Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Magic & Mayhem: The Art of Magic - poradnik do gry

Magic & Mayhem: The Art of Magic - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Potwory Neutralne | Magic & Mayhem The Art of Magic poradnik Magic & Mayhem: The Art of Magic

Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019

Eagle - Potwory Neutralne | Magic & Mayhem The Art of Magic - Magic & Mayhem: The Art of Magic - poradnik do gry

Eagle

Typowa jednostka zwiadowcza. Posłanie jej do walki jest samobójstwem. Przywódcy posiadają zwiększony zasięg wzroku, Władca odsłania całą mapę!

Zalety:

Wady:

duży zasięg wzroku

szybki

potrafi latać

bezwartościowy w walce

Wolf - Potwory Neutralne | Magic & Mayhem The Art of Magic - Magic & Mayhem: The Art of Magic - poradnik do gry

Wolf

Typowe mięso armatnie. W dużych grupach mogą okazać się dość skuteczne, albowiem ranne szybko się wycofują. Przywódcy jedzą ciała pokonanych uzupełniając w te sposób punkty życia, Władca wyciem może przeciągnąć na naszą stronę wilki przeciwnika znajdujące się w okolicy.

Zalety:

Wady:

szybkość

mały koszt

słabe w ataku i obronie

Goblin - Potwory Neutralne | Magic & Mayhem The Art of Magic - Magic & Mayhem: The Art of Magic - poradnik do gry

Goblin

Znakomite jednostki łączące niską cenę z dość dużą siłą ataku. Mój faworyt wśród tanich jednostek. Przywódcy posiadają podwójna siłę ataku, Władca potrafi rzucać zaklęcie Bloodlust na pozostałe Gobliny.

Zalety:

Wady:

w wolnym czasie zbierają przedmioty

szybkie

dość wytrzymałe

silne tylko w grupie

Giant Spider - Potwory Neutralne | Magic & Mayhem The Art of Magic - Magic & Mayhem: The Art of Magic - poradnik do gry

Giant Spider

Kolejna jednostka używana jako wsparcie ogniowe. Niestety Pająki są dość słabe. Przywódcy pozostają niewidzialni, gdy stoją w miejscu, Władca potrafią rzucać na wrogów zaklęcie Gooey Blob.

Zalety:

Wady:

może się wspinać na pionowe powierzchnie

razi z dystansu

beznadziejny w walce w zwarciu.

Troll - Potwory Neutralne | Magic & Mayhem The Art of Magic - Magic & Mayhem: The Art of Magic - poradnik do gry

Troll

Wspaniałe jednostki za bardzo małą ilość punktów magii. Znakomite do obrony miejsc mocy. Przywódcy zadają podwójne obrażenia wrogom zamienionym w kamień, Władca rzuca na nasze Trolle zaklęcie Iron Skin. Walcząc przeciwko Trollom najwygodniej jest wybić je z dystansu.

Zalety:

Wady:

znakomite w walce w zwarciu

bardzo wytrzymałe

niezwykle powolne

Dryad - Potwory Neutralne | Magic & Mayhem The Art of Magic - Magic & Mayhem: The Art of Magic - poradnik do gry

Dryad

Przeciętne jednostki, moim zdaniem nie warte swojej ceny. Za mało mobilne, nadają się wyłącznie do obrony (np. miejsc mocy). Przywódcy potrafią leczyć rany korzystając z energii drzew, Władca rzuca zaklęcie Haste na wszystkie nasze Driady. Walcząc przeciwko Driadom używamy głównie zaklęć rażących ogniem.

Zalety:

Wady:

niewidoczne w pobliżu drzew

znakomite w ataku

bardzo wolne

szczególnie wrażliwe na ogień

Minotaur - Potwory Neutralne | Magic & Mayhem The Art of Magic - Magic & Mayhem: The Art of Magic - poradnik do gry

Minotaur

Znakomite jednostki ofensywne, jedne z moich ulubionych. Szybkie i potężne, czego chcieć więcej? Gdy ich punkty życia spadną poniżej 75% Minotaur wpada w zew krwi, co czyni go jeszcze bardziej zabójczym. Przywódcy posiadają podwójną siłę ataku, Władca może rzucać na wrogów zaklęcie Disenchant.

Zalety:

Wady:

dość szybkie

znakomite w walce

wytrzymałe

stosunkowo drogie

Mountain Giant - Potwory Neutralne | Magic & Mayhem The Art of Magic - Magic & Mayhem: The Art of Magic - poradnik do gry

Mountain Giant

Typowe maszyny do zabijania. Bardzo niebezpieczne, niestety również dla naszych jednostek, albowiem w czasie walki oprócz atakowanej jednostki obrywają również jej sąsiedzi. Przywódcy jednym ciosem zabijają jednostki zmienione w kamień, Władca jednym celnym uderzeniem zabija każdego przeciwnika!

Zalety:

Wady:

niezwykle silne

potężny cios

bardzo drogie

głupie, potrafią ranić nasze własne jednostki