[ALYSSIAN] Przegląd jednostek i instalacji - część 2 | O.R.B. poradnik O.R.B.
Ostatnia aktualizacja: 14 października 2019
Invader
|
Koszt: 200RU Załoga: 2 Uzbrojenie: cztery działka maszynowe PS-13 Największa zaleta: kolejny badziew, który nie trzeba wynajdywać :-) Największa wada: beznadziejna siła ognia a na dodatek trzeba poświęcić dwóch pilotów Zastosowanie: Invadery są bardzo słabymi jednostkami, kosztują niewiele mniej od Stachaserów M a w walce są ZDECYDOWANIE słabsze, tyczy się to zarówno siły ognia jak i zwrotności... |
Invader Torpedo
|
Koszt: 350RU Załoga: 2 Uzbrojenie: to co zwykły + dziewięć (!) wyrzutni torped Największa zaleta: O WIELE WIĘKSZA siła ognia Największa wada: trochę przesadzona cena Zastosowanie: no, nareszcie coś porządnego, Invadery T świetnie sprawdzają się w walce, nawet pomimo swej skromnej zwrotności, szkoda tylko żeby móc je wynaleźć trzeba też się zdecydować na tradycyjne Invadery... |
Invader A Torpedo
|
Koszt: 400RU Załoga: 2 Uzbrojenie: to co zwykły + wyrzutnie rakiet Anti-Matter Największa zaleta: jeszcze lepszy od Invadera T... Największa wada: ...ale nie na tyle żeby trzeba go było wynajdywać Zastosowanie: polecam pozostać przy Invaderach T i nie pakować prawie tysiąc RU w opracowanie modelu Invadera A-T, co prawda jego siła ognia jest nieco wyższa ale spokojnie można radzić sobie mając zwykłe Invadery T |
Righteous
|
Koszt: 1500RU Załoga: 15 Uzbrojenie: cztery działka ion beam PL-12 Największa zaleta: świetna zwrotność połączona z niezłym firepowerem :-) Największa wada: jak każdy inny statek Capital - drogi i wymagający hordy pilotów do obsługi Zastosowanie: statki Righteous powinny być stałym elementem każdej liczącej się floty, ich największe zalety to ponadprzeciętna zwrotność (jak na tak ogromny statek) oraz niezła siła ognia chociaż jest to też uzależnione od ilości atakujących jednostek, najlepiej jest mieć grupki 3-5 Righteous |
Righteous Cloaking
|
Koszt: 2000RU Załoga: 15 Uzbrojenie: to co zwykły Największa zaleta: brak zalet :-) Największa wada: mało przydatny Zastosowanie: w mojej opinii zerowe, jeśli już koniecznie potrzebujesz statków z funkcją Cloak to lepiej jest zbudować oddział złożony z kilku Starchaserów C... |
Righteous Hyperjump
|
Koszt: 2100RU Załoga: 15 Uzbrojenie: to co zwykły Największa zaleta: jest drogi a więc mało kto się nim zainteresuje Największa wada: AARGHH! CENA! Zastosowanie: kolejny mało przydatny model, na co komu Hyperjump skoro wszystkie statki Capital mają świetne armory? |
Triumph
|
Koszt: 1000RU Załoga: 15 Uzbrojenie: Brak Największa zaleta: mobilna baza pod ręką Największa wada: z racji braku uzbrojenia wymaga stałej protekcji Zastosowanie: identyczne jak w przypadku Unarmed Carriera rasy Malusów, służy on dwóm celom: skróceniu drogi Freighterom od kolonii do miejsca rozładunku oraz jako baza pozwalająca budować wszystkie dostępne myśliwce, niestety, nie może się bronić tak więc powinieneś mu przydzielać stałą ochronę albo trzymać go z dala od wszelkich starć |
Glory
|
Koszt: 3300RU Załoga: 30 Uzbrojenie: cztery wzmocnione działka Ion Największa zaleta: jakoś nie widzę :-) Największa wada: wyjątkowo słaby jak na statek Capital, tylko cztery działka!? Zastosowanie: to jedna z większych różnic w porównaniu z rasą Malus, niestety na minus, statek ten jest bardzo kiepsko wyposażony, cztery działka jonowe nie namieszają raczej w szeregach wroga, tym bardziej, że z racji swej ceny i wymaganej obsługi wybudujesz maksymalnie dwa takie krążowniki... |
Glory Cloaking
|
Koszt: 4400RU Załoga: 30 Uzbrojenie: to co zwykły Największa zaleta: cena odstraszy każdego, skutecznie :-) Największa wada: kto przy zdrowych zmysłach wyda tyle pieniędzy na tak słaby statek? Zastosowanie: nie polecam, nie polecam, nie polecam :-) pod względem zastosowanego arsenału praktycznie nie różni się od zwykłego modelu, płacenie zaś dodatkowego 1000RU za technologię Cloaking nie ma najmniejszego sensu |
Glory Hyperjump
|
Koszt: 4700RU Załoga: 30 Uzbrojenie: to co zwykły Największa zaleta: po raz kolejny brak zalet! Największa wada: za tą samą cenę mamy dwa Righteous i kilka fajnych myśliwców Zastosowanie: kolejny nieudany eksperyment, przy tak dużej sile ognia jaką dysponują statki Capital pakowanie pieniędzy w Hyperjump nie ma sensu |
Victory
|
Koszt: 5000RU Załoga: 50 Uzbrojenie: osiem działek PL-22 Największa zaleta: poradzi sobie z (prawie) każdym statkiem Największa wada: wymaga aż 50 osób do obsługi Zastosowanie: jest to najlepszy krążownik rasy Alyssian, ogromna siła ognia + świetny armor + całkiem przyzwoita zwrotność czynią z nieco statek idealny, niestety, aby móc wyprodukować pierwszy egzemplarz trzeba zainwestować aż 10000RU czyli o wiele więcej niż mogą "zaoferować" przeciętne asteroidy... |
Victory Cloaking
|
Koszt: 6650RU Załoga: 50 Uzbrojenie: to co zwykły Największa zaleta: nie ma chyba osoby, której nie przerazi cena tego statku :-) Największa wada: ciekawe czy zgadniecie :-) tak, to cena! Zastosowanie: nie znoszę się powtarzać, dodam więc tylko, że lepiej pozostać przy zwykłym Victory |
Victory Hyperjump
|
Koszt: 7000RU Załoga: 50 Uzbrojenie: to co zwykły Największa zaleta: patrz statek wyżej! Największa wada: patrz statek wyżej!! Zastosowanie: zerowe, strasznie drogi, po co płacić za coś z czego raczej się nigdy nie będzie korzystało, model ten jest droższy aż o 2000RU od zwykłego Victory, za tę różnicę warto zbudować Righteous i kilka Starchaserów |