Opis przejścia cz.13 | Obscure II poradnik Obscure II
Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019
- Punkt zapisu gry: Toilets in ruins
W zniszczonej toalecie znajdziesz jeszcze jeden napój energetyczny. Wyjdź z kibelka. Przeszklone drzwi po drugiej stronie korytarza prowadzą do pokoju z kilkoma przeciwnikami i ładowarką, nic ponad to. Udaj się dalej korytarzem. Dojdziesz do większego hallu, gdzie zaatakuje Cię kilku słabych przeciwników (#121). W jednej ze skrzyń znajdziesz magazynek do pistoletu. Oprócz tego w pobliżu znajduje się napój energetyczny. Wespnij się na wyższą część pomieszczenia po gruzach (#122) i przejdź w lewo. Na końcu rozwal deski i ponownie zeskocz na dół. Po przejściu przez jedyne otwarte drzwi ponownie spotkasz przyjaciół.
#121
| #122
|
Pogadaj z profesorem, a dostaniesz lepszą baterię. Warto też przyłączyć do drużyny Corey'a, by później się nie wracać (ja musiałem). W jednej z zabitych deskami wnęk w budynku znajdziesz mały klucz. Odszukaj furtkę pokazaną na obrazku (#123) i przejdź przez nią. Na dziedzińcu zaatakuje Cię trochę małych pasożytów i jeden gigant. Znajdziesz też napój energetyczny, mały klucz i granat. Rozwal deski i przejdź na drugą część placu (#124).
#123
| #124
|
Jeśli połączysz popękaną ścianę budynku ze stojącym obok ciężkim sprzętem do wyburzania (#125), może wyniknąć z tego całkiem ciekawa rzecz :). Zasiądź za sterami dźwigu, rozwal ścianę i przejdź przez dziurę. Trafisz do biblioteki. Czai się tam dwóch twardych przeciwników - warto poświęcić na nich granat. Jako Corey wejdź po schodach, złap się za krawędź i wdrap się wyżej (#126). Nie musisz wciągać swojego towarzysza za sobą.
#125
| #126
|
Przejdź w prawo. W pewnym miejscu ponownie będziesz musiał zawisnąć na krawędzi. Zrób to i przesuwaj się w prawo (#127); będziesz musiał przeskoczyć odstęp. Po drugiej stronie podciągnij się i zabierz napój energetyczny oraz nożyce. Wróć do przyjaciół tą samą drogą, którą tu trafiłeś. Jedne z drzwi do budynku są zamknięte na kłódkę (#129). Skorzystaj z nożyc, by je otworzyć i przejdź przez furtkę. Aha, upewnij się, że masz w drużynie Stana.
#127
| #128
|
Zabierz z ziemi amunicję. Z ciekawszych rzeczy, w pobliżu jest jeszcze apteczka i granat. Zanim pobawisz się znowu w niszczyciela, musisz zdobyć kulę do wyburzania. W tym celu wejdź do swego rodzaju łódki-windy (#129) i podjedź nią na dach. Zabierz z podłogi mały klucz i przejdź przez drzwi. W pomieszczeniu z jednej z półek zabierz amunicję. Zanim przejdziesz do następnego pokoju upewnij się, że Twoja postać nie jest bliska śmierci, gdyż zaraz po tym jak przekroczysz próg pokoju, pojawi się dość twardy przeciwnik.
- Punkt zapisu gry: A desk perched high
Zeskocz niżej przez dziurę w pokoju z którego wyszedł mutant. W kolejnym pokoju rozpraw się z upiorami (#130), zabierz dynamit (za szkłem) i wysadź popękaną ścianę (pamiętaj o zachowaniu dystansu). Wyjdź przez świeżo wyburzoną dziurę. :)
#129
| #130
|