Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Obscure II - poradnik do gry

Obscure II - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Opis przejścia cz.2 | Obscure II poradnik Obscure II

Ostatnia aktualizacja: 9 października 2019

Kenny i Amy są pod imprezą. Jako że wejście głównymi drzwiami nie wchodzi w grę, trzeba spróbować alternatywnych metod. Po lewej stronie budynku, za furtką (#011) znajduje się zaułek. Jako Kenny przesuń stojącą tam skrzynię pod miejsce, w którym dach jest najniżej, wystarczająco nisko, by nań się wdrapać (#012). Aha: po drodze zabierz kij hokejowy.

#011 - Opis przejścia cz.2 | Obscure II - Obscure II - poradnik do gry
#011
#012 - Opis przejścia cz.2 | Obscure II - Obscure II - poradnik do gry
#012

Nieco wyżej znajdziesz okno, przez które będziesz mógł wejść do środka (#013, może je otworzyć tylko Kenny). W ten oto sprytny sposób znajdziesz się w środku. Przy okazji "coś" się stanie. Wewnątrz zabierz kij golfowy oraz, jako Amy, przyjrzyj się biurku. Coś tam jest...(#014). Na jednej z półek z książkami znajdziesz też mały klucz, wystarczy tylko podsadzić Amy do góry.

#013 - Opis przejścia cz.2 | Obscure II - Obscure II - poradnik do gry
#013
#014 - Opis przejścia cz.2 | Obscure II - Obscure II - poradnik do gry
#014

Wyjdź z pomieszczenia. Przerażona dziewczyna poinformuje Cię o sytuacji. Udaj się na drugi koniec korytarza, w kierunku pokoju z przeszklonymi drzwiami. Po drodze trafisz na gablotę z trofeami (#015) - rozwal ją i zabierz mały klucz. Podobnie będziesz musiał postąpić, nim dostaniesz się do wspomnianego wcześniej pokoju: zbij szybę, by móc otworzyć drzwi (#016).

#015 - Opis przejścia cz.2 | Obscure II - Obscure II - poradnik do gry
#015
#016 - Opis przejścia cz.2 | Obscure II - Obscure II - poradnik do gry
#016
  • Punkt zapisu gry: Panic at the Brotherhood

W pomieszczeniu nie znajdziesz nic ciekawego oprócz punktu zapisu gry i sejfu zlokalizowanego w rogu (#017). By go otworzyć, wpisz kod 1873, dokładnie ten który widziałeś w poprzednim pokoju na biurku. W środku znajdziesz pistolet. Wróć na korytarz. Czeka Cię pierwsza prawdziwa walka. Przeciwnik (#018) jest powolny i może Cię zranić tylko w zwarciu - wykorzystaj to i wpakuj weń cały magazynek i jeszcze trochę. Pozostanie po nim klucz i coś przypominające serce - zabierz klucz, z sercem (póki co) nic nie zrobisz.

#017 - Opis przejścia cz.2 | Obscure II - Obscure II - poradnik do gry
#017
#018 - Opis przejścia cz.2 | Obscure II - Obscure II - poradnik do gry
#018

Za pomocą znalezionego przed chwilą klucza otwórz drzwi, które wcześniej blokowała dziewczyna i przejdź przez nie. W pomieszczeniu na dole (#019) znajdziesz trochę naboi do pistoletu. Rozwal krzesła stojące obok kanapy na której znalazłeś naboje i przejdź przez drzwi. Będziesz musiał zmierzyć się z kilkoma mniejszymi przeciwnikami (#020). Wystarczy kij (baseballowy, hokejowy lub golfowy - do wyboru, do koloru!), nie warto marnować amunicji.

#019 - Opis przejścia cz.2 | Obscure II - Obscure II - poradnik do gry
#019
#020 - Opis przejścia cz.2 | Obscure II - Obscure II - poradnik do gry
#020