Potwory Neutralne | Magic & Mayhem The Art of Magic poradnik Magic & Mayhem: The Art of Magic
Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019
Eagle Typowa jednostka zwiadowcza. Posłanie jej do walki jest samobójstwem. Przywódcy posiadają zwiększony zasięg wzroku, Władca odsłania całą mapę! |
Zalety: | Wady: |
duży zasięg wzroku szybki potrafi latać | bezwartościowy w walce |
Wolf Typowe mięso armatnie. W dużych grupach mogą okazać się dość skuteczne, albowiem ranne szybko się wycofują. Przywódcy jedzą ciała pokonanych uzupełniając w te sposób punkty życia, Władca wyciem może przeciągnąć na naszą stronę wilki przeciwnika znajdujące się w okolicy. |
Zalety: | Wady: |
szybkość mały koszt | słabe w ataku i obronie |
Goblin Znakomite jednostki łączące niską cenę z dość dużą siłą ataku. Mój faworyt wśród tanich jednostek. Przywódcy posiadają podwójna siłę ataku, Władca potrafi rzucać zaklęcie Bloodlust na pozostałe Gobliny. |
Zalety: | Wady: |
w wolnym czasie zbierają przedmioty szybkie dość wytrzymałe | silne tylko w grupie |
Giant Spider Kolejna jednostka używana jako wsparcie ogniowe. Niestety Pająki są dość słabe. Przywódcy pozostają niewidzialni, gdy stoją w miejscu, Władca potrafią rzucać na wrogów zaklęcie Gooey Blob. |
Zalety: | Wady: |
może się wspinać na pionowe powierzchnie razi z dystansu | beznadziejny w walce w zwarciu. |
Troll Wspaniałe jednostki za bardzo małą ilość punktów magii. Znakomite do obrony miejsc mocy. Przywódcy zadają podwójne obrażenia wrogom zamienionym w kamień, Władca rzuca na nasze Trolle zaklęcie Iron Skin. Walcząc przeciwko Trollom najwygodniej jest wybić je z dystansu. |
Zalety: | Wady: |
znakomite w walce w zwarciu bardzo wytrzymałe | niezwykle powolne |
Dryad Przeciętne jednostki, moim zdaniem nie warte swojej ceny. Za mało mobilne, nadają się wyłącznie do obrony (np. miejsc mocy). Przywódcy potrafią leczyć rany korzystając z energii drzew, Władca rzuca zaklęcie Haste na wszystkie nasze Driady. Walcząc przeciwko Driadom używamy głównie zaklęć rażących ogniem. |
Zalety: | Wady: |
niewidoczne w pobliżu drzew znakomite w ataku | bardzo wolne szczególnie wrażliwe na ogień |
Minotaur Znakomite jednostki ofensywne, jedne z moich ulubionych. Szybkie i potężne, czego chcieć więcej? Gdy ich punkty życia spadną poniżej 75% Minotaur wpada w zew krwi, co czyni go jeszcze bardziej zabójczym. Przywódcy posiadają podwójną siłę ataku, Władca może rzucać na wrogów zaklęcie Disenchant. |
Zalety: | Wady: |
dość szybkie znakomite w walce wytrzymałe | stosunkowo drogie |
Mountain Giant Typowe maszyny do zabijania. Bardzo niebezpieczne, niestety również dla naszych jednostek, albowiem w czasie walki oprócz atakowanej jednostki obrywają również jej sąsiedzi. Przywódcy jednym ciosem zabijają jednostki zmienione w kamień, Władca jednym celnym uderzeniem zabija każdego przeciwnika! |
Zalety: | Wady: |
niezwykle silne potężny cios | bardzo drogie głupie, potrafią ranić nasze własne jednostki |