Mosty Villeinów | Opis przejścia Obduction Obduction solucja, poradnik Ostatnia aktualizacja: 21 sierpnia 2019 2020 Następna Opis przejścia Labirynt i nowe skróty Poprzednia Opis przejścia Maray Uwaga: Kombinacje użyte do uruchomienia mostów nie są jedynymi możliwymi opcjami. Możesz sprawdzać rozwiązania metodą prób i błędów i prędzej lub później uruchomisz most. Nie mniej jednak wszystkie symbole w poniższym rozdziale należy wprowadzać we wskazanej kolejności. Jeśli próbowałeś własnych kombinacji i dotarłeś do punktu bez wyjścia możesz usunąć wszystkie połączenia na panelu i zatwierdzić to guzikiem żeby zresetować panel. Potem możesz wprowadzić sprawdzone ścieżki, które znajdziesz poniżej. Instrukcja: Każdy z mostów wymaga wprowadzania określonej liczby w numeracji Villeinów. Po wprowadzeniu pojedynczej kombinacji należy wcisnąć niebieski guzik nad panelem, żeby zatwierdzić cyfrę. Po każdym łączeniu kropek należy to powtarzać aż do ostatniej kombinacji, która uruchomi most. Po tym nie wolno wprowadzać zmian na panelu. Poniżej znajdziecie spis mostów objaśnionych w rozdziale. Most 1 - Otwarcie skrótu do rozdrożaMost 2 - Przejście do urządzeń teleportujących.Most 3 i 4 - zniszczony Promień Mofangów i urządzenie do teleportacjiMost 5 - Potrzebny do wymiany Most 1 - Otwarcie skrótu do rozdrożaDroga powrotna do punktu wyjścia na planecie. Odpowiednie kombinacje znajdziesz na początku niniejszego rozdziału. Po wprowadzeniu powyższych kombinacji most będzie aktywny. Oczywiście jest to tylko skrót do poprzednich lokacji, który w obecnym położeniu jest bardzo przydatny. Przejdź do mostu naprzeciwko, który prowadzi do komnaty w maszyną teleportacyjną. Most 2 - Przejście do urządzeń teleportujących.Dalsza eksploracja. Odpowiednie kombinacje znajdziesz na początku niniejszego rozdziału. Po pokonaniu mostu docierasz do niewielkiej komnaty w której znajdziesz obok siebie dwa urządzenia teleportujące. Urządzenie po lewej[1] chwilowo zignoruj i użyj mechanizmu po prawej[2]. Po teleportacji okazuje się, że wylądowałeś na wysypisku w Hunrath, a wraz z tobą teleportował się mechanizm, który zignorowałeś chwilę wcześniej. Tym razem skorzystaj z niego, żeby wrócić na Maray. Po powrocie na nową planetę okazuje się, że razem z tobą w komnacie znajduje się część wysypiska. Jednocześnie możesz zauważyć, że pojawiło się wyjście z pomieszczenia. Zaraz za nim znajdziesz windę. Naciśnij dolny guzik, poczekaj aż zjedziesz na dół i rusz przed siebie. Na końcu drogi trafisz do pomieszczenia widocznego na powyższym obrazku. Są tutaj aż trzy maszyny teleportujące. Użyj tego, które oznaczono, a przeniesiesz się na Hunrath. Bardzo łatwo możesz zauważyć, że miejsce w którym się znalazłeś widzisz po raz pierwszy. Po obu stronach platformy na której się znajdujesz są miejsca na mosty. Skorzystaj tym razem z teleportu, który oznaczono. Jeśli obrazek jest niewystarczająco przejrzysty, możesz poznać właściwe urządzenie po tym, że stoi na drewnianej beczce. W miejscu w którym wcześniej stało urządzenie z którego przeniosłeś się do Hunrath teraz możesz znaleźć kolejny panel Villeinów. Oznacza to kolejne zmagania w celu uruchomienia mostu. Most 3 i 4 - zniszczony Promień Mofangów i urządzenie do teleportacjiDla obu mostów poprawna jest ta sama formuła. Odpowiednie kombinacje znajdziesz na początku niniejszego rozdziału. Po ukończeniu pierwszego mostu wyjdź z pomieszczenia tą samą drogą którą do niego wszedłeś. Znajdziesz tam niewielką kolumnę z którą możesz wejść w interakcję. Po naciśnięciu guzika okaże się, że cała struktura wewnątrz komnaty obróci się o 180 stopni, a panel Villeinów będzie podłączony do drugiego nieaktywnego mostu. Ukończ most używając powyższych kombinacji. Po przejściu przez niego dotrzesz do pomieszczenia z kolejnym urządzeniem do teleportacji. Obecnie nie ma sensu go używać więc wróć do centralnej komnaty. Użyj do teleportacji tego urządzenia, które stoi obok panelu Villeinów. W ten sposób przeniesiesz panel do Hunrath. Most 5 - Potrzebny do wymianyOdpowiednie kombinacje znajdziesz na początku niniejszego rozdziału. Po zakończeniu kombinacji most stanie się aktywny. Teraz czeka na ciebie trochę długotrwały proces teleportacji. W całym procesie korzystasz jedynie z maszyn umieszczonych na dwóch platformach (w najbliższej odległości od mostu). 1. Wróć urządzeniem powiązanym z panelem Villeinów. 2. Przejdź przez most widoczny na powyższym obrazku. Użyj maszyny. 3. Na Hunrath ponownie przejdź po moście i przenieś się przy użyciu pierwszej maszyny po wejściu do jaskini. 4. Znowu przejdź przez most. Tym razem zauważysz, że przy samym wejściu do niewielkiego pomieszczenia z Hunrath przeniósł się fragment skały. Ponownie użyj maszyny. 5. Razem z kawałkiem skały wrócisz na Hunrath. Przejdź przez most i ponownie przenieś się na Maray pierwszym urządzeniem za mostem. 6. Długo się nie zastanawiając po raz kolejny omiń most i użyj teleportacji. 7. Następny raz pojawiasz się na Hunrath i tym razem również musisz wrócić do urządzenia za mostem i go użyć. Gdy ukończysz całą powyższą sekwencję okaże się, że w pomieszczeniu za mostem nie znajdziesz już maszyny do teleportacji tylko korytarz, który pozwoli ci dotrzeć do dalszego etapu gry. Podążaj przed siebie, aż dojdziesz do kolejnego urządzenia o nietypowym układzie. Następna Opis przejścia Labirynt i nowe skróty Poprzednia Opis przejścia Maray