Solucja 02 poradnik Scrapland
Ostatnia aktualizacja: 7 października 2019
Podejdź do maszyny konstrukcyjnej, gdzie możesz wybierać części składowego swojego statku tj. model, broń, silnik, korpus.
| Postępuj według instrukcji. Najpierw musisz wybrać wolny hangar i model pojazdu (na razie nie masz zbyt dużego wyboru :-). Ale tak samo będziesz budować kolejne pojazdy, gdy już będziesz mieć ich plany.
|
Później w zakładce silniki, wybierasz ten, który chcesz mieć zamontowany (teraz jest tylko jeden).
| Następnie wybierasz broń. Każdy statek może być wyposażony w kilka rodzajów broni (na razie masz tylko jedną o nazwie VULKAN).
|
Teraz przechodzisz do zakładki korpus. Możesz go zwiększyć - czym większy korpus tym lepsza ochrona, ale też statek jest wtedy cięższy, a przez to wolniejszy).
| Zatwierdź wszystko i Twój pierwszy statek jest gotowy. Podejdź do niego.
|
Zanim odlecisz, Rudy podaruje Ci Spoot-Nicka, a ten robot będzie przenosił od tej pory Twój statek, a później statki za Tobą, umożliwiając Ci w ten sposób swobodne ich zmienianie w razie potrzeby.
| Teraz możesz wylecieć swoim pierwszym statkiem. Zadzwoni do Ciebie Szalony Gracz. Masz się z nim spotkać w Domu Gry.
|
Kieruj się za żółtą strzałką na radarze i zaparkuj na parkingu (znaki z literą P).
| Skieruj się do windy. Znajdziesz się w Domu Gry.
|
Poznasz Szalonego Gracza i dowiesz się, że zakłada się on z każdym, zawsze i o wszystko.
| Zaproponuje Ci pierwszy mały zakład - masz zniszczyć dwa policyjne pojazdy. Gdy to zrobisz otrzymasz plany karabinu SWARM.
|