Walka na arenie | Zadania poboczne w Sacred 3 poradnik Sacred 3
Ostatnia aktualizacja: 17 września 2019
Walka na arenie
Zadania tego typu polegają na przetrwaniu kilku kolejnych fal przeciwników. Każda następna fala jest teoretycznie trudniejsza do przetrzymania od poprzedniej - wrogów pojawia się więcej i są oni zwykle silniejsi. Warunkiem sukcesu jest pokonanie wszystkich przeciwników w każdej z fal.
Ukryta grota
Musisz wytrzymać pięć kolejnych fal przeciwników. Nie jest to trudne - po każdej fali masz chwilę wytchnienia, którą najlepiej wykorzystać na zebranie złota oraz uzupełnienie punktów życia i energii. Gdy wraz z ostatnią grupą przeciwników pojawi się miniboss najpierw zajmij się częścią pomniejszych przeciwników, a następnie nim samym. Pokonanie go nie powinno sprawić Ci kłopotów, a przetrwanie pięciu fal pozytywnie zakończy misję.
Odblokowuje: Totem energii
Zaginione Katakumby
Zadanie polega na przetrwaniu pięciu kolejnych fal przeciwników. W miarę postępu będzie coraz trudniej. Podczas kolejnych szturmów staraj się atakować najpierw "szamanów" oraz przeciwników wirujących ze swoimi ostrzami. Uważaj także na rywali, którzy mierzą do Ciebie z fioletowych kusz - pozostawanie w ruchu znacząco utrudni im namierzenie Cię. Podczas trzeciej fali dołączy kolejny komplikujący życie element - spadające skały, na które również musisz uważać. Na samym końcu na plac bitwy wkroczy troll -zachowaj ostrożność, gdyż jego potężne ataki mogą Cię ogłuszyć, przez co na chwilę staniesz się narażony na jego combo. Wyeliminuj najpierw pomniejszych wrogów, a następnie na spokoju zajmij się minibossem. Po udanej walce będziesz mógł zebrać jeszcze trochę złota.
Odblokowuje: Aura ochronna
Dębowy zagajnik
Pierwsze trzy fale nie będą stanowiły kłopotu - pojawi się wiele słabych przeciwników ("żuki" i pająki). Szybko eliminuj te grupy, gdyż gdy zbytnio Cię oblegną będą w stanie zadać Ci poważne obrażenia (wybuchające żuki). Począwszy od czwartej fali Twoim celem powinni być przede wszystkim rogaci "szamani", ponieważ to oni, za sprawą swoich ataków, stanowią największe zagrożenie. Wraz z pojawieniem się minibossa w ostatnim szturmie skup się najpierw na wyeliminowaniu obstawy, a w drugiej kolejności na walce z elitarnym potworem, atakującym głównie "łapą" oraz powalającymi skokami.
Odblokowuje: Totem zdrowia
Splugawione Mauzoleum
Początkowe fale to nic trudnego - zombie będzie wiele, ale nie stanowią one większego zagrożenia. W kolejnych szturmach podobnie - masa nieumarłych, a do tego pojawia się jeszcze inne zjawy. Likwiduj je w pierwszej kolejności, a same żywe trupy zabijaj niejako przy okazji - dzięki temu unikniesz silniejszych ciosów i z powodzeniem zakończysz to zadanie.
Odblokowuje: Magiczny strażnik
Srebrnoujście
Pierwsze dwie fale nie stanowią problemu - najpierw staraj się atakować kuszników pojawiających się na obrzeżach areny. Uważaj również na wirujących fechmistrzów - nie pozwól im nabrać rozpędu, gdyż stają się oni śmiertelnie groźni. Wraz z czwartą falą do akcji wkroczą szamani - teraz to oni powinni stanowić Twój priorytet. Ostatni szturm to masa przeróżnej maści świty, która już pojawiała się wcześniej, a na deser dwa elitarne trolle. Pokonaj najpierw ich obstawę, a następnie skup się na wybranym minibossie - gdy jeden padnie drugi nie będzie już wyzwaniem.
Odblokowuje: Zmyślna bomba