Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Resident Evil 5 - poradnik do gry

Resident Evil 5 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Uroboros Research Facility (5-3) (2) | Opis przejścia Resident Evil 5 poradnik Resident Evil 5

Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019

Taka sytuacja powtórzy się dwa razy. Gdy będziemy już na samej górze wbiegamy po schodach i wysyłamy na tamten świat kolejną grupę przeciwników. Biegniemy w prawo i dochodzimy do drzwi.

1 - Uroboros Research Facility (5-3) (2) | Opis przejścia Resident Evil 5 - Resident Evil 5 - poradnik do gry
Dochodzimy do ruin (BSAA Emblem 27 ) - Uroboros Research Facility (5-3) (2) | Opis przejścia Resident Evil 5 - Resident Evil 5 - poradnik do gry

Dochodzimy do ruin (BSAA Emblem 27 ). Naszym zadaniem jest skorzystanie z windy. Najpierw jednak, musimy przywrócić jej zasilanie. Włącznik zasilania, znajduje się koło domku po prawej od wejścia do lokacji (przy moście). Ciągniemy za dźwignię i jedziemy windą do góry.

2 - Uroboros Research Facility (5-3) (2) | Opis przejścia Resident Evil 5 - Resident Evil 5 - poradnik do gry
Po chwili zostaniemy zaatakowani przez ogromną grupę Lickerów - Uroboros Research Facility (5-3) (2) | Opis przejścia Resident Evil 5 - Resident Evil 5 - poradnik do gry

Po chwili zostaniemy zaatakowani przez ogromną grupę Lickerów. Poza tym musimy także uważać na Shevę, znajdującą się pod nami. Najlepiej w tej sytuacji sprawdzają się karabin snajperski, granaty oraz miny. Z bliskiej odległości używamy shotguna, magnum lub granatnika, do którego amunicję możemy kupić w sklepie. Mimo to łatwo nie będzie.

3 - Uroboros Research Facility (5-3) (2) | Opis przejścia Resident Evil 5 - Resident Evil 5 - poradnik do gry
Gdy ostatnia bestia padnie, biegniemy na drugą stronę i przepychamy kontener - Uroboros Research Facility (5-3) (2) | Opis przejścia Resident Evil 5 - Resident Evil 5 - poradnik do gry

Gdy ostatnia bestia padnie, biegniemy na drugą stronę i przepychamy kontener. Spadamy na dół i wchodzimy do domku. Ciągniemy za dźwignię i opuszczamy most.

4 - Uroboros Research Facility (5-3) (2) | Opis przejścia Resident Evil 5 - Resident Evil 5 - poradnik do gry
Przechodzimy po nim i otwieramy ozdobne drzwi - Uroboros Research Facility (5-3) (2) | Opis przejścia Resident Evil 5 - Resident Evil 5 - poradnik do gry

Przechodzimy po nim i otwieramy ozdobne drzwi. Teraz czas na walkę z naszymi dobrymi znajomymi. Nie strzelamy, bo nie ma to najmniejszego sensu. Wesker unika wszelkich ataków, więc musimy się skupić na tym samym. Naszą dawną partnerką zajmie się nasza nowa partnerka. Albert będzie wciąż wykrzykiwał "Seven Minutes", a po tych "siedmiu minutach" przystępujemy do drugiej fazy starcia.

5 - Uroboros Research Facility (5-3) (2) | Opis przejścia Resident Evil 5 - Resident Evil 5 - poradnik do gry
Znajdujemy się w labiryncie, który warto dokładnie przeszukać - Uroboros Research Facility (5-3) (2) | Opis przejścia Resident Evil 5 - Resident Evil 5 - poradnik do gry

Znajdujemy się w labiryncie, który warto dokładnie przeszukać. Znajdziemy sporo amunicji, Emerald (Brilliant), Sapphire (Brilliant) , Emerald (Oval) , oraz pistolet L. Hawk magnum. Musimy teraz unikać Weskera i strzelać mu w plecy. Jeśli nie będzie nas widział, nie będzie unikał kul. Trochę to potrwa, ale musimy władować w niego odpowiednią porcję ołowiu. Gdy to nastapi, Albert zniknie za drzwiami (pomiędzy schodami zbieramy Heart of Africa ), a my musimy poradzić sobie z Jill.

6 - Uroboros Research Facility (5-3) (2) | Opis przejścia Resident Evil 5 - Resident Evil 5 - poradnik do gry
To starcie, możemy zakończyć bez jednego wystrzału - Uroboros Research Facility (5-3) (2) | Opis przejścia Resident Evil 5 - Resident Evil 5 - poradnik do gry

To starcie, możemy zakończyć bez jednego wystrzału. Cała zabawa polega na mówieniu do niej. Dosłownie. Podbiegamy do Jill i zaczynamy rozmawiać. Gdy złapie się za głowę, nasz partner do niej podbiegnie (lub ją przerzuci) a my będziemy mogli zacząć ściągać urządzenie z jej klatki piersiowej. Naciskamy widoczne na ekranie przyciski, a po kilku próbach Jill będzie wolna.

7 - Uroboros Research Facility (5-3) (2) | Opis przejścia Resident Evil 5 - Resident Evil 5 - poradnik do gry
8 - Uroboros Research Facility (5-3) (2) | Opis przejścia Resident Evil 5 - Resident Evil 5 - poradnik do gry