Dlaczego moje zyski zaczęły maleć? | Pizza Connection 3 poradnik Pizza Connection 3
Topniejąca gotówka? Sprawdź nasze porady dotyczące zwiększenia zarobków w Pizza Connection 3.
Ostatnia aktualizacja: 23 sierpnia 2019
Jest to związane z zadowoleniem klientów. Jeśli będą oni niezadowoleni z twoich usług to zaczną jadać u twojej konkurencji. Możesz dowiedzieć się o ocenie twoich restauracji, klikając na dowolnego przechodnia. Z panelu, który się otworzy dowiesz się do jakiej grupy społecznej należy [1], jego stosunek do twojej sieci oraz do twojej konkurencji [2]. Zobaczysz też szereg ocen, które odnoszą się do różnych aspektów twojej restauracji [3]. Jeśli gwiazdka się zapali to znaczy, że klient jest zadowolony z danego aspektu.
Sprawdź co powoduje niezadowolenie u poszczególnych grup społecznych, sprawdzając zadowolenie ich przedstawicieli. Na tej podstawie, będziesz mógł ocenić co negatywnie odbija się na opinii twojej restauracji i wdrożyć odpowiednie zmiany. Przykładowo, jeśli większość klientów jest niezadowolona z czasu oczekiwania, to będziesz zmuszony do wymiany części personelu na szybszy.
Warto też, ponieść dodatkowy koszt i zainwestować w reklamę. Zachęci ona nowych klientów do zjedzenia w twojej pizzerii. Pamiętaj jednak, że jeśli nie wdrożysz zmian związanych z zadowoleniem, reklama będzie działać tylko przez krótki okres. Nowi klienci również postanowią korzystać z usług konkurencji.