Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Obscure II - poradnik do gry

Obscure II - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Opis przejścia cz.10 | Obscure II poradnik Obscure II

Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019

  1. Punkt zapisu gry: Leaving the dam

Rozejrzyj się. W pobliżu znajdziesz apteczkę oraz amunicję do pistoletu na flary. Udaj się na most. Zaatakuje Cię tam para upiorów, przy okazji niszcząc most. Nic to; Jako Corey "zawiśnij" na krawędzi mostu i przesuń się po niej w prawo (#091), aż do miejsca w którym będziesz mógł ponownie nań wejść. Przejdź dalej. Tuż za mostkiem znajdziesz amunicję do pistoletu i deski (#092). Będziesz mógł je wykorzystać do "załatania" mostku.

#091 - Opis przejścia cz.10 | Obscure II - Obscure II - poradnik do gry
#091
#092 - Opis przejścia cz.10 | Obscure II - Obscure II - poradnik do gry
#092

Idąc dalej ścieżką wpadniesz na dwóch dużych mutantów (#093). Załatw ich standardowo na odległość z pistoletu. Kontynuuj wycieczkę - ścieżka jest tylko jedna. Po jakimś czasie dojdziesz do bramy, za nią czeka Cię krótka animacja. Idź dalej drogą. Nie przegap apteczki po lewej stronie. Gdy dojdziesz do domku, rozwal pobliskie skrzynie, by znaleźć jeszcze jedną apteczkę i amunicję. W hangarze czeka łódka. Użyj dźwigni, by ją opuścić (#094) i odpłyń naprzód.

#093 - Opis przejścia cz.10 | Obscure II - Obscure II - poradnik do gry
#093
#094 - Opis przejścia cz.10 | Obscure II - Obscure II - poradnik do gry
#094

Po drodze zaatakują Cię upiory. Broń się drugą postacią (#095), ewentualnie pozwól drugiej postaci się bronić. Po chwili powinieneś dopłynąć do przystani. Stamtąd dalej prowadzi tylko jedna droga. Gdy nią ruszysz, zaatakuje Cię kilka mniejszych pasożytów (#096).

#095 - Opis przejścia cz.10 | Obscure II - Obscure II - poradnik do gry
#095
#096 - Opis przejścia cz.10 | Obscure II - Obscure II - poradnik do gry
#096

Po chwili trafisz na rozdroże. Pójdź najpierw na lewo - znajdziesz granat. Droga po prawej jest zablokowana przez drzewo, które możesz rozciąć piłą (#097). Na nieco większej polanie za drzewem czeka mnóstwo małych pasożytów i jeden wielki (#098).

#097 - Opis przejścia cz.10 | Obscure II - Obscure II - poradnik do gry
#097
#098 - Opis przejścia cz.10 | Obscure II - Obscure II - poradnik do gry
#098

W jednej z pobliskich skrzyń znajdziesz napój energetyczny. Możesz wdrapać się na jedną z półek skalnych - zrób to i wciągnij za sobą Shannon (#099). Użyj specjalnej zdolności dziewczyny by wessać czarną aurę. Za jaskinią znajdziesz drewniany domek. Dostań się do niego od dołu (#100).

#099 - Opis przejścia cz.10 | Obscure II - Obscure II - poradnik do gry
#099
#100 - Opis przejścia cz.10 | Obscure II - Obscure II - poradnik do gry
#100