Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Obduction - poradnik do gry

Obduction - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Przechowalnia ludzi | Opis przejścia Obduction Obduction solucja, poradnik

Ostatnia aktualizacja: 21 sierpnia 2019

W poniższym rozdziale dowiesz się w jaki sposób zbadać Kapsuły "znajomych" z Hunrath i zdobędziesz kluczową informację dla dalszej rozgrywki.

Po dotarciu do punktu docelowego zostaniesz automatycznie wyrzucony z Kapsuły - Przechowalnia ludzi | Opis przejścia Obduction - Obduction - poradnik do gry

Po dotarciu do punktu docelowego zostaniesz automatycznie wyrzucony z Kapsuły. Zejdź kładką na dolny poziom, skręć w prawo i idź przed siebie. W obecnej chwili masz dwie możliwości. Możesz wejść na windę[1], która zaprowadzi cię w głąb silosu lub odbić w lewo[2]. Dla płynnego rozwiązania zagadki konieczne jest, żebyś w pierwszej chwili ominął windę i udał się w lewo, wrócisz do niej za chwilę.

Po pokonaniu jedynej dostępnej ścieżki znajdziesz się w otwartej strukturze z której nie będziesz mógł obecnie wyjść - Przechowalnia ludzi | Opis przejścia Obduction - Obduction - poradnik do gry

Po pokonaniu jedynej dostępnej ścieżki znajdziesz się w otwartej strukturze z której nie będziesz mógł obecnie wyjść. Na umieszczonych w każdym rogu ekranach wyświetli się liczba 222. Póki co nie wnosi to niczego do rozgrywki jak i obecność rannego przedstawiciela gatunku Villeinów, którego widzisz na obrazku. Poza tym przy przeciwległej do kosmity ścianie znajdziesz stolik a na nim zeszyt. Po interakcji okazuje się, że jest to indeks osób zgromadzonych w silosie. Farley znajduje się w Kapsule #194 piętro 2 pozycja 12. Natomiast Josef jest w Kapsule #222 piętro 14 pozycja 13. Numer Kapsuły burmistrza tłumaczy liczbę, która wyświetlana jest na ekranach.

Na tym etapie możesz zdobyć osiągnięcie Steam jeśli obejrzysz Kapsułę w której jest Farley. Jest to oczywiście opcjonalne, a do posunięcia akcji naprzód wymagane jest odnalezienie Josefa.

Po zapoznaniu się z zawartością dziennika skieruj się do wcześniej ominiętej windy. Jej działanie polega na wprowadzeniu odpowiednich cyfr w numeracji Villeinów w dostępny panel. Po zatwierdzeniu numeru Kapsuły winda schodzi na wskazany poziom i przekazuje kapsułę. Jeśli chcesz wrócić na poziom 0 wystarczy usunąć wszystkie połączenia na panelu i zatwierdzić reset.

W pierwszej kolejności uruchomimy Kapsułę Farley - Przechowalnia ludzi | Opis przejścia Obduction - Obduction - poradnik do gry

W pierwszej kolejności uruchomimy Kapsułę Farley. Połącz punkty w panelu w taki sam sposób jak na powyższym obrazku. Po zatwierdzeniu zjedziesz na 2. poziom i obejrzysz Kapsułę Farley. Gdy to zrobisz zrestartuj panel.

Kolejnym krokiem jest wprowadzenie powyższej kombinacji - Przechowalnia ludzi | Opis przejścia Obduction - Obduction - poradnik do gry

Kolejnym krokiem jest wprowadzenie powyższej kombinacji. Tym sposobem uruchomisz Kapsułę, która należy do Josefa. Obejrzyj burmistrza w kapsule, zrestartuj panel i wróć do miejsca gdzie widziałeś rannego kosmitę.

Okazuje się, że przejście jest już dostępne (drzwi zdematerializują się gdy się do nich zbliżysz) - Przechowalnia ludzi | Opis przejścia Obduction - Obduction - poradnik do gry

Okazuje się, że przejście jest już dostępne (drzwi zdematerializują się gdy się do nich zbliżysz). Przejdź przez nie a zobaczysz powyższy widok. Tuż obok znajdziesz zwłoki, które możesz zignorować. Ważne są dwa obiekty które widzisz na obrazku. Pierwszym z nich jest artefakt Mofangów[1]. Bardzo łatwo zauważyć, że jest to coś co widzieliśmy na szkicach w Hunrath. Ogłoszenia wspominały, żeby nie zbliżać się do niego i słusznie. W tym momencie masz dwie możliwości: możesz podejść do artefaktu lub od razu go zniszczyć.

Jeśli zdecydujesz się na podejście do artefaktu zyskasz stosowne osiągnięcie Steam. Jeśli jednak podejdziesz zbyt blisko i zatrzymasz się na chwilę ARTEFAKT CIĘ ZABIJE. Dodam, że osiągnięcie zostanie ci przyznane dopiero po nawodnieniu Drzewa na Maray, więc jeśli zginiesz to nie uzyskasz osiągnięcia.

Możesz też zniszczyć artefakt. W tym celu szerokim łukiem omiń niebezpieczny obszar i udaj się na podest[2] na którym znajdziesz emiter niebieskich promieni. Użycie promienia nie różni się niczym od wcześniejszych akcji tego typu. Wyceluj wiązkę w niebezpieczny przedmiot a szybko zostanie zniszczony. Gdy tak się stanie zejdź z podestu i skieruj się na ścieżkę po lewej stronie.