandzie i jak wygląda system alarmowy.
| Gdy wejdziesz do Recepcji rozpocznie się animacji i przywitają Cię Biskupi. Wytłumaczą Ci, czym jest i jak działa Wielka Baza Danych.
|
Teraz podejdź do Recepcji i porozmawiaj z Urzędasem.
| Dowiesz się, że wszyscy na tej planecie musza mieć pracę, więc i Tobie zostanie ona przydzielona. Będziesz reporterem lokalnej gazet "Chimera".
|
Udaj się do Ratusza. Skorzystaj z geostacjonarnej windy.
| Rozpocznie się animacja. W Ratuszu czeka na Ciebie Berto - kolega z pracy. Berto zabierze Cię do Składu Rudego.
|
W Składzie Rudego poznasz Spoot-Nicka - robota z innej planety, który potrafi przerzucać wielkie masy materii z jednego punktu do drugiego.
| Poznasz też Rudego. Gdy skończy się animacja porozmawiaj z Rudym. Dowiesz się, że zbuduje on dla Ciebie każdy pojazd (o ile dostarczysz plany i pieniądze).
|