Francuska kuchnia | Opis przejścia Pizza Connection 3 poradnik Pizza Connection 3
Ostatnia aktualizacja: 23 sierpnia 2019
Tym razem przyjdzie nam prowadzić dwie restauracje w Paryżu. W zależności od tego, który lokal wybraliśmy, musimy przygotować go do otwarcia. Wyposażyć, stworzyć menu oraz zatrudnić pracowników. Kiedy restauracja jest gotowa do przyjęcia gości, musimy przeprowadzić badania marketingowe dotyczące reklamy. W tym celu wybieramy ikonkę z prawego dolnego rogu i rozpoczynamy badania.
Po zakończonych badaniach, musimy umieścić reklamę naszej restauracji na dwóch słupach ogłoszeniowych. W tym celu klikamy na słup, wynajmujemy go i z rozwijanej listy wybieramy, do której restauracji ma kierować reklama. Kiedy to zrobimy, musimy czekać na efekty w postaci 20 klientów, którzy nas odwiedzą dzięki reklamie.
Kolejnym etapem budowania marketingowej potęgi jest maskotka. Po raz kolejny wybieramy opcję i badań i sprawdzamy skuteczność maskotki restauracji. Po ich zakończeniu musimy wynająć maskotkę, która będzie reklamować nasz lokal. W tym celu wybieramy ikonę reklamy znajdującą się po lewej stronie panelu restauracji i zatrudniamy maskotkę. Musimy wybrać także najlepsze godziny pracy. Bazujemy na wykresie, który mówi nam w jakich godzinach w okolicy jest największy ruch. Prawym przyciskiem myszy ustalamy gdzie nasza maskotka ma stać. Najlepiej wybrać chodniki i przejścia dla pieszych. Zadanie zostanie zaliczone w chwili, kiedy maskotka przekona do wizyty 20 osób.
Kolejnym wyzwaniem jest rozpoczęcie szerszych działań reklamowych. Przechodzimy do zakładki marketing, następnie "globalny marketing" i dzienną inwestycję ustalamy na 50 %. Następnie rozpoczynamy kampanię. Aby misja zakończyła się powodzeniem, każda z naszych restauracji powinna osiągać dzienny zysk na poziomie 500.