Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Resident Evil 5 - poradnik do gry

Resident Evil 5 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Ship Deck (6-1) | Opis przejścia Resident Evil 5 poradnik Resident Evil 5

Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019

Ship Deck (6-1)

Skaczemy na dół i rozwalamy pudła. Zgarniamy amunicję, złoto i wchodzimy po schodach. Pozbywamy się nadbiegających przeciwników i biegniemy dalej. Wyciągamy snajperkę i załatwiamy dwóch przeciwników, stojących na wieżach.

1 - Ship Deck (6-1) | Opis przejścia Resident Evil 5 - Resident Evil 5 - poradnik do gry
Wchodzimy po drabinie i schodzimy po drugiej stronie - Ship Deck (6-1) | Opis przejścia Resident Evil 5 - Resident Evil 5 - poradnik do gry

Wchodzimy po drabinie i schodzimy po drugiej stronie. Idziemy w prawo i pozbywamy się kolejnych przeciwników oraz psów. Biegniemy w miejsce zaznaczone na mapie. Po drodze niszczymy kilka skrzynek i zbieramy amunicję oraz złoto . Naciskamy przycisk i odblokowujemy sobie dalszą drogę. Dochodzimy do konsoli, do której potrzebna jest karta.

2 - Ship Deck (6-1) | Opis przejścia Resident Evil 5 - Resident Evil 5 - poradnik do gry
Obok mechanizmu znajduje się drabina - Ship Deck (6-1) | Opis przejścia Resident Evil 5 - Resident Evil 5 - poradnik do gry

Obok mechanizmu znajduje się drabina. Wchodzimy po niej i razem z partnerem spychamy ogromny kosz na śmieci. Skaczemy na dół i oglądamy krótką cut-scenkę. Musimy jakoś uwolnić Shevę, ale najpierw musimy poradzić sobie z sporą grupką przeciwników. Uważamy zwłaszcza na maijina, schowanego w kontenerze po lewej (BSAA Emblem 28 ). Jeden z przeciwników upuści Crane Keycard .

3 - Ship Deck (6-1) | Opis przejścia Resident Evil 5 - Resident Evil 5 - poradnik do gry
Strzelamy w zielone światło widoczne po lewej i odblokowujemy sobie dalszą drogę - Ship Deck (6-1) | Opis przejścia Resident Evil 5 - Resident Evil 5 - poradnik do gry

Strzelamy w zielone światło widoczne po lewej i odblokowujemy sobie dalszą drogę. Musimy teraz dostać się na sam szczyt. Tam znajdziemy mechanizm, za pomocą którego uwolnimy partnera. Powinien on sobie poradzic z psami. Jeśli nie, spotkamy je na dole.

4 - Ship Deck (6-1) | Opis przejścia Resident Evil 5 - Resident Evil 5 - poradnik do gry
Biegniemy do miejsca, zaznaczonego na mapie - Ship Deck (6-1) | Opis przejścia Resident Evil 5 - Resident Evil 5 - poradnik do gry

Biegniemy do miejsca, zaznaczonego na mapie. Biegniemy za naszym partnerem i wchodzimy na kontener. Pojawi się dwóch przeciwników. Gdy ich załatwimy, będziemy mogli zebrać Jewel (Bangle) . Strzelamy w kolejne zielone punkty (wraz z partnerem) i odblokowujemy sobie dalszą drogę.

5 - Ship Deck (6-1) | Opis przejścia Resident Evil 5 - Resident Evil 5 - poradnik do gry
Będąc już na górze, biegniemy w stronę brązowych drzwi (BSAA Emblem 29) - Ship Deck (6-1) | Opis przejścia Resident Evil 5 - Resident Evil 5 - poradnik do gry

Będąc już na górze, biegniemy w stronę brązowych drzwi (BSAA Emblem 29). Na drodze stanie nam dwóch maijinów i psy, ale biorąc pod uwagę nasz obecny arsenał nie powinniśmy mieć z nimi problemów. Zbieramy Green Herb , Grenade oraz amunicję z półki i schodzimy po schodach. Pod schodami, znajdziemy trochę złota .

6 - Ship Deck (6-1) | Opis przejścia Resident Evil 5 - Resident Evil 5 - poradnik do gry
Schodzimy na sam dół i zbieramy złoto , amunicję oraz Jail Braker z walizki - Ship Deck (6-1) | Opis przejścia Resident Evil 5 - Resident Evil 5 - poradnik do gry

Schodzimy na sam dół i zbieramy złoto , amunicję oraz Jail Braker z walizki. Wchodzimy do laboratorium i oglądamy cut-scenkę.

7 - Ship Deck (6-1) | Opis przejścia Resident Evil 5 - Resident Evil 5 - poradnik do gry
Teraz możemy przeszukać laboratorium (BSAA Emblem 30 ) - Ship Deck (6-1) | Opis przejścia Resident Evil 5 - Resident Evil 5 - poradnik do gry

Teraz możemy przeszukać laboratorium (BSAA Emblem 30 ). Wychodzimy z pomieszczenia i kierujemy się do ogromnej lokacji, wypełnionej przeciwnikami. Niezwykle pomocnę są tutaj czerwone beczki.

8 - Ship Deck (6-1) | Opis przejścia Resident Evil 5 - Resident Evil 5 - poradnik do gry
Gdy ostatni oponent padnie, idziemy do miejsca zaznaczonego na mapie - otwartego włazu - Ship Deck (6-1) | Opis przejścia Resident Evil 5 - Resident Evil 5 - poradnik do gry

Gdy ostatni oponent padnie, idziemy do miejsca zaznaczonego na mapie - otwartego włazu. Przebiegamy przez krótki korytarz i wchodzimy po drabinie. Kierujemy się w stronę schodów. Zostaniemy zaatakowani przez ogromnego maijina, wyposażonego w stacjonarny karabin maszynowy. Jak najszybciej chowamy się za przeszkodą i strzelamy z najmocniejszej broni jąką posiadamy. Wykorzystujemy też butle z gazem.

9 - Ship Deck (6-1) | Opis przejścia Resident Evil 5 - Resident Evil 5 - poradnik do gry
Gdy zginie, zbieramy upuszczony przez niego A Keycard , wchodzimy po schodach i biegniemy w prawo - Ship Deck (6-1) | Opis przejścia Resident Evil 5 - Resident Evil 5 - poradnik do gry

Gdy zginie, zbieramy upuszczony przez niego A Keycard , wchodzimy po schodach i biegniemy w prawo. W sejfie na końcu platformy znajdziemy B Keycard . Z ich pomocą otwieramy drzwi. W tel lokacji musimy pozbyć się kilku maijinów, wyposażonych w wyrzutnie rakiet. Gdy zejdziemy na dół, zaatakuje nas kilka pająków, znanych z poprzednich etapów. Warto je pokonać, gdyż wtedy zbierzemy 3 Dead Bride's Necklaces . Wchodzimy na górę, przechodzimy przez drzwi, biegniemy do windy i kończymy ten etap.

10 - Ship Deck (6-1) | Opis przejścia Resident Evil 5 - Resident Evil 5 - poradnik do gry
11 - Ship Deck (6-1) | Opis przejścia Resident Evil 5 - Resident Evil 5 - poradnik do gry