Tworzenie ścieżki i uruchamianie Kapsuły | Opis przejścia Obduction Obduction solucja, poradnik Ostatnia aktualizacja: 21 sierpnia 2019 2020 Następna Opis przejścia Przechowalnia ludzi Poprzednia Opis przejścia Labirynt i nowe skróty W poniższym rozdziale dowiesz się w jaki sposób utworzyć uniwersalną ścieżkę z poszczególnych elementów Labiryntu oraz poznasz kroki niezbędne do odblokowania Kapsuły. Dla lepszej przejrzystości rozdział podzielono na stosowne sekcje: Zagadka LabiryntuMost 6 i aktywacja Kapsuły Zagadka Labiryntu Zwróć uwagę na powyższy obrazek. Pierwszą ścieżkę utworzymy do punktu zaznaczonego na obrazku. Główna struktura nadal znajduje się w pozycji wyjściowej. Naciśnij trzy razy przycisk umieszczony na lewej stronie kolumny. Po zakończonym procesie powinieneś zobaczyć powyższy obrazek. Zejdź do windy i teleportuj się do jaskini. Nie obracaj w żaden sposób małej struktury, która przeniosła się wraz z tobą na Hunrath. Wyjdź z niej po teleportacji i za schodami skręć w prawo. Biegnij przez jaskinie, omiń most numer 5 i skieruj się do skrajnego urządzenia teleportującego (możesz użyć też innych,ale najlepiej będzie jak użyjesz trzeciego od strony mostu). Biegnij do labiryntu i wjedź windą na poziom 1. Upewnij się, że to co widzisz pokrywa się z powyższym obrazkiem. Naciśnij lewy guzik jeden raz i zjedź windą na poziom -1. Teleportuj się na Hunrath. Strukturę która przeniosła się wraz z tobą trzeba obrócić. Rób to tylko przy użyciu dolnego guzika. Naciśnij guzik trzy razy i wróć ze strukturą na Maray. Wjedź windą na górę. Porównaj układ klocków z powyższym obrazkiem. Jeśli wykonałeś wszystkie czynności zgodnie z zaleceniami powinieneś zobaczyć taką samą strukturę jak na obrazku. Obróć całość zgodnie z ruchem wskazówek zegara jeden raz. Następnie zjedź windą na poziom 0 i wróć się ścieżką do komnaty z trzema urządzeniami teleportującymi. Użyj tego samego co na początku całej sekcji. Po powrocie na Hunrath przebiegnij przez most numer 5 aż do samej struktury. Wejdź do niej i teleportuj się, wspomnianego klocka nie musisz obracać. Po teleportacji wróć na poziom 1 i porównaj swoją konfigurację z tą na powyższym obrazku. Ponownie obróć całość zgodnie z ruchem wskazówek zegara za pomocą jednego naciśnięcia lewego guzika. Zjedź na poziom -1 i teleportuj się. Korzystając z dolnego guzika panelu obróć klocek dwukrotnie. Po wszystkim teleportuj się z nim na Maray. Wjedź windą na poziom 1 i oceń całość. Jeśli widzisz to samo co na powyższym obrazku to znak, że całość przebiega zgodnie z planem. Obróć całość po raz kolejny i teleportuj się na Hunrath. Tam za pomocą dowolnego guzika obróć klocek jeden raz. Gdy to zrobisz skorzystaj z maszyny teleportującej żeby wrócić z nim na Maray. Po wykonaniu wszystkich opisanych powyżej czynności powinieneś zobaczyć taką samą ścieżkę jak na powyższym obrazku. Teraz możesz zjechać na poziom 0 i wejść do tunelu. Z uwagi na fakt, że ścieżka jest uniwersalna dla każdego punktu docelowego wystarczy, że będziesz ją obracał za pomocą guzika umieszczonego na kolumnie. Most 6 i aktywacja KapsułyPo pokonaniu tunelu kieruj się przed siebie trzymając się prawej strony ścieżki. Ostatecznie dojdziesz do kolejnego nieaktywnego mostu. Twoim celem jest uruchomienie go co pozwoli utworzyć pętlę pomiędzy punktem w którym się znajdujesz a labiryntem. Odpowiednie kombinacje znajdziesz na początku niniejszego rozdziału (kolejność rozwiązywania od 6 do 1!). Po wpisaniu powyższych kombinacji most będzie aktywny. Teraz (przez komnatę z trzema maszynami teleportacyjnymi) musisz przejść drogę do labiryntu, wjechać windą na poziom 1 i użyć lewego guzika na kolumnie sterującej labiryntem. Kiedy labirynt obróci się o 90 stopni zgodnie z ruchami wskazówek zegara, będziesz mógł - ponownie przez komnatę z trzema maszynami teleportacyjnymi - udać się do wnętrza labiryntu, przez który przejdziesz do punktu umiejscowionego na wprost wieży sterującej labiryntem. Zwróć uwagę na powyższy obrazek. W miejscu docelowym znajdziesz kolejny panel Villeinów. Utwórz taki wzór jak na powyższym obrazku i zatwierdź go niebieskim guzikiem. W ten sposób odblokujesz zaznaczone na obrazku "drzwi". Chwilowo nie jesteś w stanie się tam dostać, ale warto wykonać powyższe czynności, żeby ułatwić sobie dalszą rozgrywkę. Po wykonaniu czynności po raz kolejny musisz wrócić do mechanizmu obracającego labiryntem i otworzyć sobie przejście do mostu - obróć 2 razy labiryntem, zgodnie ze wskazówkami zegara, a następnie udaj się do niego z poziomu 0 windy - na końcu korytarza znajduje się ściana-portal. Wykonaj niezbędne czynności, żeby dotrzeć do niezbadanego wcześniej obszaru Maray. Podążaj dalej jedyną dostępną drogą i przekrocz kolejny portal. Za nim będzie kolejna ścieżka, a na jej końcu panel Villeinów który widzisz na powyższym obrazku. Oznacz punkty w identyczny sposób jak na obrazku a kolejne zawieszone na szynach drzwi staną otworem. Cofnij się do labiryntu. Przenieś się teraz w rejon, który jako pierwszy eksplorowałeś po utworzeniu ścieżki z klocków Labiryntu. Możesz to zrobić zmieniając ustawienie ścieżki lub korzystając z mostu, który wcześniej odblokowałeś. Gdy osiągniesz wymaganą pozycję zwróć uwagę na powyższy obrazek. Zaznaczono na nim miejsce w które musisz się udać. Wejdź po kładce a po lewej stronie zobaczysz kładkę prowadzącą w dół. Gdy zejdziesz skieruj się do centralnego punktu całego budynku. Po raz kolejny zobaczysz na ekranie Josefa, który poprosi cię, żebyś się pospieszył. Tuż obok ekranu możesz zauważyć przycisk. Naciśnij go a urządzenie generujące Kapsuły wysunie jedną dla ciebie. Z uwagi na fakt, że przed chwilą otworzyłeś obie blokady wyciągu możesz udać się na wyższy poziom struktury w której obecnie przebywasz i wejść do Kapsuły. Gdy tylko to zrobisz wyciąg ruszy. Następna Opis przejścia Przechowalnia ludzi Poprzednia Opis przejścia Labirynt i nowe skróty