Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Obduction - poradnik do gry

Obduction - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Obduction - Most 6
Obduction - Most 6
Powiększ mapę

Tworzenie ścieżki i uruchamianie Kapsuły | Opis przejścia Obduction Obduction solucja, poradnik

Ostatnia aktualizacja: 21 sierpnia 2019

W poniższym rozdziale dowiesz się w jaki sposób utworzyć uniwersalną ścieżkę z poszczególnych elementów Labiryntu oraz poznasz kroki niezbędne do odblokowania Kapsuły.

Dla lepszej przejrzystości rozdział podzielono na stosowne sekcje:

Zagadka Labiryntu

Zwróć uwagę na powyższy obrazek - Tworzenie ścieżki i uruchamianie Kapsuły | Opis przejścia Obduction - Obduction - poradnik do gry

Zwróć uwagę na powyższy obrazek. Pierwszą ścieżkę utworzymy do punktu zaznaczonego na obrazku. Główna struktura nadal znajduje się w pozycji wyjściowej.

Naciśnij trzy razy przycisk umieszczony na lewej stronie kolumny - Tworzenie ścieżki i uruchamianie Kapsuły | Opis przejścia Obduction - Obduction - poradnik do gry

Naciśnij trzy razy przycisk umieszczony na lewej stronie kolumny. Po zakończonym procesie powinieneś zobaczyć powyższy obrazek. Zejdź do windy i teleportuj się do jaskini.

Nie obracaj w żaden sposób małej struktury, która przeniosła się wraz z tobą na Hunrath. Wyjdź z niej po teleportacji i za schodami skręć w prawo. Biegnij przez jaskinie, omiń most numer 5 i skieruj się do skrajnego urządzenia teleportującego (możesz użyć też innych,ale najlepiej będzie jak użyjesz trzeciego od strony mostu).

Biegnij do labiryntu i wjedź windą na poziom 1 - Tworzenie ścieżki i uruchamianie Kapsuły | Opis przejścia Obduction - Obduction - poradnik do gry

Biegnij do labiryntu i wjedź windą na poziom 1. Upewnij się, że to co widzisz pokrywa się z powyższym obrazkiem. Naciśnij lewy guzik jeden raz i zjedź windą na poziom -1. Teleportuj się na Hunrath.

Strukturę która przeniosła się wraz z tobą trzeba obrócić. Rób to tylko przy użyciu dolnego guzika. Naciśnij guzik trzy razy i wróć ze strukturą na Maray. Wjedź windą na górę.

Porównaj układ klocków z powyższym obrazkiem - Tworzenie ścieżki i uruchamianie Kapsuły | Opis przejścia Obduction - Obduction - poradnik do gry

Porównaj układ klocków z powyższym obrazkiem. Jeśli wykonałeś wszystkie czynności zgodnie z zaleceniami powinieneś zobaczyć taką samą strukturę jak na obrazku. Obróć całość zgodnie z ruchem wskazówek zegara jeden raz.

Następnie zjedź windą na poziom 0 i wróć się ścieżką do komnaty z trzema urządzeniami teleportującymi. Użyj tego samego co na początku całej sekcji. Po powrocie na Hunrath przebiegnij przez most numer 5 aż do samej struktury. Wejdź do niej i teleportuj się, wspomnianego klocka nie musisz obracać.

Po teleportacji wróć na poziom 1 i porównaj swoją konfigurację z tą na powyższym obrazku - Tworzenie ścieżki i uruchamianie Kapsuły | Opis przejścia Obduction - Obduction - poradnik do gry

Po teleportacji wróć na poziom 1 i porównaj swoją konfigurację z tą na powyższym obrazku. Ponownie obróć całość zgodnie z ruchem wskazówek zegara za pomocą jednego naciśnięcia lewego guzika. Zjedź na poziom -1 i teleportuj się.

Korzystając z dolnego guzika panelu obróć klocek dwukrotnie. Po wszystkim teleportuj się z nim na Maray. Wjedź windą na poziom 1 i oceń całość.

Jeśli widzisz to samo co na powyższym obrazku to znak, że całość przebiega zgodnie z planem - Tworzenie ścieżki i uruchamianie Kapsuły | Opis przejścia Obduction - Obduction - poradnik do gry

Jeśli widzisz to samo co na powyższym obrazku to znak, że całość przebiega zgodnie z planem. Obróć całość po raz kolejny i teleportuj się na Hunrath. Tam za pomocą dowolnego guzika obróć klocek jeden raz. Gdy to zrobisz skorzystaj z maszyny teleportującej żeby wrócić z nim na Maray.

