Opis przejścia cz.6 | Obscure II poradnik Obscure II
Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019
Teraz odwiedź pokój, do którego drzwi znajdują się obok miejsca zapisu gry. By do niego wejść, musisz wybić szybę w drzwiach. W środku załączy się krótka animacja. Zaraz po niej podejdź do komputera jedną z postaci i użyj go. Pojawi się kilku przeciwników (#051). Gdy się z nimi uporasz, przeszukaj dokładnie pomieszczenia - powinieneś znaleźć jeden mały klucz oraz przepustkę pozostawioną przez jednego z lekarzy. Wróć na korytarz. Użyj kodu odczytanego z kartki (0108) i otwórz ostatnie drzwi. Za nimi znajdziesz trochę amunicji do shotguna i dwóch średnich przeciwników (#052).
#051
| #052
|
Na jednym z końców korytarza w którym się znajdujesz możesz podładować baterie, na drugim zaś jest kilka drzwi prowadzących do różnych pomieszczeń. W pokoju 137 przesuń łóżko - znajdziesz ostatni tutaj mały klucz; pokój 135 jest zamknięty, podobnie jak pokój 133. Wejdź do pokoju 136. Oprócz zwłok i magazynku trafisz tam na okno, przez które możesz wyjść na dach - po prostu zbij szybę (#053). Będąc na dachu, rozwal pudło, by znaleźć trochę amunicji do shotguna. Teraz pokaz niezwykłych możliwości fizycznych Corey'a. Chwyć się za krawędź okna przez które wyszedłeś i przesuwaj się w prawo. Gdy będziesz już z prawej strony krawędzi, pojawi się opcja przeskoczenia na następną (#054), i tak dalej, i tak dalej...
#053
| #054
|
Przesuwając się w prawo dotrzesz w końcu nad balkon. Zeskocz nań i przekręć pokrętło, by mogła do Ciebie dołączyć Amy (#055). Możesz wejść do budynku przez okno. W środku czeka nowy, ohydny typ przeciwnika (#056). Na dodatek jest całkiem twardy. Nie wahaj się i zrób dobry użytek z niedawno zebranej amunicji do shotguna. Pomniejsze monstra załatw po prostu kijem.
#055
| #056
|
- Punkt zapisu gry: Patients' room
Przeszukaj dokładnie pokój. Powinieneś znaleźć apteczkę oraz drugą kartę magnetyczną. Przechodząc przez drzwi trafisz do znajomego korytarza. Możesz już otworzyć drzwi zamknięte na dwie karty (#057). Za nimi czeka Cię dłuższa animacja. Skończysz w windzie. By ją uruchomić, musisz poprzestawiać pokrętła w taki sposób, by kolory się ze sobą zgadzały (#058).
#057
| #058
|
Kierujesz teraz Svenem i Mei. Z początku zaatakuje Cię kilka mniejszych upiorów. Rozwal je, a następnie wejdź obiema postaciami do przedsionka szpitala i przełącz się na Svena. Zauważ duże pokrętło za szybą. Zbij ją i kręć pokrętłem jak najszybciej, gdyż zjawi się niebezpieczny przeciwnik (#059). Jeśli zamkniesz kratę w odpowiednim czasie, będziesz bezpieczny (przynajmniej chwilowo, heh). Przejdź przez jedyne otwarte drzwi a spotkasz resztę drużyny. Pogadaj z profesorem i zabierz amunicję do shotguna. Możesz w tym momencie zmienić skład swej dwuosobowej drużyny, jednak nie warto tego robić. Jeśli chcesz poprawić nieco swój poziom zdrowia, rozwal automat z napojami i weź napój energetyczny. Odszukaj teraz drzwi z napisem DISPENSARY i przejdź przez nie. W pomieszczeniu będziesz musiał stoczyć walkę z kilkoma przeciwnikami (#060).
#059
| #060
|