Czary | Karty Might & Magic Duel of Champions poradnik Might & Magic: Duel of Champions
Ostatnia aktualizacja: 8 października 2019
Czary
Czary to typ kart w, którym każda karta jest wyjątkowa. Mają one umiejętności pozwalające zmienić kompletnie naszą sytuację na polu bitwy. Działają bardzo podobnie jak Łuty Szczęścia z tą różnicą, że działają przeważnie w stosunku do konkretnych jednostek. Czary korzystają tylko z atrybutu Magii.
1. Ikona szkoły magii w górnym prawym rogu - znak przypisujący tą kartę do danej szkoły magii. Może być w talii zbudowanej na bohaterze posiadającym taką samą ikonkę.
2. Kółko w lewym górnym rogu określa cenę w postaci surowców jaką ponosimy korzystając z tego Czaru.
3. Zwój w górnym prawym rogu to spis minimalnych wymagań odnośnie statystyk bohatera. W wypadku Czaru zawsze będzie to tylko atrybut Magii.
4. Ramka u dołu karty mówi nam o tym jakie jest to zaklęcie oraz tłumaczy nam na czym ono polega. A oto istniejące typy zaklęć:
Długotrwałe - Karta pozostaje koło pola bitwy lub zostaje nałożona na jednostkę oraz trwa określony czas.
Jednorazowe - Czary tego typu wykonują swoją powinność tylko w trakcie jej rzucania po czym ląduje na cmentarzu.