Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Obscure II - poradnik do gry

Obscure II - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Opis przejścia cz.7 | Obscure II poradnik Obscure II

Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019

Przeszukaj dokładnie pomieszczenie, znajduje się tam wiele użytecznych przedmiotów, m.in. mały klucz. Znajdziesz tam także komputer, do którego może się włamać Mei (hasło: EINSTEIN). W efekcie otrzymasz przepis na bombę (dosłownie) i kod dostępu do szafki, w której znajduje się jeden ze składników - kwas. Rzeczona szafka jest w tym samym pomieszczeniu (#061). Wróć do poprzedniego pokoju. Jedne z drzwi są zablokowane przez szafkę; niech Sven ją przesunie (#062). Prowadzą do laboratorium.

#061 - Opis przejścia cz.7 | Obscure II - Obscure II - poradnik do gry
#061
#062 - Opis przejścia cz.7 | Obscure II - Obscure II - poradnik do gry
#062
  1. Punkt zapisu gry: The hospital laboratory

Tym razem przeciwników nie będzie, ale użyteczne przedmioty już tak. Znajdziesz mały klucz (skrytka jest w pokoju z profesorem), apteczkę, amunicję, oraz dwa niezbędne do produkcji materiałów wybuchowych składniki - wybielacz i sodę kaustyczną (!). Oprócz tego znajdują się tam drzwi prowadzące do kostnicy. Trafisz tam na kilku małych przeciwników (#063). Co do przedmiotów w kostnicy, to jest tam kolejny mały klucz i dwa ostatnie składniki do produkcji bomby - gliceryna i lód (w szafce; zbij szkło, by móc wziąć). Tak wyposażony wróć do laboratorium i zabierz się do produkcji bomby. Musisz zachować odpowiednią kolejność dodawania składników, dokładnie taką jaka była zapisana na komputerze, czyli: wybielacz, kwas, lód, gliceryna, soda (#064).

#063 - Opis przejścia cz.7 | Obscure II - Obscure II - poradnik do gry
#063
#064 - Opis przejścia cz.7 | Obscure II - Obscure II - poradnik do gry
#064

I tak powstał dynamit! Czas coś wysadzić. Najlepiej nadaje się do tego charakterystyczny fragment ściany nieopodal wejścia (#065). Ostrożnie! Ustaw się w odpowiedniej odległości od ściany, gdyż Twoja postać rzuci dynamitem. Dziura w ścianie doprowadzi Cię do magazynu. Zanim tam wejdziesz, zmień postaci na Svena i Corey'a - będziesz ich potrzebować. W magazynie jako Sven zejdź po schodach na dół. W porozstawianych tu i ówdzie pudełkach znajdziesz w sumie 2 apteczki. W pobliżu jest też napój energetyczny. Gdy już to wszystko pozbierasz, odszukaj przesuwalny stos pudeł który stoi pod schodami i tak go wysuń, by Corey mógł nań zeskoczyć (#066).

#065 - Opis przejścia cz.7 | Obscure II - Obscure II - poradnik do gry
#065
#066 - Opis przejścia cz.7 | Obscure II - Obscure II - poradnik do gry
#066

Teraz przesuń cały stos wraz z Corey'em w stronę półek (#067). Dzięki temu Corey będzie mógł chwycić się półki i przeskoczyć na kolejną po prawej (#068).

#067 - Opis przejścia cz.7 | Obscure II - Obscure II - poradnik do gry
#067
#068 - Opis przejścia cz.7 | Obscure II - Obscure II - poradnik do gry
#068

W miejscu pokazanym na ostatnim obrazku pozwól Corey'owi zejść niżej i kontynuuj wycieczkę w prawo, aż będziesz mógł przeskoczyć na sąsiednią półkę (#069). Wdrap się na nią. Użycie dźwigni spowoduje opuszczenie drabiny. Nieco wyżej znajdziesz także amunicję do shotguna. Wejdź na najwyższą półkę i przełącz się na Svena. Jego zadaniem jest przesunięcie kolejnego stosu pudeł w róg magazynu, tuż obok Corey'a (#070).

#069 - Opis przejścia cz.7 | Obscure II - Obscure II - poradnik do gry
#069
#070 - Opis przejścia cz.7 | Obscure II - Obscure II - poradnik do gry
#070