Po wykonaniu wszystkich opisanych powyżej czynności powinieneś zobaczyć taką samą ścieżkę jak na powyższym obrazku - Tworzenie ścieżki i uruchamianie Kapsuły | Opis przejścia Obduction - Obduction - poradnik do gry

Po wykonaniu wszystkich opisanych powyżej czynności powinieneś zobaczyć taką samą ścieżkę jak na powyższym obrazku. Teraz możesz zjechać na poziom 0 i wejść do tunelu. Z uwagi na fakt, że ścieżka jest uniwersalna dla każdego punktu docelowego wystarczy, że będziesz ją obracał za pomocą guzika umieszczonego na kolumnie.

Most 6 i aktywacja Kapsuły

Po pokonaniu tunelu kieruj się przed siebie trzymając się prawej strony ścieżki. Ostatecznie dojdziesz do kolejnego nieaktywnego mostu. Twoim celem jest uruchomienie go co pozwoli utworzyć pętlę pomiędzy punktem w którym się znajdujesz a labiryntem. Odpowiednie kombinacje znajdziesz na początku niniejszego rozdziału (kolejność rozwiązywania od 6 do 1!).

Po wpisaniu powyższych kombinacji most będzie aktywny. Teraz (przez komnatę z trzema maszynami teleportacyjnymi) musisz przejść drogę do labiryntu, wjechać windą na poziom 1 i użyć lewego guzika na kolumnie sterującej labiryntem. Kiedy labirynt obróci się o 90 stopni zgodnie z ruchami wskazówek zegara, będziesz mógł - ponownie przez komnatę z trzema maszynami teleportacyjnymi - udać się do wnętrza labiryntu, przez który przejdziesz do punktu umiejscowionego na wprost wieży sterującej labiryntem.

Zwróć uwagę na powyższy obrazek - Tworzenie ścieżki i uruchamianie Kapsuły | Opis przejścia Obduction - Obduction - poradnik do gry

Zwróć uwagę na powyższy obrazek. W miejscu docelowym znajdziesz kolejny panel Villeinów. Utwórz taki wzór jak na powyższym obrazku i zatwierdź go niebieskim guzikiem. W ten sposób odblokujesz zaznaczone na obrazku "drzwi". Chwilowo nie jesteś w stanie się tam dostać, ale warto wykonać powyższe czynności, żeby ułatwić sobie dalszą rozgrywkę.

Po wykonaniu czynności po raz kolejny musisz wrócić do mechanizmu obracającego labiryntem i otworzyć sobie przejście do mostu - obróć 2 razy labiryntem, zgodnie ze wskazówkami zegara, a następnie udaj się do niego z poziomu 0 windy - na końcu korytarza znajduje się ściana-portal.

Wykonaj niezbędne czynności, żeby dotrzeć do niezbadanego wcześniej obszaru Maray - Tworzenie ścieżki i uruchamianie Kapsuły | Opis przejścia Obduction - Obduction - poradnik do gry

Wykonaj niezbędne czynności, żeby dotrzeć do niezbadanego wcześniej obszaru Maray. Podążaj dalej jedyną dostępną drogą i przekrocz kolejny portal. Za nim będzie kolejna ścieżka, a na jej końcu panel Villeinów który widzisz na powyższym obrazku. Oznacz punkty w identyczny sposób jak na obrazku a kolejne zawieszone na szynach drzwi staną otworem. Cofnij się do labiryntu.

Przenieś się teraz w rejon, który jako pierwszy eksplorowałeś po utworzeniu ścieżki z klocków Labiryntu. Możesz to zrobić zmieniając ustawienie ścieżki lub korzystając z mostu, który wcześniej odblokowałeś.

Gdy osiągniesz wymaganą pozycję zwróć uwagę na powyższy obrazek - Tworzenie ścieżki i uruchamianie Kapsuły | Opis przejścia Obduction - Obduction - poradnik do gry

Gdy osiągniesz wymaganą pozycję zwróć uwagę na powyższy obrazek. Zaznaczono na nim miejsce w które musisz się udać. Wejdź po kładce a po lewej stronie zobaczysz kładkę prowadzącą w dół. Gdy zejdziesz skieruj się do centralnego punktu całego budynku. Po raz kolejny zobaczysz na ekranie Josefa, który poprosi cię, żebyś się pospieszył. Tuż obok ekranu możesz zauważyć przycisk. Naciśnij go a urządzenie generujące Kapsuły wysunie jedną dla ciebie. Z uwagi na fakt, że przed chwilą otworzyłeś obie blokady wyciągu możesz udać się na wyższy poziom struktury w której obecnie przebywasz i wejść do Kapsuły. Gdy tylko to zrobisz wyciąg ruszy.