Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

O.R.B. - poradnik do gry

O.R.B. - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[ALYSSIAN] Przegląd jednostek i instalacji - część 2 | O.R.B. poradnik O.R.B.

Ostatnia aktualizacja: 14 października 2019

Invader

1 - [ALYSSIAN] Przegląd jednostek i instalacji - część 2 | O.R.B. - O.R.B. - poradnik do gry

 

Koszt: 200RU

Załoga: 2

Uzbrojenie: cztery działka maszynowe PS-13

Największa zaleta: kolejny badziew, który nie trzeba wynajdywać :-)

Największa wada: beznadziejna siła ognia a na dodatek trzeba poświęcić dwóch pilotów

Zastosowanie: Invadery są bardzo słabymi jednostkami, kosztują niewiele mniej od Stachaserów M a w walce są ZDECYDOWANIE słabsze, tyczy się to zarówno siły ognia jak i zwrotności...

Invader Torpedo

2 - [ALYSSIAN] Przegląd jednostek i instalacji - część 2 | O.R.B. - O.R.B. - poradnik do gry

 

Koszt: 350RU

Załoga: 2

Uzbrojenie: to co zwykły + dziewięć (!) wyrzutni torped

Największa zaleta: O WIELE WIĘKSZA siła ognia

Największa wada: trochę przesadzona cena

Zastosowanie: no, nareszcie coś porządnego, Invadery T świetnie sprawdzają się w walce, nawet pomimo swej skromnej zwrotności, szkoda tylko żeby móc je wynaleźć trzeba też się zdecydować na tradycyjne Invadery...

Invader A Torpedo

3 - [ALYSSIAN] Przegląd jednostek i instalacji - część 2 | O.R.B. - O.R.B. - poradnik do gry

 

Koszt: 400RU

Załoga: 2

Uzbrojenie: to co zwykły + wyrzutnie rakiet Anti-Matter

Największa zaleta: jeszcze lepszy od Invadera T...

Największa wada: ...ale nie na tyle żeby trzeba go było wynajdywać

Zastosowanie: polecam pozostać przy Invaderach T i nie pakować prawie tysiąc RU w opracowanie modelu Invadera A-T, co prawda jego siła ognia jest nieco wyższa ale spokojnie można radzić sobie mając zwykłe Invadery T

Righteous

4 - [ALYSSIAN] Przegląd jednostek i instalacji - część 2 | O.R.B. - O.R.B. - poradnik do gry

 

Koszt: 1500RU

Załoga: 15

Uzbrojenie: cztery działka ion beam PL-12

Największa zaleta: świetna zwrotność połączona z niezłym firepowerem :-)

Największa wada: jak każdy inny statek Capital - drogi i wymagający hordy pilotów do obsługi

Zastosowanie: statki Righteous powinny być stałym elementem każdej liczącej się floty, ich największe zalety to ponadprzeciętna zwrotność (jak na tak ogromny statek) oraz niezła siła ognia chociaż jest to też uzależnione od ilości atakujących jednostek, najlepiej jest mieć grupki 3-5 Righteous

Righteous Cloaking

5 - [ALYSSIAN] Przegląd jednostek i instalacji - część 2 | O.R.B. - O.R.B. - poradnik do gry

 

Koszt: 2000RU

Załoga: 15

Uzbrojenie: to co zwykły

Największa zaleta: brak zalet :-)

Największa wada: mało przydatny

Zastosowanie: w mojej opinii zerowe, jeśli już koniecznie potrzebujesz statków z funkcją Cloak to lepiej jest zbudować oddział złożony z kilku Starchaserów C...

Righteous Hyperjump

6 - [ALYSSIAN] Przegląd jednostek i instalacji - część 2 | O.R.B. - O.R.B. - poradnik do gry

 

Koszt: 2100RU

Załoga: 15

Uzbrojenie: to co zwykły

Największa zaleta: jest drogi a więc mało kto się nim zainteresuje

Największa wada: AARGHH! CENA!

Zastosowanie: kolejny mało przydatny model, na co komu Hyperjump skoro wszystkie statki Capital mają świetne armory?

