Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

O.R.B. - poradnik do gry

O.R.B. - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[MALUS] Przegląd jednostek i instalacji - część 3 | O.R.B. poradnik O.R.B.

Ostatnia aktualizacja: 14 października 2019

Repair Ship

1 - [MALUS] Przegląd jednostek i instalacji - część 3 | O.R.B. - O.R.B. - poradnik do gry

 

Koszt: 250RU

Załoga: 2

Uzbrojenie: brak

Największa zaleta: naprawia jednostki a sam dość dużo wytrzymuje dzięki niezłemu pancerzowi

Największa wada: brak uzbrojenia powoduje, iż wymaga stałej ochrony ze strony myśliwców

Zastosowanie: przede wszystkim misje, w których startujesz z ograniczonymi zasobami, wtedy lepiej jest naprawić najlepsze statki niż je bezpowrotnie stracić, w multiplayerze raczej nieprzydatny z racji zawrotnego tempa takiej zabawy

Jamming Vessel

2 - [MALUS] Przegląd jednostek i instalacji - część 3 | O.R.B. - O.R.B. - poradnik do gry

 

Koszt: 250RU

Załoga: 2

Uzbrojenie: brak

Największa zaleta: najlepszy do szpiegowania...

Największa wada: ...i nic ponadto!

Zastosowanie: w założeniach miał to być idealny statek szpiegowski, moim zdaniem jest zdecydowanie za drogi i nieprzydatny, to już lepiej poświęcić 2-3 zwykłe Fencery niż pchać się w wynalezienie i konstruowanie tego dziwactwa

Troop Transport

3 - [MALUS] Przegląd jednostek i instalacji - część 3 | O.R.B. - O.R.B. - poradnik do gry

 

Koszt: 1000RU

Załoga: 13

Uzbrojenie: brak

Największa zaleta: możliwość przejmowania wrogich statków

Największa wada: skomplikowana procedura przejęcia statku

Zastosowanie: aby w ogóle móc skorzystać z usług Troop Transport należy go nie tylko wynaleźć ale i unieruchomić (wydając polecenie Attack to Disable) wybrany wrogi statek, korzysta się z tego raczej rzadko i przeważnie w kampanii, nie polecam

Fusion Torpedo Probe

4 - [MALUS] Przegląd jednostek i instalacji - część 3 | O.R.B. - O.R.B. - poradnik do gry

 

Koszt: 1000RU

Załoga: 0 (to nie kamikadze!)

Uzbrojenie: rakieta :-)

Największa zaleta: ogromna siła uderzenia

Największa wada: wiadomo, to rakieta jednorazowego użytku...

Zastosowanie: wbrew pozorom torpedy Fusion mogą odegrać znaczącą rolę w multiplayerze, przypuszczam, że wielu graczy jest zupełnie nieprzygotowanych na taką lecącą niespodziankę, nie mogę również pominąć faktu, iż jest to bardzo widowiskowy sposób na pozbywanie się wrogich instalacji :-)

Recon Vessel

5 - [MALUS] Przegląd jednostek i instalacji - część 3 | O.R.B. - O.R.B. - poradnik do gry

 

Koszt: 125RU

Załoga: 2

Uzbrojenie: brak

Największa zaleta: NIEOCENIONA pomoc w KAŻDEJ misji

Największa wada: brak uzbrojenia

Zastosowanie: skanowanie asteroidów jest, jak już zapewne wiecie, koniecznością

Adv Recon Vessel

6 - [MALUS] Przegląd jednostek i instalacji - część 3 | O.R.B. - O.R.B. - poradnik do gry

 

Koszt: 300RU

Załoga: 2

Uzbrojenie: brak

Największa zaleta: ulepszone wykrywanie wrogich statków

Największa wada: brak uzbrojenia

Zastosowanie: statek ten jest o wiele droższy od zwykłego Recon Vessela a tak naprawdę poza nieznacznie ulepszonym pancerzem różni się tym, iż potrafi wykrywać statki korzystające z umiejętności Cloaking, w singlu praktycznie w ogóle nieprzydatny, jeśli już to w multiplayerze ale tylko wtedy gdy grasz z osobnikiem lubującym się w maskowaniu swych statków...

