Bridge Deck (6-3) | Opis przejścia Resident Evil 5 poradnik Resident Evil 5
Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019
Bridge Deck (6-3)
Zaczynamy w miejscu, w którym walczyliśmy z bossem. Wracamy do pokoju kontrolnego i wchodzimy do windy. Zjeżdżamy na dół.
Musimy dostać się na drugi koniec lokacji. Jest ona bardzo długa i roi się w niej od przeciwników. Zaraz po wejściu do niej, wyciągamy snajperkę i zdejmuje widocznych maijinów. Spadamy na dół, wchodzimy po drabinie i dochodzimy do mechanizmu. Otworzy on nam dalszą drogę. Musimy jednak poczekać, aż podniesie się krata.
Idąc na północ, pokonujemy kolejnych przeciwników. Na końcu, ciągniemy razem z partnerem z dźwignie.
Tak jak poprzednio, drzwi i krata otwierają się dłuższą chwilę, amy musimy pozbyć się kolejnych przeciwników, w tym dwóch owadów (zostawią po sobie Power Stone). Idąc dalej, natkniemy się na zamknięte drzwi. Potrzebujemy dwóch kart . Mają je przy sobie maijini, wyposażeni w ciężkie karabiny maszynowe.
Przechodzimy przez drzwi i przystępujemy do walki z Weskerem. Tak jak poprzednio, nie strzelamy do niego z naszej broni. Biegamy po kwadratowej lokacji, w kierunku przeciwnym do wskazówek zegara i korzystamy z dźwigni. Światło zgaśnie, a Albert nie będzie nas widział. Koło jednego z mechanizmów, znajduje się Rocket Launcher. Niszczymy szybę i każemy partnerowi ją zabrać.
Sheva wystrzeli w stronę Weskera, a my musimy jak najszybciej strzelić w trzymaną przez niego rakietę. Gdy wybuchnie, boss będzie na chwilę bezbronny. Musimy wtedy do niego podbiec i wstrzyknąć mu wirusa. Pierwsza próba bedzie nie udana, dlatego biegniemy do dźwigni, znajdującej się na godzinie 7. Obok niej, w skrzyni, znajdziemy rakietę. Ładujemy wyrzutnię, trzymaną przez partnera i powtarzamy cały proces. Po drugiej eksplozji, będziemy mogli wykonać zastrzyk.
To jeszcze nie koniec. W samolocie czeka nas seria Quick Time Events, a ostateczne starcie, rozegra się wewnątrz wulkanu. Na samym początku, uciekamy przez Weskerem. Gdy spadniemy, skaczemy nad lawą i biegniemy prosto, aż dojdziemy do ogromnego głazu, który musimy wrzucić do lawy.
Gdy to zrobimy, przystępujemy do walki z bossem. Nie możemy się do niego zbliżyć, gdyż natychmiast wylądujemy w lawie. Albert najpierw zainteresuje się Shevą. Ostrzeliwujemy go, dopóki partnerka do nas nie dołączy. Wtedy przystępujemy do ostatniej fazy starcia (checkpoint). Jego jedyny słaby punkt, umieszczony jest na jego klatce piersiowej. Po 8-10 celnych strzałach z magnum lub granatnika, Wesker się "otworzy". Mu musimy do niego podbiec i wykonać Quick Time Event.
Kolejny czeka nas na pokładzie helikoptera. Gratulacje ukończyłeś własnie Resident Evil 5!