Solucja 14 poradnik Scrapland
Ostatnia aktualizacja: 7 października 2019
Po pobiciu porozmawiaj z Pikusiem, wyjawi Ci, gdzie ukrył plany swojego pojazdu. Dowiesz się, że tylko komuś małemu uda się dostać do planów.
| Zmień się w Spinacza.
|
Kierując się żółtymi strzałkami na radarze, wejdź przez wentylację do pomieszczeń, gdzie znajdują się plany.
| Sfotografuj je.
|
Ponownie zmień się w Urzędasa i porozmawiaj ze Zdrajcerzem. Kolejne zadanie - masz znaleźć pojazd Błękitnych Koszul, pilotowany przez Mikrusa, zniszczyć go i zabrać kasę.
| Skieruj się do Dzielnicy Handlowej.
|
Jest bardzo dużo transportów, a Mikrus używa antyradaru, więc ciężko go złapać. Zbliżaj się do pojazdów i czekaj, aż ukończy się skanowanie. Tylko w taki sposób możesz odszukać pożądany transport.
| Gdy go znajdziesz, szybko go zestrzel, bo jeżeli Ci ucieknie, znowu będziesz musiał go szukać.
|
Zabierz kasę.
| Teraz udaj się do Domu Gry.
|
Porozmawiaj ze Zdrajcerzem jako Urzędas. Ostatnie zadanie to super szalony zakład z klanem bankierów Zyskosprawców.
| Porozmawiaj z Szalonym Graczem i przyjmij wyzwanie. Zakład odbędzie się w Starej Kopalni. Wygra ta drużyna, która pierwsza zdobędzie 5 flag.
|