Triumph

7 - [ALYSSIAN] Przegląd jednostek i instalacji - część 2 | O.R.B. - O.R.B. - poradnik do gry

 

Koszt: 1000RU

Załoga: 15

Uzbrojenie: Brak

Największa zaleta: mobilna baza pod ręką

Największa wada: z racji braku uzbrojenia wymaga stałej protekcji

Zastosowanie: identyczne jak w przypadku Unarmed Carriera rasy Malusów, służy on dwóm celom: skróceniu drogi Freighterom od kolonii do miejsca rozładunku oraz jako baza pozwalająca budować wszystkie dostępne myśliwce, niestety, nie może się bronić tak więc powinieneś mu przydzielać stałą ochronę albo trzymać go z dala od wszelkich starć

Glory

8 - [ALYSSIAN] Przegląd jednostek i instalacji - część 2 | O.R.B. - O.R.B. - poradnik do gry

 

Koszt: 3300RU

Załoga: 30

Uzbrojenie: cztery wzmocnione działka Ion

Największa zaleta: jakoś nie widzę :-)

Największa wada: wyjątkowo słaby jak na statek Capital, tylko cztery działka!?

Zastosowanie: to jedna z większych różnic w porównaniu z rasą Malus, niestety na minus, statek ten jest bardzo kiepsko wyposażony, cztery działka jonowe nie namieszają raczej w szeregach wroga, tym bardziej, że z racji swej ceny i wymaganej obsługi wybudujesz maksymalnie dwa takie krążowniki...

Glory Cloaking

9 - [ALYSSIAN] Przegląd jednostek i instalacji - część 2 | O.R.B. - O.R.B. - poradnik do gry

 

Koszt: 4400RU

Załoga: 30

Uzbrojenie: to co zwykły

Największa zaleta: cena odstraszy każdego, skutecznie :-)

Największa wada: kto przy zdrowych zmysłach wyda tyle pieniędzy na tak słaby statek?

Zastosowanie: nie polecam, nie polecam, nie polecam :-) pod względem zastosowanego arsenału praktycznie nie różni się od zwykłego modelu, płacenie zaś dodatkowego 1000RU za technologię Cloaking nie ma najmniejszego sensu

Glory Hyperjump

10 - [ALYSSIAN] Przegląd jednostek i instalacji - część 2 | O.R.B. - O.R.B. - poradnik do gry

 

Koszt: 4700RU

Załoga: 30

Uzbrojenie: to co zwykły

Największa zaleta: po raz kolejny brak zalet!

Największa wada: za tą samą cenę mamy dwa Righteous i kilka fajnych myśliwców

Zastosowanie: kolejny nieudany eksperyment, przy tak dużej sile ognia jaką dysponują statki Capital pakowanie pieniędzy w Hyperjump nie ma sensu

Victory

11 - [ALYSSIAN] Przegląd jednostek i instalacji - część 2 | O.R.B. - O.R.B. - poradnik do gry

 

Koszt: 5000RU

Załoga: 50

Uzbrojenie: osiem działek PL-22

Największa zaleta: poradzi sobie z (prawie) każdym statkiem

Największa wada: wymaga aż 50 osób do obsługi

Zastosowanie: jest to najlepszy krążownik rasy Alyssian, ogromna siła ognia + świetny armor + całkiem przyzwoita zwrotność czynią z nieco statek idealny, niestety, aby móc wyprodukować pierwszy egzemplarz trzeba zainwestować aż 10000RU czyli o wiele więcej niż mogą "zaoferować" przeciętne asteroidy...

Victory Cloaking

12 - [ALYSSIAN] Przegląd jednostek i instalacji - część 2 | O.R.B. - O.R.B. - poradnik do gry

 

Koszt: 6650RU

Załoga: 50

Uzbrojenie: to co zwykły

Największa zaleta: nie ma chyba osoby, której nie przerazi cena tego statku :-)

Największa wada: ciekawe czy zgadniecie :-) tak, to cena!

Zastosowanie: nie znoszę się powtarzać, dodam więc tylko, że lepiej pozostać przy zwykłym Victory

Victory Hyperjump

13 - [ALYSSIAN] Przegląd jednostek i instalacji - część 2 | O.R.B. - O.R.B. - poradnik do gry

 

Koszt: 7000RU

Załoga: 50

Uzbrojenie: to co zwykły

Największa zaleta: patrz statek wyżej!

Największa wada: patrz statek wyżej!!

Zastosowanie: zerowe, strasznie drogi, po co płacić za coś z czego raczej się nigdy nie będzie korzystało, model ten jest droższy aż o 2000RU od zwykłego Victory, za tę różnicę warto zbudować Righteous i kilka Starchaserów