Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

PUBG - poradnik do gry

PUBG - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

PUBG: Broń do walki wręcz PUBG poradnik, porady

Ostatnia aktualizacja: 26 sierpnia 2020

Oprócz szerokiej gamy broni palne w czasie rozgrywki otrzymasz też możliwość walki wręcz. Poniższy rozdział poradnika do Playerunknown's Battlegrounds, zawiera dokładne omówienie dostępnej w grze broni do walki wręcz.

Z uwagi na specyfikę rozgrywki w Playerunknown's Battlegrounds (wymiana ognia na dalekich dystansach i poleganie na broni palnej), broń do walki wręcz nie jest specjalnie skuteczna - wymaga podejścia do wroga i trafienia go od 1 (w głowę) do nawet 5 razy (w zależności od miejsca trafienia i pancerza), odsłaniając się wtedy na ataki przeciwnika przy pomocy broni palnej. Warto więc korzystać z tych narzędzi mordu wyłącznie w ostateczności - gdy wyczerpie ci się amunicja, lub gdy nie udało ci się jeszcze zdobyć "normalnej" broni. Jednakże, jeśli jesteś w stanie zaskoczyć wroga i palnąć go przy pomocy "broni białej" w głowę, będziesz w stanie załatwić większość przeciwników jednym, góra dwoma ciosami, nawet wtedy, gdy będą mieć na sobie hełm 3 poziomu. Broń ta sprawdza się więc w zamkniętych pomieszczeniach.

W grze dostępne są 4 różne rodzaje broni do walki wręcz - Łom (Crowbar), Sierp (Sickle), Maczeta (Machete) i Patelnia (Pan). Poniżej znajduje się tabela, w której zawarto informacje dotyczące wszystkich broni z tej grupy, choć w tym wypadku są to po prostu informacje dotyczące obrażeń.

Broń

Obrażenia

Obrażenia przy trafieniu w głowę

Łom (Crowbar)

60

90

Sierp (Sickle)

60

150

Maczeta (Machete)

60

150

Patelnia (Pan)

80

200

Przedstawione w tabeli obrażenia odnoszą się do postaci, która trafiona została w tors i nie była wyposażona w pancerz. W zależności od zastosowanego pancerza i miejsca trafienia, ilość obrażeń będzie się różnić - szczegółowe informacje znajdziesz w rozdziale: Zmniejszanie otrzymywanych obrażeń.

Korzystając z broni z tej grupy, warto pamiętać o kilku rzeczach:

  1. Korzystanie z broni do walki wręcz to ostateczność - jeśli masz na wyposażeniu jakąkolwiek broń palną, wykorzystaj ją zamiast "broni białej". By trafić wroga przy pomocy jednej z czterech broni z tej grupy musisz się do niego zbliżyć, a to zwiększa ryzyko otrzymania od niego obrażeń.
  2. Jeśli jesteś w stanie zaskoczyć wroga i masz pewność, że nie wie on o twoim istnieniu, możesz próbować potraktować go tą bronią. Każda z broni do walki wręcz zadaje spore obrażenia, a przy trafieniu w głowę praktycznie gwarantuje ubicie wroga jednym ciosem, chyba, że posiadał on hełm 3 poziomu.
  3. Broni z tej grupy nie można w żaden sposób modyfikować.
  4. Patelnia (Pan) jest najlepszą dostępną bronią do walki wręcz, lecz nie tylko ze względu na zadawane obrażenia, a wartość defensywną. Patelnia jest w stanie blokować pociski - trzymając ją w ręce, bądź na plecach, twoja postać będzie chroniona od trafienia w tym właśnie miejscu. Patelnia jest w stanie zablokować każdy pocisk w grze - nawet najmocniejsze snajperki i strzelby odpalane z przyłożenia.