Resource Base

7 - [MALUS] Przegląd jednostek i instalacji - część 3 | O.R.B. - O.R.B. - poradnik do gry

 

Koszt: 1000RU

Załoga: 5

Uzbrojenie: brak

Największa zaleta: konieczny do kolonizowania asteroidów

Największa wada: cena!

Zastosowanie: kolejny NIEZBĘDNY statek, bez niego możesz zapomnieć o jakichkolwiek przychodach, szkoda tylko, że jest taki drogi, powoduje to, iż zasiedlanie mniejszych asteroid przynosi znikome zyski

Light Fighter

8 - [MALUS] Przegląd jednostek i instalacji - część 3 | O.R.B. - O.R.B. - poradnik do gry

 

Koszt: 400RU

Załoga: 5

Uzbrojenie: brak

Największa zaleta: konieczny do przenoszenia surowców

Największa wada: niewielka ładowność połączona z brakiem uzbrojenia

Zastosowanie: trzeci ze statków, które NALEŻY mieć, co ciekawe, wraz ze skolonizowaniem każdej kolejnej asteroidy jednego Light Freightera dostajemy zupełnie za darmo, warto jest jednak mieć ich więcej dzięki czemu w o wiele szybszym tempie można zająć się budową głównej floty

Heavy Fighter

9 - [MALUS] Przegląd jednostek i instalacji - część 3 | O.R.B. - O.R.B. - poradnik do gry

 

Koszt: 750RU

Załoga: 5

Uzbrojenie: brak

Największa zaleta: większa ładowność

Największa wada: brak uzbrojenia

Zastosowanie: nareszcie znakomity statek po ulepszeniach, Heavy Freighter może pomieścić 1000 ton surowca, poza tym jest wyposażony w lepszego armora a także mocniejsze silniczki pozwalające na szybsze kursy pomiędzy bazą a kolonią, jedyna wada to brak uzbrojenia

Sensor Sattelite

10 - [MALUS] Przegląd jednostek i instalacji - część 3 | O.R.B. - O.R.B. - poradnik do gry

 

Koszt: 150RU

Załoga: 0

Uzbrojenie: brak

Największa zaleta: nieznacznie zwiększone pole widzenia

Największa wada: brak innych funkcji

Zastosowanie: w mojej opinii znikome, to już bardziej opłaca się zainwestować te pieniądze w 3 Fencery lub jakiś mocniejszy statek i nimi patrolować okoliczne sektory (a w przypadku ataku wystawić je do walki)

Gun Array

11 - [MALUS] Przegląd jednostek i instalacji - część 3 | O.R.B. - O.R.B. - poradnik do gry

 

Koszt: 250RU

Załoga: 0

Uzbrojenie: cztery działka maszynowe DH-200

Największa zaleta: dobre do ochrony statku-matki...

Największa wada: ...i tylko do tego

Zastosowanie: jedno - ochrona statku-matki, co prawda w tej roli spisują się nieźle ale lepiej jest chyba zainwestować w jakieś dobre statki niż to cudo

Beam Array

12 - [MALUS] Przegląd jednostek i instalacji - część 3 | O.R.B. - O.R.B. - poradnik do gry

 

Koszt: 500RU

Załoga: 0

Uzbrojenie: cztery działka plazmowe BHA-2

Największa zaleta: o wiele większa siła ognia

Największa wada: 500RU za głupie działko?

Zastosowanie: wyłącznie jako ochrona statku-matki, muszę przyznać, iż spisuje się o wiele lepiej niż Gun Array, warto inwestować ale tylko wtedy gdy liczysz się z częstymi, namolnymi atakami wroga (nieważne czy jest on żywy czy martwy :-))

Orbital Shipyard

13 - [MALUS] Przegląd jednostek i instalacji - część 3 | O.R.B. - O.R.B. - poradnik do gry

 

Koszt: 1000RU

Zastosowanie: niezbędny upgrade, aby móc zacząć budować statki z klasy Capital, inwestuj tylko wtedy gdy możesz sobie pozwolić na wybudowanie kilku Destroyerów lub jeszcze lepszych modeli