Maray | Opis przejścia Obduction Obduction solucja, poradnik
Ostatnia aktualizacja: 21 sierpnia 2019
Urządzenie zaprowadzi cię ono do obszaru, gdzie jedyna dostępna ścieżka prowadzi przez drzwi, które otworzyłeś przy użyciu małego panelu Villeinów. Po przejściu przez nie po prawej stronie zobaczysz mapę i ekran na którym wyświetli się Farley. Kobieta rozkaże ci iść dalej ścieżką i przejść przez most żeby dotrzeć do miejsca rejestracji. Okazuje się jednak, że most jest uszkodzony lub nieaktywny ale zaraz za bramą jest ścieżka w prawo. Idź w tym kierunku.
Na rozdrożu skręć w lewo i wejdź na skalne wzniesienie. Już na pierwszy rzut oka dostrzeżesz maszynę teleportującą widoczną na zdjęciu. Nad nią za drzewami można dostrzec kolejny promień Mofangów. Obecnie znajdujesz się na kolejnej planecie zwanej Maray. Teleportuj się przy użyciu widocznej na obrazku maszyny.
Trafisz na Hunrath bardzo blisko maszyny z pomocą której przeniosłeś się na nową planetę na początku rozdziału. Miejsce w którym stoi teleport było wcześniej skalnym mostem nad wąwozem. Idąc tym tropem możemy dojść do wniosku, że w miejscu z którego przenosiłeś się na Maray dalsza ścieżka została uzupełniona o skalny most, więc będziesz mógł przejść nią nad przepaścią. Przenieś się na Maray tym samym mechanizmem co na początku rozdziału, dojdź do drzwi i skieruj się w prawo. Jeśli wykonałeś wszystkie wspomniane czynności w miejscu, z którego teleportowałeś się przed chwilą do Hunrath, powinieneś zobaczyć skalny most - wcześniej była tu przepaść.
Podążaj przed siebie aż trafisz na rozdroże. Skręć w lewo a z łatwością zauważysz, że droga prowadzi pod górę. Ostatecznie dotrzesz do nietypowego obiektu, który możesz zobaczyć na powyższym obrazku. Nie jest to nic innego jak emiter niebieskich promieni, tyle tylko, że jego rozmiary są znacznie większe niż w przypadku urządzenia przymocowanego do wózka w Hunrath.
Użyj widocznej powyżej dźwigni i skieruj wiązkę emitera na Promień Mofangów. Będziesz musiał lekko manipulować nim, ale z łatwością uda ci się nadać mu właściwy kierunek. Zniszczenie promienia aktywuje ekran, który jest za Tobą. Wyświetli się na nim burmistrz Hunrath - Josef. Poprosi cię o pomoc w uwolnieniu go z więzienia, w którym trzymają go Villeinowie. Po zakończonej transmisji wróć na rozdroże, a na rozwidleniu przed skalnym mostem (ten który został przeniesiony z Hunrath) skręć w lewo i podążaj przed siebie.
Droga wiedzie w dół na most, a potem po schodach w górę. Ostatecznie dojdziesz do urwiska za którym jest kolejna ściana-portal. Przejdź przez nią.
Tuż za ścianą zobaczysz powyższy widok. Podążaj przed siebie dostępną ścieżką. Tym sposobem dotrzesz do kolejnego portalu, który tym razem przeniesie cię do kolejnego emitera promieni. Idąc przed siebie znajdziesz po prawej nieaktywny most a za nim urządzenie teleportujące. Idź dalej a dotrzesz do kolejnego ekranu na którym ponownie zobaczysz Josefa. Poprosi cię, żebyś się pospieszył.