"Zabawki" dla Maga | Magic & Mayhem The Art of Magic poradnik Magic & Mayhem: The Art of Magic
Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019
Nie od dziś wiadomo, że Czarodziej bez setek kilogramów magicznych mikstur i pergaminów jest amatorem;). W The Art Of Magic wyposażenie naszego Maga składać się będzie z dwóch rzeczy - talizmanów i składników. System tworzenia zaklęć jest stosunkowo prosty i dobrze pomyślany. Podstawę stanowią talizmany, to dzięki nim będziemy mogli zapamiętywać kolejne zaklęcia. Dzielą się one na trzy rodzaje - chaosu, neutralne i dobra. Maksymalnie możemy zgromadzić ich 18 (czyli po 6 każdego rodzaju). Drugą rzeczą potrzebną do stworzenia zaklęcia są składniki. Również występuje ich 18, jednak to jakie zaklęcie uzyskamy zależy od rodzaju talizmanu w jakim dany składnik umieścimy. Jak nie trudno policzyć, w grze mamy dostęp do 54 zaklęć. Oto pełna lista składników wraz z zaklęciami :
NAZWA SKŁADNIKA | CHAOS | NEUTRALNY | DOBRA | |
bloodstone | vampire | bloodlust | subversion | |
brimstone | meteor shower | troll | lightning | |
diamond | dragon | mountain giant | storm giant | |
fly agarric | harpy | morph | centaur | |
iron pyrite | pestilence | goblin | iron skin | |
lapis lazuli | fear | minotaur | totem of pacifism | |
mercury | lure | haste | elf | |
moonstone | dragons breath | dryad | excalibur | |
nightshade | skeleton | fireball | bury | |
obsidian | gorgon stare | disenchant | knight | |
phosphorous | demon | wind elemental | totem of life | |
psillosibin | zombie | eagle | faerie | |
saphire | fire elemental | totem of remote casting | judgement | |
silver | totem of resurrection | totem of guarding | griffin | |
spindle tree | gooey blob | giant spider | scythian bow | |
tourmaline | wraith | invisibility | magic eye | |
valerian | raise dead | wolf | heal | |
zircon | dwarf boar rider | teleport | totem of light |
54 zaklęcia, tylko 18 talizmanów (w najlepszym wypadku), oznacza to, że ze znacznej ich części będziemy musieli zrezygnować. By było jeszcze trudniej, każdego składnika mamy tylko jedną sztukę, czyli musimy dokonać wyboru pomiędzy trzema zaklęciami, które oferuje i wybrać jedno z naszego punktu widzenia najistotniejsze. Odpowiednie dobranie czarów jest kluczem do zwycięstwa. Przyjrzyjmy się więc im trochę bliżej, najpierw na warsztat weźmiemy zaklęcia pomocnicze.