Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Magic & Mayhem: The Art of Magic - poradnik do gry

Magic & Mayhem: The Art of Magic - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Poradnik do gry - Maga nam potrzeba! | Magic & Mayhem The Art of Magic poradnik Magic & Mayhem: The Art of Magic

Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019

Teoretycznie wybór maga którym będziemy dowodzić jest bez znaczenia i polega na wytypowaniu tego którego buźka się nam najbardziej podoba. Nic bardziej mylnego! Czarownicy dość znacznie różnią się pod względem "cech wrodzonych". Istnieje ich 5: szybkość, odporność, zasięg wzroku, walka wręcz i posługiwanie się bronią. Szybkość jest moim zdaniem najważniejszą cechą. Oczywiście oznacza jak sprawnie nasz pupil będzie poruszał się po planszy, zbierał przedmioty, a w razie potrzeby umykał przed przeciwnikiem;). Odporność jest równie istotna - ciosy wrogów będą wyrządzać nam mniejszą krzywdę (ewentualnie zostaną zablokowane). Kolejna cecha - zasięg wzroku, pozwala szybciej dostrzegać ewentualne zagrożenie, co w konsekwencji daje nam więcej czasu na reakcję. Walka wręcz to nic innego jak siła naszych ciosów, to samo dotyczy posługiwania się bronią (np. łukiem). Teraz czas na mały test. Dokładniej przyjrzyjmy się cechom poszczególnych Magów. Zastosowałem skalę 1-6, wyniki są dość zadziwiające:

Czołówka wygląda tak:

Portret

Imię

atak

szybkość

zasięg wzroku

odporność

broń

suma

Orgon - Poradnik do gry - Maga nam potrzeba! | Magic & Mayhem The Art of Magic - Magic & Mayhem: The Art of Magic - poradnik do gry

Orgon

6

2

4

6

6

24/30

Chaos Priest - Poradnik do gry - Maga nam potrzeba! | Magic & Mayhem The Art of Magic - Magic & Mayhem: The Art of Magic - poradnik do gry

Chaos Priest

4

2

6

6

6

24/30

Danu - Poradnik do gry - Maga nam potrzeba! | Magic & Mayhem The Art of Magic - Magic & Mayhem: The Art of Magic - poradnik do gry

Danu

4

2

6

6

6

24/30

A tak ostanie trzy miejsca:

Portret

Imię

atak

szybkość

zasięg wzroku

odporność

broń

suma

Vex - Poradnik do gry - Maga nam potrzeba! | Magic & Mayhem The Art of Magic - Magic & Mayhem: The Art of Magic - poradnik do gry

Vex

2

6

2

2

4

16/30

Chancellor - Poradnik do gry - Maga nam potrzeba! | Magic & Mayhem The Art of Magic - Magic & Mayhem: The Art of Magic - poradnik do gry

Chancellor

2

6

2

2

4

16/30

Ddrunk Wizard - Poradnik do gry - Maga nam potrzeba! | Magic & Mayhem The Art of Magic - Magic & Mayhem: The Art of Magic - poradnik do gry

Ddrunk Wizard

4

2

2

2

6

16/30

Jak widać różnica jest olbrzymia! To jednak nie koniec. Trójka najsilniejszych ma dość istotną wspólną cechę - szybkość równą 1, a jak wspomniałem wcześniej imho jest to najważniejsza z cech. Z kolei takie zdolności jak atak i posługiwanie się bronią w czasie rozgrywki nie mają większego znaczenia (nikt rozsądny nie będzie rzucał naszego Maga w centrum placu boju i kazał walić wrogów laską ;). Zastosujmy się zmienną skalę ocen- Szybkość, Odporność: 1-6, Zasięg wzroku, Atak, Broń: 1-3.

Oto wyniki:

Portret

Imię

atak

szybkość

zasięg wzroku

odporność

broń

suma

Gaion (Wamp) - Poradnik do gry - Maga nam potrzeba! | Magic & Mayhem The Art of Magic - Magic & Mayhem: The Art of Magic - poradnik do gry

Gaion (Wamp)

1

6

2

6

1

16/21

Melisius - Poradnik do gry - Maga nam potrzeba! | Magic & Mayhem The Art of Magic - Magic & Mayhem: The Art of Magic - poradnik do gry

Melisius

2

4

3

6

1

16/21

Chaos Priest - Poradnik do gry - Maga nam potrzeba! | Magic & Mayhem The Art of Magic - Magic & Mayhem: The Art of Magic - poradnik do gry

Chaos Priest

2

2

3

6

3

16/21

Danu - Poradnik do gry - Maga nam potrzeba! | Magic & Mayhem The Art of Magic - Magic & Mayhem: The Art of Magic - poradnik do gry

Danu

2

2

3

6

3

16/21

Jak widać, przebojem na pierwsze miejsce dostała się Gaion (Wampir), która wprawdzie zdobyła tyle samo punktów co rywale, jednak jako jedyna ma maksymalnie rozwinięte cechy które nasz szczególnie interesują. I to właśnie ją proponuje wybrać! Dla tych którym pomysł gry kobietą wydaje się herezją ;), jako uzupełnienie dodam, że Aurax (stickman) i Chaos wizard 02 mają również szybkość równą 6, odporność troszkę mniejszą - 4, a ich ogólna nota jest zbliżona do czołówki 15/21.