Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Resident Evil 5 - poradnik do gry

Resident Evil 5 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Execution Ground (3-2) (2) | Opis przejścia Resident Evil 5 poradnik Resident Evil 5

Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019

Dochodzimy do zamkniętych drzwi, których otworzenie zajmie chwilę czasu. Wykorzystujemy go na rozprawienie się z przeciwnikami. Wśród nich znajdziemy też maijina z piłą mechaniczną. Dobrze sprawdzają się w tej sytuacji miny, gdyż w przeciwieństwie do poprzedniej lokacji, tu nie mamy zbyt dużego pola manewru. Zbieramy Gold Ring i pozostałe przedmioty. Jak tylko drzwi się otworzą, biegniemy dalej (BSAA Emblem 17 ).

1 - Execution Ground (3-2) (2) | Opis przejścia Resident Evil 5 - Resident Evil 5 - poradnik do gry

Teraz czeka nas czasówka - Execution Ground (3-2) (2) | Opis przejścia Resident Evil 5 - Resident Evil 5 - poradnik do gry

Teraz czeka nas czasówka. Mamy dwie minuty, na dostanie się na drugą stronę portu. Nie musimy walczyć ze wszystkimi przeciwnikami. Strzelamy tylko do tych, którzy stoją nam na drodze. Strzelamy w kłódkę, wiszącą na drzwiach i biegniemy dalej. W pobliskich domkach, znajdziemy kilka przedmiotów, a gdy dobiegniemy do łodzi, etap się zakończy.

2 - Execution Ground (3-2) (2) | Opis przejścia Resident Evil 5 - Resident Evil 5 - poradnik do gry
Kolejny etap gry, polegający, prawie tylko i wyłącznie na strzelaniu - Execution Ground (3-2) (2) | Opis przejścia Resident Evil 5 - Resident Evil 5 - poradnik do gry

Oil Field - Drilling Facilities (3-3)

Kolejny etap gry, polegający, prawie tylko i wyłącznie na strzelaniu. Teraz jednak, nie mamy pod ręką potężnego działka, więc musimy polegać na własnym sprzęcie. Staramy się oszczędzać amunicję, strzelając w głowy maijinów.

3 - Execution Ground (3-2) (2) | Opis przejścia Resident Evil 5 - Resident Evil 5 - poradnik do gry
Gdy zejdziemy z łodzi, musimy poradzić sobie z kolejną falą przeciwników - Execution Ground (3-2) (2) | Opis przejścia Resident Evil 5 - Resident Evil 5 - poradnik do gry

Gdy zejdziemy z łodzi, musimy poradzić sobie z kolejną falą przeciwników. Naszym celem jest przycisk, zaznaczony na mapie. Gdy z niego skorzystamy, brama się otworzy, a my będziemy mogli popłynąć dalej. Wracając się (BSAA Emblem 18 ), pokonujemy kolejnych oponentów i zbieramy zostawione przez nich przedmioty.

4 - Execution Ground (3-2) (2) | Opis przejścia Resident Evil 5 - Resident Evil 5 - poradnik do gry
Czeka nas kolejna porcja strzelania oraz Quick Time Event - Execution Ground (3-2) (2) | Opis przejścia Resident Evil 5 - Resident Evil 5 - poradnik do gry

Czeka nas kolejna porcja strzelania oraz Quick Time Event. Nie strzelamy do przeciwników, tylko w czerwone beczki. Uważnie obserwujemy pojawiające się na ekranie, ikony przycisków.

5 - Execution Ground (3-2) (2) | Opis przejścia Resident Evil 5 - Resident Evil 5 - poradnik do gry
Chwilę później, drogę zablokuje nam kolejna brama - Execution Ground (3-2) (2) | Opis przejścia Resident Evil 5 - Resident Evil 5 - poradnik do gry

Chwilę później, drogę zablokuje nam kolejna brama. Tak jak poprzednio, musimy zejść z łodzi i dostać się do odpowiedniego mechanizmu. Ten jest jednak chroniony przez dwa, stacjonarne karabiny maszaynowe i około 15 maijinów. Chowamy się za kawałkiem drewna i wyciągamy snajperkę. Naszym pierwszym celem są oczywiście obydwa stanowiska ogniowe, później zajmujemy się łucznikami, na końcu resztą.

6 - Execution Ground (3-2) (2) | Opis przejścia Resident Evil 5 - Resident Evil 5 - poradnik do gry
Zbieramy wszystkie upuszczone przedmioty i naciskamy dwa przyciski - Execution Ground (3-2) (2) | Opis przejścia Resident Evil 5 - Resident Evil 5 - poradnik do gry

Zbieramy wszystkie upuszczone przedmioty i naciskamy dwa przyciski. Spowoduje to pojawienie się, kolejnych fal przeciwników. Po rozprawieniu się z nimi, zbieramy wszystkie itemy (Green Herb , Red Herb , amunicja) i wracamy na łódź. Zanim na nią wejdziemy, cofamy się kawałek i zgarniamy M3 Shotgun, Sapphire (Pear) oraz Emerald (Marquise) .

7 - Execution Ground (3-2) (2) | Opis przejścia Resident Evil 5 - Resident Evil 5 - poradnik do gry
Teraz możemy już wskoczyć na łódź i popłynąć dalej - Execution Ground (3-2) (2) | Opis przejścia Resident Evil 5 - Resident Evil 5 - poradnik do gry

Teraz możemy już wskoczyć na łódź i popłynąć dalej. Po obejrzeniu cut-scenki, przystępujemy do walki z bossem. Jest ogromny i wygląda groźnie, ale jest niewiele trudniejszy od szefa, kończącego poprzedni rozdział. Walcząc z nim korzystamy tylko i wyłącznie z broni, umieszczonej na statku. Rozkazujemy Shevie stanąć za jednym z dział, a sami podbiegamy do drugiego. Wszystkich ataków, unikamy naciskając odpowiednie przyciski.

8 - Execution Ground (3-2) (2) | Opis przejścia Resident Evil 5 - Resident Evil 5 - poradnik do gry
Boss atakuje z różnych stron - Execution Ground (3-2) (2) | Opis przejścia Resident Evil 5 - Resident Evil 5 - poradnik do gry

Boss atakuje z różnych stron. Niszcząc jego macki, powodujemy że wyjdzie on na powierzchnię. Wtedy strzelamy w "coś", umieszczone na jego plecach. Gdy zadamy mu solidne obrażenia, przejdzie on na drugą stronę statku. Tam powtarzamy cały proces. Gdy boss, znów zacznie się przemieszczać, musimy uważnie wduszać odpowiednie przyciski, by uniknąć kolejnych ataków. W końcu będziemy mogli zaatakować "serce" przeciwnika, umieszczone w jego paszczy. To powinno zakończyć walkę. Jeśli tak się nie stanie, powtarzamy wszystko od początku.

9 - Execution Ground (3-2) (2) | Opis przejścia Resident Evil 5 - Resident Evil 5 - poradnik do gry
10 - Execution Ground (3-2) (2) | Opis przejścia Resident Evil 5 - Resident Evil 5 - poradnik do gry