Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Might & Magic: Duel of Champions - poradnik do gry

Might & Magic: Duel of Champions - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Czary | Karty Might & Magic Duel of Champions poradnik Might & Magic: Duel of Champions

Ostatnia aktualizacja: 8 października 2019

Czary

Czary to typ kart w, którym każda karta jest wyjątkowa. Mają one umiejętności pozwalające zmienić kompletnie naszą sytuację na polu bitwy. Działają bardzo podobnie jak Łuty Szczęścia z tą różnicą, że działają przeważnie w stosunku do konkretnych jednostek. Czary korzystają tylko z atrybutu Magii.

1 - Czary | Karty Might & Magic Duel of Champions - Might & Magic: Duel of Champions - poradnik do gry

1. Ikona szkoły magii w górnym prawym rogu - znak przypisujący tą kartę do danej szkoły magii. Może być w talii zbudowanej na bohaterze posiadającym taką samą ikonkę.

2. Kółko w lewym górnym rogu określa cenę w postaci surowców jaką ponosimy korzystając z tego Czaru.

3. Zwój w górnym prawym rogu to spis minimalnych wymagań odnośnie statystyk bohatera. W wypadku Czaru zawsze będzie to tylko atrybut Magii.

4. Ramka u dołu karty mówi nam o tym jakie jest to zaklęcie oraz tłumaczy nam na czym ono polega. A oto istniejące typy zaklęć:

Długotrwałe - Karta pozostaje koło pola bitwy lub zostaje nałożona na jednostkę oraz trwa określony czas.

Jednorazowe - Czary tego typu wykonują swoją powinność tylko w trakcie jej rzucania po czym ląduje na cmentarzu.