Uruchom Windę | Planeta Wulkanów Samorost 3 poradnik Samorost 3
Ostatnia aktualizacja: 11 września 2019
Uruchom Windę
Po lądowaniu na Planecie Wulkanów zobaczysz powyższy widok. Zwróć uwagę, że Mandragora, którą zdobyłeś w poprzedniej lokacji nadal pozostała w twoim ekwipunku. Po zejściu ze statku podejdź do obszaru zaznaczonego okręgiem na obrazku. Przeprowadź interakcje za pomocą trąbki i obejrzyj scenkę, która rzuci lepsze światło na zadania, które czekają cię na tej planecie. Po zakończeniu scenki skieruj się do prawej strony ekranu i przejdź do kolejnej sekcji.
W kolejnej sekcji znajdziesz totemy z którymi możesz wejść w interakcje za pomocą trąbki. Po przeprowadzeniu jej ukażą się wskazówki, które będą kluczowe dla wykonania kolejnego zadania więc w chwili obecnej się na nich nie skupiaj.
Swoją uwagę skieruj na obiekty zaznaczone na powyższym obrazku. Są to dwa kraby, które zawsze będą widoczne w tej części lokacji. Twoim zadaniem jest doprowadzenie do sytuacji w której krab po prawej stronie wejdzie na skorupę kraba po lewej stronie. Kliknij LPM na jednym z krabów, żeby zobaczyć co przyniesie ta interakcja. Krab na którego wskazałeś zatrzymuje się na chwilę w danym punkcie. Klikaj na kraba i wstrzymuj go w miejscu do momentu kiedy drugi krab nie wejdzie na jego grzbiet.
Po wykonaniu tego zadania zdobędziesz kolejną pamiątkę dźwiękową (Osiągnięcie Krab Pustelnik - Steam). Skieruj bohatera do prawej części ekranu i przejdź do kolejnej sekcji.
Zanim przystąpisz do realizacji zadania głównego zwróć uwagę na kraby zaznaczone okręgiem na zdjęciu. Twoim celem będzie utworzenie z widocznych na obrazku krabów żywej piramidy. Chwyć za skorupiaka LPM i postaw go na drugim. Pamiętaj żeby piramidę zacząć od największego kraba i zmniejszać ich gabaryty z każdym poziomem piramidy.
Zostało jeszcze 67% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie