Wysypisko i Dom Burmistrza | Opis przejścia Obduction Obduction solucja, poradnik
Ostatnia aktualizacja: 21 sierpnia 2019
Dla większej przejrzystości rozdziału został on podzielony na poniższe etapy:
Odblokuj skróty i włącz zasilanie
Twoim kolejnym celem jest dotarcie wózkiem w pobliże kanionu którym dotarłeś do Hunrath. Przestawiaj wszystkie napotkane zwrotnice do położenia, które umożliwi ci dotarcie do wspomnianego punku. Dalej jedź wózkiem, omiń kanion (powinieneś mieć go po prawej) i wjedź na wzgórze. Znajdziesz tam zamkniętą bramę i ogrodzenie. Wyjdź z wózka i otwórz bramę.
Twoim celem jest skierowanie promieni emitera do szybu kopalni. Aktualnie znajdziesz tam stertę kamieni, które możesz wypalić laserem. Wyceluj urządzenie i włącz laser. Jeśli tylko trafisz w cel to kamienie znikną. Wyjdź z wózka i wkrocz do szybu.
Za portalem idź jedyną dostępną ścieżką i na rozwidleniu skręć w prawo. Gdy dojdziesz na wyższy poziom wysypiska znajdziesz pętle kolejową. Rusz wzdłuż niej a znajdziesz zamkniętą od środka bramę. Otwórz ją, żeby odblokować kolejny skrót i wejdź do budki, która jest nad bramą.
Żeby wejść do niej musisz cofnąć się lekko, aż znajdziesz się przed kładką widoczną na powyższym obrazku. W budce znajdziesz zeszyt inwentaryzacyjny, zapoznaj się z jego treścią i wróć do pętli kolejowej.
Zwróć uwagę na powyższy obrazek. Widać na nim budkę w której byłeś przed chwilą co umożliwi lepszą nawigację w treści poradnika. Po lewej stronie urządzenie, które pozwoli ci dostać się do nisko położonej części wysypiska. Wchodząc do niego po lewej stronie znajdziesz przycisk aktywacyjny. Zjedziesz po szynach, a gdy "winda" się zatrzyma wyjdź z szufli i zejdź po schodach. Skieruj się w lewo i idź przed siebie.
Po prawej stronie trafisz na zamkniętą skrzynię. Za jej pośrednictwem musisz włączyć prąd w dolnej części wysypiska. Po otwarciu skrzyni zauważysz, że lewa dźwignia jest zablokowana a prawa skierowana w dół. Wejdź z nią w interakcję i ustaw w górnej pozycji. Po wykonaniu czynności idź dalej i kieruj się w lewo. Znajdziesz tam stację benzynową z której korzystałeś do uruchomienia generatora. Tym razem jednak znajdziesz się w budynku, a nie od strony ulicy.
Panel kontrolny Villeinów
Zwróć uwagę na powyższy obrazek. Przy lewej krawędzi obrazka znajdziesz dziwne urządzenie, które omówię za chwilę. Wejdź dalej do budynku i skieruj się do bramy po prawej stronie. Jeśli uruchomiłeś prąd w skrzynce to bez problemu powinieneś ją otworzyć przy użyciu zielonego przycisku. Dzięki temu odblokujesz kolejny skrót. Przejdź teraz do tajemniczej maszyny. Tuż obok niej znajdziesz plakat reklamowy, nie wiadomo co może oznaczać więc lepiej uwiecznić go na zdjęciu. Tuż obok na stole znajdziesz instrukcję obsługi urządzenia.
Maszyna[1] jest połączona z kasą fiskalną[2] i oba urządzenia działają dwu-biegunowo. Kropki na panelu[3] służą do zakreślania cyfr w numeracji Villeinów(wygląda na jakąś obcą cywilizację). Liczby wpisujemy łącząc ze sobą pojedyncze kropki. Jeśli się pomylisz, możesz usunąć połączenie poprzez prostopadłe przeciągnięcie kursora na nim. Zapisana w ten sposób liczba wyświetli się na ekranie kasy fiskalnej. Jeśli wpiszesz liczbę na kasie fiskalnej i zatwierdzisz to liczba ta wyświetli się na panelu Villenów.
Twoim zadaniem jest zaznaczenie na panelu takiej samej kombinacji, jaką widziałeś z pomocą projektora w domu Farley. Po połączeniu odpowiednich kropek naciśnij niebieski guzik[4] nad panelem. Na ekranie kasy fiskalnej pojawi się liczba 406. Obecnie nie ma dla niej żadnego zastosowania, ale lepiej żebyś ją zapamiętał.
Wyjdź przez otwartą bramę stacji i skieruj się w stronę tylnego wejścia do domu Farley. Nie wchodź jednak do niego tylko skieruj się w lewo, przejdź pod skalnym łukiem i skręć w prawo. Wejdź po skalnych schodach, skieruj się bezpośrednio do fioletowej ściany i przejdź przez nią.
Dom Burmistrza
Po przejściu przez portal zobaczysz powyższy widok. Idź przed siebie trzymając się lewej strony. Znajdujesz się obecnie nieopodal wodospadu i otwartej zapory. Z racji tego, że jesteś na wzgórzu możesz zobaczyć, że zamknięta zapora tworzy przejście, więc najlepiej będzie ją zamknąć gdy tylko będziesz na dole.
Idąc obok zapory skręć w lewo i wejdź do szybu kopalni. Będzie tam kolejny portal, który tym razem przeniesie cię na ścianę. Idź cały czas prosto, po drodze zobaczysz zejście w prawo, ale na tą chwilę możesz to zignorować. Gdy dojdziesz do końca ściany zobaczysz drzwi prowadzące do domu burmistrza. Wejdź w interakcję z panelem i wpisz jedyny kod, jaki obecnie znasz czyli 406. Zamek ustąpi i będziesz mógł zbadać wnętrze domu.
Powyższy obrazek przedstawia wnętrze domu burmistrza. W pierwszej kolejności skieruj się do drzwi po lewo[1], odsuń zasuwę i odblokuj tym samym skrót do centrum miasta. Wychodząc przez wspomniane drzwi znajdziesz się w pobliżu drzewa. Tuż obok drzwi znajdziesz windę[2], która póki co nie działa więc ją zignoruj. Na pobliskim stoliku[3] znajdziesz sporządzone przez C.W notatki, które poruszają temat Reduktora. Obecnie nie wnoszą niczego do rozgrywki, ale dokładnie zapoznaj się z ich treścią. Obok stolika są kolejne drzwi[4], odblokuj zasuwę dzięki czemu będziesz miał kolejny skrót, który tym razem zaprowadzi cię w pobliże generatora. Na koniec podejdź do biurka burmistrza[5]. Znajdziesz na nim szkic, który mogłeś dostrzec na domu Farley i innych budynkach. Poza tym znajdziesz tam dwa kompasy i dziennik. Ważny jest kompas w kwadratowym opakowaniu. Po wejściu w interakcję możesz go obrócić, żeby zobaczyć napis który znajdziesz pod spodem. W moim przypadku była to Pensylwania, ale napis jest generowany losowo z pewnej puli. Zapamiętaj napis lub zrób mu zdjęcie. Po tym zapoznaj się z treścią dziennika a dowiesz się kilku interesujących faktów o wydarzeniach, które miały miejsce przed twoim przybyciem na Hunrath. Dziennik wspomina o tym, że wszyscy mieszkańcy udali się do bliżej nieokreślonej Kapsuły, dodatkowo już na drugiej stronie dziennika możesz przeczytać, że kod do górnej wieży został zmieniony, a podpowiedz wskaże pierwszy burmistrz Hunrath. Co ciekawe tuż obok stolika znajdziesz tabliczki dokumentujące okres kadencji wszystkich burmistrzów[6].
Użyte na nich oznaczenia BH i AH wraz z datami mogą wskazywać, że BH oznacza "Before Hunrath" a AH "After Hunrath". Idąc tym tropem pierwszym burmistrzem będzie Karl Hunrath, aczkolwiek najlepiej zrób zdjęcie wszystkich tabliczek. Zbadałeś wszystko co tylko się dało, więc najlepiej udaj się teraz do C.W po dalsze wskazówki.