Jakie badania przeprowadzić na początku? | Pizza Connection 3 poradnik Pizza Connection 3
Ostatnia aktualizacja: 23 sierpnia 2019
Badania są kosztowne, dlatego stosunkowo rzadko można je przeprowadzać. Dlatego ważnym jest aby dobrze zaplanować, które badania odblokować w początkowej fazie rozgrywki. Najlepszą opcją jest opracowanie badań "Warehouses" lub "Marketing spots".
Pierwsze z nich pozwoli na wynajmowanie własnych magazynów i kontrolowanie jakości żywności oraz kosztów jakie za nie poniesiesz. Pozwoli ci to na bieżącą kontrolę nad zadowoleniem płynącym z jakości składników.
Druga opcja pozwala ci natomiast na prowadzenie kampanii reklamowych, które zachęcają do korzystania z twoich usług. Pozwoli to na zbudowanie większej bazy klientów na przyszłość.
Kiedy już w miarę ugruntujemy swoją pozycję na rynku i będziemy otwierać kolejną restaurację, warto przeprowadzić badania dotyczące wystroju. Otrzymamy wyposażenie z dwoma gwiazdkami, co zapewni większe zadowolenie klientów, którzy przykładają szczególną uwagę do aspektów wizualnych w restauracjach.
Późniejsze badania, zależą już od sytuacji, w której się znajdujesz. Jeśli np. twoja restauracja zaczyna przynosić coraz mniejszy zysk to warto zainwestować w badania "Pizzacart". Pozwolą ci one na zakup taniej w utrzymaniu i mobilnej restauracji, która może podreperować twoje finanse. Kiedy Twoja pizzeria zacznie przynosić duże zyski, warto zastanowić się nad powiększeniem przestrzeni dla gości. W tym celu przeprowadzamy badania dotyczące rozmiaru naszej restauracji. Musimy jednak zwrócić uwagę na to, że im większy lokal, tym większy czynsz. To samo tyczy się rozmiaru magazynu a także będziemy musieli go powiększyć, aby zapewnić restauracji odpowiednie ilości składników.