Uroboros Research Facility (5-3) (2) | Opis przejścia Resident Evil 5 poradnik Resident Evil 5
Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019
Taka sytuacja powtórzy się dwa razy. Gdy będziemy już na samej górze wbiegamy po schodach i wysyłamy na tamten świat kolejną grupę przeciwników. Biegniemy w prawo i dochodzimy do drzwi.
Dochodzimy do ruin (BSAA Emblem 27 ). Naszym zadaniem jest skorzystanie z windy. Najpierw jednak, musimy przywrócić jej zasilanie. Włącznik zasilania, znajduje się koło domku po prawej od wejścia do lokacji (przy moście). Ciągniemy za dźwignię i jedziemy windą do góry.
Po chwili zostaniemy zaatakowani przez ogromną grupę Lickerów. Poza tym musimy także uważać na Shevę, znajdującą się pod nami. Najlepiej w tej sytuacji sprawdzają się karabin snajperski, granaty oraz miny. Z bliskiej odległości używamy shotguna, magnum lub granatnika, do którego amunicję możemy kupić w sklepie. Mimo to łatwo nie będzie.
Gdy ostatnia bestia padnie, biegniemy na drugą stronę i przepychamy kontener. Spadamy na dół i wchodzimy do domku. Ciągniemy za dźwignię i opuszczamy most.
Przechodzimy po nim i otwieramy ozdobne drzwi. Teraz czas na walkę z naszymi dobrymi znajomymi. Nie strzelamy, bo nie ma to najmniejszego sensu. Wesker unika wszelkich ataków, więc musimy się skupić na tym samym. Naszą dawną partnerką zajmie się nasza nowa partnerka. Albert będzie wciąż wykrzykiwał "Seven Minutes", a po tych "siedmiu minutach" przystępujemy do drugiej fazy starcia.
Znajdujemy się w labiryncie, który warto dokładnie przeszukać. Znajdziemy sporo amunicji, Emerald (Brilliant), Sapphire (Brilliant) , Emerald (Oval) , oraz pistolet L. Hawk magnum. Musimy teraz unikać Weskera i strzelać mu w plecy. Jeśli nie będzie nas widział, nie będzie unikał kul. Trochę to potrwa, ale musimy władować w niego odpowiednią porcję ołowiu. Gdy to nastapi, Albert zniknie za drzwiami (pomiędzy schodami zbieramy Heart of Africa ), a my musimy poradzić sobie z Jill.
To starcie, możemy zakończyć bez jednego wystrzału. Cała zabawa polega na mówieniu do niej. Dosłownie. Podbiegamy do Jill i zaczynamy rozmawiać. Gdy złapie się za głowę, nasz partner do niej podbiegnie (lub ją przerzuci) a my będziemy mogli zacząć ściągać urządzenie z jej klatki piersiowej. Naciskamy widoczne na ekranie przyciski, a po kilku próbach Jill będzie wolna.