Solucja 14 poradnik Scrapland
Ostatnia aktualizacja: 7 października 2019
![]() Po pobiciu porozmawiaj z Pikusiem, wyjawi Ci, gdzie ukrył plany swojego pojazdu. Dowiesz się, że tylko komuś małemu uda się dostać do planów.
| ![]() Zmień się w Spinacza.
|
![]() Kierując się żółtymi strzałkami na radarze, wejdź przez wentylację do pomieszczeń, gdzie znajdują się plany.
| ![]() Sfotografuj je.
|
![]() Ponownie zmień się w Urzędasa i porozmawiaj ze Zdrajcerzem. Kolejne zadanie - masz znaleźć pojazd Błękitnych Koszul, pilotowany przez Mikrusa, zniszczyć go i zabrać kasę.
| ![]() Skieruj się do Dzielnicy Handlowej.
|
![]() Jest bardzo dużo transportów, a Mikrus używa antyradaru, więc ciężko go złapać. Zbliżaj się do pojazdów i czekaj, aż ukończy się skanowanie. Tylko w taki sposób możesz odszukać pożądany transport.
| ![]() Gdy go znajdziesz, szybko go zestrzel, bo jeżeli Ci ucieknie, znowu będziesz musiał go szukać.
|
![]() Zabierz kasę.
| ![]() Teraz udaj się do Domu Gry.
|
![]() Porozmawiaj ze Zdrajcerzem jako Urzędas. Ostatnie zadanie to super szalony zakład z klanem bankierów Zyskosprawców.
| ![]() Porozmawiaj z Szalonym Graczem i przyjmij wyzwanie. Zakład odbędzie się w Starej Kopalni. Wygra ta drużyna, która pierwsza zdobędzie 5 flag.
|