Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Resident Evil 5 - poradnik do gry

Resident Evil 5 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Experimental Facility (5-2) (2) | Opis przejścia Resident Evil 5 poradnik Resident Evil 5

Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019

Wchodzimy po schodach i przy pomocy partnera, wyważamy metalową bramę. Teraz musimy pokonać kolejną taśmę. W przeciwieństwie do poprzedniej, znajdują się na niej butle z gazem, w które chętnie strzelają nasi przeciwnicy. Gy się z nimi uporamy (idąc powoli środkiem), możemy spokojnie poruszać się naprzód. Wspinamy się po lewej, i korzystamy z mechanizmu.

1 - Experimental Facility (5-2) (2) | Opis przejścia Resident Evil 5 - Resident Evil 5 - poradnik do gry
Schodzimy na dół (BSAA Emblem 24 ) - Experimental Facility (5-2) (2) | Opis przejścia Resident Evil 5 - Resident Evil 5 - poradnik do gry

Schodzimy na dół (BSAA Emblem 24 ). Idąc w prawo, dojdziemy do walizki, w której znajdziemy karabin maszynowy SIG 556.

2 - Experimental Facility (5-2) (2) | Opis przejścia Resident Evil 5 - Resident Evil 5 - poradnik do gry
Wchodzimy po schodach i schodzimy po drugiej stronie - Experimental Facility (5-2) (2) | Opis przejścia Resident Evil 5 - Resident Evil 5 - poradnik do gry

Wchodzimy po schodach i schodzimy po drugiej stronie. Biegniemy w miejsce wskazane na mapie, zgarniając po drodze amunicję. Ciągniemy, razem z partnerem za dźwignie i wracamy. Zostaniemy zaatakowani przez nowy rodzaj przeciwnika. Z bliska jest on bardzo niebezpieczny, dlatego staramy się zachować dystans ładować w niego ołów, dopóki nie pojawią się na nim białe, okrągłe punkty. To jego słabość.

3 - Experimental Facility (5-2) (2) | Opis przejścia Resident Evil 5 - Resident Evil 5 - poradnik do gry
Gdy owad padnie, korzystamy z mechanizmu, zaznaczonego na mapie i wchodzimy na taśmę - Experimental Facility (5-2) (2) | Opis przejścia Resident Evil 5 - Resident Evil 5 - poradnik do gry

Gdy owad padnie, korzystamy z mechanizmu, zaznaczonego na mapie i wchodzimy na taśmę. Idziemy po niej, uważając na leżących przeciwników (jeden z nich trzyma Dead Bride's Necklace ) oraz kontenery. Wchodzimy po schodach i dochodzimy do drzwi.

4 - Experimental Facility (5-2) (2) | Opis przejścia Resident Evil 5 - Resident Evil 5 - poradnik do gry
Idziemy korytarzem, zeskakujemy na dół i rozwalamy skrzynki w których ukryta jest amunicja - Experimental Facility (5-2) (2) | Opis przejścia Resident Evil 5 - Resident Evil 5 - poradnik do gry

Idziemy korytarzem, zeskakujemy na dół i rozwalamy skrzynki w których ukryta jest amunicja. Przechodzimy przez drzwi. Pora na starcie z bossem. Nie jest on trudnym przeciwnikiem. Należy tylko pamiętać, że jego słabością jest ogień. Z pomocą przychodzi nam Flamethrower, wiszący po lewej stronie. Nie potrzebujemy do niego amunicji. Ładujemy go, odwieszając na miejsce.

5 - Experimental Facility (5-2) (2) | Opis przejścia Resident Evil 5 - Resident Evil 5 - poradnik do gry
Gdy wszystie zielone lampki się zapalą, łapiemy (my lub nasz partner) za miotacz płomieni, i zalewamy bossa żywym ogniem - Experimental Facility (5-2) (2) | Opis przejścia Resident Evil 5 - Resident Evil 5 - poradnik do gry

Gdy wszystie zielone lampki się zapalą, łapiemy (my lub nasz partner) za miotacz płomieni, i zalewamy bossa żywym ogniem. Gdy stanie w płomieniach (mogą nam w tym pomóc również butle z gazem), wypuści on ze swego "ciała" macki, zakończone czerwonymi bulwami. To jego słabe punkty. Wyciągamy najmocniejszą broń jaką mamy (shotgun, magnum) i ładujemy w niego ile się da. Gdy szef znów zacznie się szybciej poruszać czynność tę powtarzamy.

6 - Experimental Facility (5-2) (2) | Opis przejścia Resident Evil 5 - Resident Evil 5 - poradnik do gry
7 - Experimental Facility (5-2) (2) | Opis przejścia Resident Evil 5 - Resident Evil 5 - poradnik do gry