Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Pizza Connection 3 - poradnik do gry

Pizza Connection 3 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Porady na start Pizza Connection 3 poradnik Pizza Connection 3

Poniżej zamieszczamy tipsy i porady, które warto mieć w głowie w czasie grania w Pizza Connection 3. Czynsz, obsługa (kelnerzy i kucharze) oraz wystrój i grupy społeczne - wszystkiego dowiesz się poniżej.

Ostatnia aktualizacja: 22 marca 2018

W początkowych etapach rozgrywki, gdy nie konkurujesz z inną siecią pizzerii, lepiej jest zatrudniać pracowników o większej szybkości niż sympatii.

Na początku musisz zagwarantować sobie stały napływ gotówki dlatego unikaj zatrudniania drogiej obsługi. Najlepiej, by całość dziennych wypłat nie przekraczała 2500$ - 3000$.

Przy pierwszej okazji zainwestuj w badania "Warehouses". Pozwolą one na wynajem własnego magazynu i lepszą kontrolę nad jakością składników.

W czasie wolnej rozgrywki, kuszące jest wynajęcie restauracji w ruchliwej okolicy - Porady na start Pizza Connection 3 - Pizza Connection 3 - poradnik do gry

W czasie wolnej rozgrywki, kuszące jest wynajęcie restauracji w ruchliwej okolicy. Ich czynsz jest jednak wysoki, dlatego lepiej zacząć od małej restauracji, która zagwarantuje ci stabilny start.

  1. Jeśli przewidywana frekwencja w danych godzinach wynosi 2/3 potencjalnych klientów, warto zatrudnić najtańszą możliwą obsługę lub zrezygnować z otwarcia restauracji w takich godzinach. Pensja lepiej wykwalifikowanych pracowników może bowiem przewyższyć wpływy ze sprzedaży pizzy.
  2. Pizza nie może być za tania. Dobieraj składniki tak, by cena za sztukę wynosiła przynajmniej 15$. W innym wypadku twoja restauracja będzie miała trudności z zarobieniem na siebie.
  3. Początkowo nie możesz być wybredny jeśli chodzi o klientelę. Dlatego nie możesz skupiać się na jednej grupie społecznej. Urządź restauracje i dobierz menu, tak aby zadowalały jak najwięcej klientów
  4. Nie urządzaj wnętrza w jednym stylu. Każda grupa społeczna gustuje w innym wystroju np. robotnicy lubią styl rustykalny, dlatego staraj się aby twoja restauracja, była jak najbardziej różnorodna stylistycznie.