Budynki | Karty Might & Magic Duel of Champions poradnik Might & Magic: Duel of Champions
Ostatnia aktualizacja: 8 października 2019
Budynki
Karty budynków są niedawno wprowadzonym typem kart, więc ich liczba w grze nie jest duża. Co do zasady budynek raz wystawiony pozostaje na polu bitwy przez cały jej przebieg, chyba że zasady specjalne stanowią inaczej. Karty budynków posiadają przynależność do konkretnej frakcji, tzn. że np. karta Mur Imperatora dostępna jest tylko dla bohaterów Przystani. Działają one zazwyczaj na jednostki wystawione na tym samym polu co budynek zwiększając na stałe określone statystyki. Budynki mogą również zwiększać przychód co turę lub działać w pewien sposób na przeciwnika.
1. Ikona frakcji w górnym prawym rogu - znak przypisujący tą kartę do danej frakcji. budynek może należeć do talii zbudowanej na podstawie bohatera z tej samej frakcji (W tym przypadku tylko do Przystani). Karty neutralne mogą należeć do każdej talii, ponieważ nie ma bohatera neutralnego.
2. Kółko w lewym górnym rogu określa cenę w postaci surowców jaką ponosimy wystawiając budynek.
3. "Okno" w górnym lewym rogu to spis minimalnych wymagań odnośnie statystyk bohatera.
4. Ramka u dołu karty zawiera szczegółowy opis działania karty.
5. Liczba na dole karty pokazuje jaką ilością danych kart dysponujemy. Podczas budowania talii liczba ta będzie zazwyczaj składała się z dwóch cyfr oddzielonych ukośnikiem, np. 2/4 (Oznacza to że do talii dodaliśmy już 2 karty tego typu i pozostało nam jeszcze 2 niewykorzystane).