Opis przejścia cz.11 | Obscure II poradnik Obscure II
Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019
- Punkt zapisu gry: Pontoon snack bar
Rozwal automat z napojami - będziesz mógł wziąć napój energetyczny. W pobliżu znajdziesz też trochę amunicji do różnych broni. Zejdź po schodach na dół. W oddali czeka profesor (#101). Będziesz mógł pokierować Svenem i Amy. Opłyń wszystkie przeszkody i dobij do przystani (#102).
#101
| #102
|
Po chwili na molo zjawi się kilka pasożytów i jeden średni mutant. Kije wystarczą. Przejdź wzdłuż wybrzeża w prawo. W okolicach łódki powinieneś znaleźć napój energetyczny. Idąc ścieżką trafisz na wręcz idealnie pasujące do obecnej sytuacji miejsce, czyli cmentarz. Tuż przy wejściu trafisz na układankę dla Amy (#103). By otworzyć drzwi mauzoleum, musisz rozwiązać zagadkę związaną właśnie z tą układanką. Zauważ symbole na poszczególnych nagrobkach: w istocie są to fragmenty rysunku z układanki, którą przed chwilą ułożyłeś. Przy każdym nagrobku znajduje się przycisk, który chowa lub wysuwa dany nagrobek. Zadanie polega na tym, by ułożyć z nagrobków ten sam rysunek, co na układance. Dobry widok na całość daje duży nagrobek z krzyżem stojący kawałek dalej (#104). Zasadniczo wystarczy tylko wcisnąć kilka niepotrzebnych nagrobków by zostały ukryte. Po wszystkim drzwi staną otworem.
#103
| #104
|
- Punkt zapisu gry: The mausoleum
Zabierz amunicję do shotguna. Gdy zbliżysz się do domu, zaatakuje Cię kilku stosunkowo słabych przeciwników. Jako że główne drzwi są zamknięte, musisz wejść bokiem (#105). Odsuń pralkę i wejdź do środka. Wewnątrz zabierz napój energetyczny i amunicję z pudła. Przejdź do następnego pomieszczenia...Albo przynajmniej spróbuj to zrobić. :) Od tego momentu kontrolujesz Stana i Shannon. Znajdziesz się w dokładnie tym samym miejscu, co nie tak dawno Sven i Amy. Gdy zejdziesz z molo, zaatakuje Cię dwóch sporych przeciwników (#106). Nic to jednak dla starego druha shotguna.
#105
| #106
|
Nie będziesz musiał po raz kolejny rozwiązywać tej samej zagadki; drzwi na cmentarzu są nadal otwarte. Za to za nimi trafisz na trzech świeżych przeciwników (#107). Jako że masz pod ręką Stana specjalizującego się w otwieraniu zamków, możesz wejść do domu frontowymi drzwiami (#108, zresztą, i tak tamta droga jest już zablokowana, jak się przekonasz gdy tylko zbliżysz się do bocznych drzwi).
#107
| #108
|
Będąc w domku przejdź do głównego pokoju. Oprócz "inwazji" pasożytów możesz tam znaleźć napój energetyczny i mały klucz. Możesz rozwalić deski (#109) zasłaniające wejście do czegoś w rodzaju kominka, ale na razie nic to nie da. Zamiast tego "wessij" aurę oplatającą jedne z drzwi w pokoju i przejdź przez nie. W kolejnym pomieszczeniu spotkasz starych znajomych. Pogadaj z profesorem i zajrzyj na szafę - znajdziesz mały klucz (#110).
#109
| #110
|