Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Obscure II - poradnik do gry

Obscure II - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Opis przejścia cz.3 | Obscure II poradnik Obscure II

Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019

W pomieszczeniu oprócz przeciwników znajdziesz kolejny mały klucz (gablota), skrytkę i apteczkę. Zanim podniesiesz tą ostatnią, proponuję zmienić broń na pistolet, gdyż chwilę po tym pojawi się duży przeciwnik (#021). Przejdź przez drzwi znajdujące się w pokoju, z którego wyszedł potwór. W kolejnym pomieszczeniu trafisz na czyjeś zwłoki, apteczkę i zagadkę. Jest to prosta układanka (#022), która przyda się później.

#021 - Opis przejścia cz.3 | Obscure II - Obscure II - poradnik do gry
#021
#022 - Opis przejścia cz.3 | Obscure II - Obscure II - poradnik do gry
#022

Wróć teraz do większego korytarza. Po drodze będziesz musiał rozprawić się z kilkoma mniejszymi bestiami. Skorzystaj z jedynych otwartych drzwi. Prowadzą one do biblioteki. Tak jak poprzednio, rozwal krzesła by móc przejść. Wewnątrz stoczysz walkę z kilkoma upierdliwymi stworami (#023). Nie są odporne, ale denerwujące (zwłaszcza gdy wskoczą na głowę). Pamiętasz układankę z kuchni, w której niedawno byłeś? Musisz ustawić trzy półki z książkami właśnie w taki sposób, jaki przedstawiała (#024). Dzięki temu pojawią się schody. Nie pozostaje Ci nic innego jak wejść po nich, wyjść drzwiami na zewnątrz i przejść kawałek po kamiennym moście.

#023 - Opis przejścia cz.3 | Obscure II - Obscure II - poradnik do gry
#023
#024 - Opis przejścia cz.3 | Obscure II - Obscure II - poradnik do gry
#024

Zostało jeszcze 60% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie