Marchlands (3-1) | Opis przejścia Resident Evil 5 poradnik Resident Evil 5
Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019
Marchlands (3-1)
( BSAA Emblem 12 ) Zanim wsiądziemy na łódkę, badamy dokładnie lokację, w której się znajdujemy i zgarniamy Beast Slate (obok zwłok) oraz Beetle (Brown) . Wskakujemy na łódź.
Musimy teraz odwiedzić pięć lokacji. Najlepiej, zbadać je w kolejności odwrotnej do wskazówek zegara. Zaczynamy od tej, na godzinie 3. Zatrzymujemy łódź (na szczęscie nie musimy być precyzyjni) i wchodzimy na drewnianą kładkę.
W wodzie znajduje się spora liczba krokodyli, z którymi bliższy kontakt, kończy się natychmiastową śmiercią. Nie będziemy ich widzieć, dopóki się nie zbliżymy. Gdy to nastąpi, staramy się od nich oddalić jak najszybciej. W wodzie znajdziemy wiele przedmiotów, ale powinniśmy skupić się na Beetle (Brown) leżącym koło drzewa, po lewej stronie. Naszym celem jest drabina, prowadząca do opuszczonego (nie do końca) domku.
Majinów załatwiamy za pomocą shotguna, a pomieszczenie przeszukujemy. Zbieramy amunicję oraz Red Herb . Po kładce przechodzimy do kolejnego domku. Tam pozbywamy się kolejnych przeciwników i zbieramy to, po co tu przyszliśmy - Raptor Slate . Wracamy do łodzi.
Kolejna lokacja, znajduje się na godzinie 1. Jest znacznie większa niż poprzednia. Niszcząc wazony, znajdziemy kilka przedmiotów. Kury są dobrym źródłem jajek (które działają jak apteczki). Na końcu ścieżki, znajdziemy dwie drabiny. Przy pomocy partnera, dostajemy się na obydwie i zgarniamy Idol (Silver) i Shaman Slate .
Musimy teraz odeprzeć atak, naprawdę sporej liczby przeciwników. Niektórzy z nich chowają się za tarczami (niszczymy je przy pomocy shotguna). Inni zmieniają się w chodzącą kupę mięcha, najeżoną zębami. Strzelamy im w nogi, a gdy się otworzą, strzelamy w powstały otwór. Gdy ostatni oponent padnie, wracamy na łódź.
Naszym następnym celem jest lokacja, znajdująca się na godzinie 11. Droga do niej, usłana jest maijinami, strzelającymi z łuków. Dodatkowym utrudnieniem są beczki, leżące w wodzie. Zatrzymujemy się przy zatopionej w połowie łodzi. Wchodzimy na nią i zgarniamy Rocket Launcher. Wracamy na naszą łódkę i płyniemy do miejsca wskazanego na mapie.
Szukamy drabiny (BSAA Emblem 13 ) i wchodzimy po niej. Zgarniamy Chalice (Silver) .
Wracamy na łódź. Płyniemy do domku, umieszczonego w centralnej części tej lokacji. Idziemy jedyną możliwą ścieżką (BSAA Emblem 14 ). Wchodzimy po drabinie i zbieramy kolejny Chalice (Silver) . Wracamy na łódź i płyniemy na godzinę 7.
Wchodzimy na kładkę i biegniemy na górę. Przeszukujemy poszczególne domki i znajdujemy amunicję oraz Green Herb . W miejscu łączenia się pomostów, prowadzadzących do dwóch domków, znajdziemy Idol (Silver) . W momencie w którym go zbierzemy zostaniemy zaatakowani. Gdy pozbędziemy się wszystkich wrogów, biegniemy do domku po lewej i zgarniamy Warrior Slate .
Wracamy na łódź i płyniemy na godzinę 9. Gdy wpłyniemy do basenu, dalsza droga zostanie zablokowana, a my zostaniemy okrążeni przez maijinów, wyposażonych w kusze. Na szczęście zajmie się nimi nasz partner, a my będziemy mogli popłynąć dalej. Wychodzimy na ląd, biegniemy w stronę drzwi i wkładamy na swoje miejsce, wszystkie zebrane elementy.
Wskakujemy do wody (BSAA Emblem 15 ) i idziemy w lewo. Wchodzimy po schodach i dochodzimy do naprawdę dużej części wioski. W domkach po lewej (również za nimi) znajdziemy Red Herb , Green Herb oraz sporo amunicji. Gdy pójdziemy dalej, zostaniemy zaatakowani.
Przeciwników jest tutaj kilku, a dwóch znacznie góruje nad innymi. Ich ataki są bardzo niebezpieczne, a do tego są bardzo wytrzymali. Bierzemy ich na cel najpierw (gdy zginą, zostawią po sobie Blue Enigmas). Gdy ostatni oponent padnie, przeszukuje lokacje i znajdujemy Pistolet S&W M29.
Idziemy w miejsce wskazane na mapie. Wchodzimy po drabinie i korzystamy z mechanizmu. Nasz partner zacznie kręcić korbą, a my przechodzimy przez most i odblokowujemy zamknięte do niedawna drzwi. Zgarniamy wszystkie przedmoty, leżące po prawej i biegniemy do windy, zgarniając leżącą w tunelu obok, Ceremonial Mask .